Přejít na obsah

martas.ts

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    19
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli martas.ts

  • Narozeniny 9.3.1993

Oznámení martas.ts

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. jchv A mohl by jste prozradit jak jste toho docílil? Kdyžtak přes zprávu. Díky
  2. Prý by to mělo jít i přes diagnostiku deaktivovat, ale zatím mi nikdo nikde neprozradil jak. Mikrospínače mám v plánu udělat, ale zatím na to nějak není dostatek času to odvrtat a vyměnit je.
  3. Zdravím všechny. Předem se omlouvám jestli se to tu už někde řešilo, ale půl dne tu prolejzám fórum a nenašel jsem to. Jde nějak přes VAG vypnout u fábie automatický zamykání po odemčení auta? Odešli mi mikrospínače a radši bych to vypnul, než odvrtávat nejty ze dvěří.... Díky předem za rady
  4. Jezdím s tím denně do práce do Kaplice. Jedna cesta cca 24 km, po cestě dost kopce, kde se dá jedu i 120, z kopců se vozím se zařazenou 5kou a dlouhodobá dle PP 6,4 a vychází mi to i podle výpočtů. Natankuju za 1000 kč, naposled litr byl za 30,90 Kč, najel jsem 500km a spotřeba mi podle výpočtu vyšla kolem 6,4. Když jedu úspornějc tak mi PP doma hlásí i 5,8. Takže úsporně se s tím jezdit dá.
  5. martas.ts

    Fábka

  6. Tak z vlastní zkušenosti po 3 týdnech ježdění s 1,4 MPi 50kw v EURO 4 verzi (AQW) musím říct že dynamika není úplně hrozná a se spotřebou jsem spokojen a to jí nešetřím. Není problém jezdit kolem 6 litrů (ověřeno i výpočtem). Je teda fakt, že to mám trošku v tuningu se sportovním filtrem a vejfukem, ale nevěřím tomu že zrovna to má takový vliv na spotřebu.
  7. Já jsem nakonec koupil krátkou 1,4 MPi 50kw a můžu vřele doporučit. Jednoduchej motor a se spotřebou ,když jezdím do práce 22km jedna cesta, se motám kolem 6l a to jí zrovna nijak nešetřím, protože mám po cestě dost kopečky.
  8. Tak ve čtvrtek jsem byl project 2 fábky v kombíku SDIčka a přišlo mi to v pohodě, takže na to každodenní ježdění do práce asi jasná volba. Můžete prosím někdo poradit na co si dát pozor?
  9. Vejfuk byl měněnej nedávno, ale ještě to zkouknu jak bude čas. A co se týče projížďky. V bazarech maj většinou z těch aut vycucanej benzín, tak člověk ani moc daleko nejezdí, aby to pak nemusel tlačit zpátky EDIT: Měl jsem tam tříbodový Brisky a přišlo mi že právě po výměně svíček mi to moc nejede, tak jsem tam dneska zkusil dát starý championky a zdá se že to jede ochotnějc. Ještě to zejtra testnu. Ale to už jsme mimo téma. Fabii mám stejně v plánu kupovat, protože jak známe felicie. Je jaro a už zase kvete
  10. Díky za postřehy. To HTP určitě zkusím někde projet. Problém je že když si to půjčím třeba v bazaru v ČB, tak tam v okolí zrovna kopečky moc nenajdu, ale tak i na rovince to bude znát. Ovšem oproti mojí felicii teď pojede všechno líp. Něco tam je špatně a skoro do třičtvrtě plynu je to mrtvý. Couvat do kopečka je téměř nemožný.
  11. No koukám co člověk to jinej názor. HTP bych taky zvažoval jedině 12V. Co jsem koukal po netu tak i lidi tvrdí, že 1,4 50kw a HTP 47kw jedou celkem stejně. HTP je prý do 100 km/h živější. Je fakt že zas na HTP by bylo levnější pojištění a věřím že spotřeba je ještě nižší.
  12. MPI je super co se týká spolehlivosti no. Ve felicii jsem za 3 roky co jí mám vyměnil jen olej, filtry a svíčky a zase tak hrozně to nejede. S bráchovo jsem jezdil no. Chtěl jsem jí od něj koupit, protože měla najeto poctivých 106 tis km, jenže pak jí brácha zbořil na celej bok a prodal. Zatím to vypadá že fakt půjdu zase do MPI právě kvůli bezstarostnýmu provozu a rozumný spotřebě. Teď jen něco slušnýho najít.... Zatím díky za postřehy. Jak bude čas tak zas udělám kolečko po bazarech a pak dám vědět, co jsem koupil.
  13. Dost do kopců znamená, že v podstatě z celý trasy cca 22km jedu zhruba půlku do stoupání. V jednom úseku to vychází tak, že je tam skoro vracečka zatáčka a za ní hned do táhlýho kopce, ale i felicie se tam dokáže při vytočení na 3 a pak přeřazení na 4 rozjet na 70. Vzhledem k tomu, že je tam nepřehlednej horizont, tak se tam stejně víc jak 80 ject nedá. Z HTP mám strach, že by se dost trápilo a promítlo by se to na spotřebě, ač má vyšší krouták než felicie podle papírových hodnot. 1,4 MPI měl brácha ve fábii a za 7 let měnil jen oleje a filtry, ale dynamika mi přišla skoro horší než u felicie.
  14. 1,4 59kw by byla fajn, ale je jich strašně málo. Ono obecně i 1,4 moc neni. HTP měl strejda v jedničkové fábii a byl spokojen. Párkrát jsem se s tím i svezl jako spolujezdec a nejelo to špatně. Nedávno si strejda kupoval dvojkovou fábii v kombíku a zase šel do HTP 51kw a jezdí stále spokojen a to jezdí několikrát do roka i dálnice. Nevím no s tím htp bych se musel někde v bazaru ještě projet. Je fakt že HTP člověk sežene za pěkný peníze novější a v pěkným stavu-
  15. Zdravím chlapi. Dlouho jsem se sem nedostal. HTP moc nechci, protože to mám do práce dost do kopců a i felicii musím do kopce rvát na trojku pod plynem, tak si myslím, že by HTP dostávalo kopr a pak i to všeobecné mínění a přezdívky motoru (hlemýžď troubí přidej, honím tři písty, atd.), Ovšem pravdou je, že jedny kolegyně z práce jezdí taky HTPčkem v krátký fábii a rozhejbou to snáž než já svojí felinu v kombíku.
×
×
  • Vytvořit nový...