Přejít na obsah

verich

Uživatel
  • Počet příspěvků

    94
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Příspěvky zveřejnil verich

  1. Díky za reakce. Mohlo by být, ale mně to přijde jakoby ten zvuk opravdu vycházel z horní části plaubovky.... Nikomu z Vás se to neprojevuje? Zkusím si domluvit zkušební jízdu s jiným Roomsterem na salonu a uvidím. Napíšu co jsem vypozoroval. Zatím díkes.

  2. Dělá to jen při prvním rozjezdu když auto dýl stojí. Odjíždím z práce nebo ráno z garáže (bez použití zpátečky) rozjedu na jedničku (nic) dám tam dvojku a uděláto. Zastavím, vypnu motor a zkusím znovu, tak už to neudělá. Při jízdě jsem zkusil zmáčknout tlačítko vnitřní cirkulace vzduchu, ale nic není slyšet (i při jakékoliv poloze knoflíku na směr ofuku).

  3. Koupil jsem fungl novýho Rumíka 1,4 16V a objevil se problém ?? (nevím jestli to dělalo hned od začátku - nepostřehnul jsem to). Po nastartování,rozjezdu a zařazení dvojky se ozve z horní části palubky takový divný zvuk, jakoby se naklopily do jiné polohy motorky ovládání ofuků.... To je normální? Dělá to někomu taky?

    V autě mám manuální klimu. Díky za odpovědi.

  4. Myslim, ze tohle nepujde. I kdyby sis sehnal mapove podklady odjinud, tak je Amundsen neveme. Amundsen bere jen a pouze originalni mapove CD. Stejne tak je to s pam. kartou - bere pouze karty, na ktere byly data zkopirovane pres Amundsena a funguje pouze v tom jednom pristroji.

    Takze jakekoliv kopirovani map mimo Amundsena neni funkcni.

    Jedina moznost jak mit vsechny mapy je nahrat je na pam. kartu. Ale musis si sehnat originalni CD. Celkem jich je 10. Jedno CD stoji 3 890 KC smile.gif

    Myslím, že už to jde...

  5. Takže chlapi bylo to opravený a po ujetí 8000km to začalo znovu lehce cvakat.Když jsem to dneska ráno uslyšel,tak jsem myslel ,že mě porád odvezou....Záruka mi skončila před měsícem a tak jsem si řekl fakt nahlas - - zasr***j motor a popravdě nějaký cvakání už vážně řešit nebudu. fuck Jo a to samý udělám i s tím vynecháváním co jsem řešil v jiným tématu.

    Doufám ,že si tohle fórum taky někdy čtou lidi z Boleslavský škodovky a trochu se zamyslí nad tím aby tyto šmejdy nepouštěly z fabriky!

  6. S tou teplotou 20-25C to je pravda teď co je ráno okolo 5C ,tak se to projevuje méně.No zatím jsem zkoušel spoustu věcí ,ale bez úspěchu.Mám to domluvený s kamarádem na ten flash jednotky.Tak uvidíme.Dám vědět.

  7. No ono sa ani velmi necudujem tym servisom. Ono je to ako hladat ihlu v kope sena. lol

    verich: skus este flash riadiacej jednotky motoru. Ked uz ani to nezabere, tak to uz fakt asi nestoji za hladanie tej priciny.

    Co myslíš tím flashem? Nějaký reset na tovární hodnoty nebo čipnutí této jednotky?

  8. Mám ten samý motor navíc s lpg.Přes celou zimu jsem řešil ten samý problém,auto chytlo napoprvé,ale volnoběh šel nepravidelně někdy při rozjezdu i zhasl. Po chvíli stání na volnoběh nebo opětovném nastartování už to jelo normálně.Vyměnil jsem čidlo teploty motoru,podle servisu dost častá závada,jenže to už bylo jaro a ty velké problémy prakticky přestaly.Nedávno jsem ještě vyměnil lambda sondu před katal.( orig.1070kč).V současné době se motor při studeném startu nezachvěje,uvidím v zimě.Mám ještě v plánu vyměnit benz. filtr.

    Nad tím čidlem jsem taky uvažoval.Mám to domluvené v jiném servisu ,tak uvidíme.Díky za postřehy.

  9. Objevil se problém: při studeným startu se motor lehce chvěje jakoby šel na tři válce.Tak po minutě na volnoběh to přestane.Když to dělá tak je to slyšet i z výfuku ,že běží nepravidelně.Když je zahřátý ,tak to nedělá.Motor 1,4 16V 55kW BKY MR2006 najeto 27000km.Setkal jste se s tím někdo? VAG nic nehlásí a botičkama (el.zapalovače) na svíčkách to není.

×
×
  • Vytvořit nový...