Přejít na obsah

DejvFabia

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    60
  • Registrace

  • Poslední návštěva

3 Sledující

O uživateli DejvFabia

  • Narozeniny 17.7.1994

Návštěvy profilu

1 273 zobrazení profilu

Oznámení DejvFabia

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. DejvFabia

    Kombajnek

    Škoda Fabia Combi, rv 2003, zatím 55 kw
  2. Tak super, že si na to přišel. Tak přeju mnoho bezproblémových km :-)) Já jsem nějaké větší problémy s 1.4 TDi zatím neslyšel. Zvuk ššš, ššš zůstal? Nebo zmizel?
  3. Dostal si se na ten VAG? Co si máme představit pod " dost mi ubývá chladící kapalina " ? Já bych nejprve vyřešil, kde ti to teče a potom se věnoval těm teplým startům. No příčina může být i ve slabé baterce nebo ve startéru. Zkus zkontrolovat startér - uhlíky apod.. Jde o to, že když ti při studeném startu méně točí startér - byť o 1ot/min , tak to ničemu nevadí, protože řídící jednotka nic neřeší a vrazí tam vyšší dávku paliva .. Když už je motor zahřátý, zvýšená dávka neprobíhá, ale požaduje po startéru předepsaný počet otáček a když je někde problém, tak to hold špatně chytá ..
  4. Tak důležité je, že si přišel na to, co to dělá. No možná začínám být klidný, když mají na tom nalítáno 400 tis.
  5. rozvody dělal, ale s řemenem ... ne s řetězem. Tady na tento řetěz není v žádné servisní příručce psáno, že by se měl někdy měnit .. Tak nevím no, ale jak říkáš, až se to rozdělá tak budu chytřejší.
  6. To je zajímavé. Doufám, že se z toho nevyklube nějaký větší problém. To už jsem tu psal, podle mě to sss .. sss .. dělají vyšoupané " kluzáky " od napínáku řetězu ženoucí olej. čerpadlo - viz obrazek A co se týče toho tvého nového "zvuku" tak to vůbec netuším .... :/
  7. Zdravím, tak jsme to ještě nedělali. Ale už to začínám pomalu zase řešit.. Na 80% to je ten napínák/klouzák řetězu pohánějící olejové čerpadlo. Problém pořád stejný. Za studena nechrastí, zahřátý chrastí ... Nene, toto se spojkou nemá nic společného, to jsme zkoušeli.
  8. Ještě jsem nijak nedopadl, čekám na stréca kamioňáka, až přijede z práce, z Nizozemska, tak potom vyměníme ten rozvodový řetěz s napínakém .. Jak psal one-z, rovnou shoď řemen, ať vyloučíš alternátor a klimu. Zkus to a dej vědět.
  9. Přidávám dalšího podvodníka !!! Po dotazu na konkretní auto, odpoví, že auto je po jeho bratrovi, který zemřel, a tak nechce vydělávat na smrti ...Požaduje poslat zálohu. ( Nechápu, kdo by byl schopný mu posilat zálohu, ale vždy se pár lidí najde.. ) Vím že, cca před pul rokem naletělo pár lidí .. A už se objevil zase. Odkaz na jeho inzeráty: http://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail=VWVyam1gaGdidCojL2E2YDlGZGB8aHB%2BKmdp&telefon=420608882742&jmeno=Stanislav
  10. Tak nakonec jsme po tom pátrali a máš pravdu. Našel jsem na netu pár článků, kde se to řešilo a občas ten řetěz praská. Psal tam mechanik, že doporučuje to měnit po 150 tis. km. Akorát se mi nezdá, že platili okolo 30 000,- To mi přijde strašně moc.. Já budu kupovat celou sadu rozvodového řetěze za 2700,- >> http://www.autodily-online.cz/cs/E-shop/Osobn%C3%AD_automobily/Produkty/FEBI/32266 . Takže všem těm co mají 1.4 TDI doporučuji též provést po těch 150 tis. Ať předejdete zbytečným problémům. Až to budeme mít hotové, tak dám vědět.
  11. Jojo. Nebude v tom žádný problém. Klidně ji kup a namontuj.
  12. Zdravím, tak jsme měnili dnes olej. Náš známý - majitel servisu Audi, VW .. říkal, že to nemám řešit. Že tomu nic nehrozí, že je to zatím zbytečná investice to měnit. V případě , že by se to nějak zhoršilo, tak mám přijet. Ale, že si mam být jistý, že ten řetěz nespadne. Jen to trochu šustí.
  13. Za týden měníme olej, tak to rovnou zkontrolujeme a dám vědět.
  14. Tak přední už mám taky :-)) Je to opravdu uplně něco jiného! Doporučuji všem, co budou mit možnost si to vyměnit
  15. Zdravím, má tu někdo ty přestavbové sady na zadek? Díky. :-)
×
×
  • Vytvořit nový...