Jump to content

Vlnka

Uživatel
  • Content Count

    57
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

6 Neutral

About Vlnka

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

595 profile views
  1. To prostě na*ere. Nové auto už není nové, ale jak po 180 000 km. Doufám, že je to blbost která se snadno vyřeší. Napiš jak jsi dopadl s reklamací.
  2. zamrznuté rádio asi nebude první zkušenost. Pokud by se to opakovalo, už bych zkusil reklamovat u dealera.
  3. Jel jsi s lehkou nohou? Zkus to někde víc sešlápnout a nejlíp do kopce. Tam už by se zvýšení průměrné spotřeby projevilo. Když vše ostatní funguje, je asi divné, že se průměrná zasekla...
  4. Vlnka

    Sedadla

    S tím vyhřívaným volantem bych jen doplnil, že došlo nejspíš ke změnám. Pokud zvolím běžný interiér, mohu mít buď sportovní volant bez výhřevu, nebo obyčejný s vyhříváním. Ale pokud zvolím dynamic paket, automaticky se mi zvolí na sportovní. A tam už příplatek za výhřev volantu funguje. Tato volba nejde v koženém interiéru. Čili toto omezení zatím neplatí pouze pro dynamic paket.
  5. Vlnka

    Škoda SCALA

    Monte Carlo vypadá opravdu pěkně. Jen jsem zvědav na tu cenu. U F3 je navýšení od Style k Monte Carlo o 32 tis. U Rapida Spaceback o 40 tis. U Scaly a Kamiq to bude odhaduju 40 až 45 tis.
  6. Vlnka

    Škoda KAMIQ

    Taky by se mi líbil. Ale cena nového v lepší výbavě je už mimo můj finanční rozpočet.
  7. Vlnka

    Škoda KAMIQ

    Díky za rozměry. Kufr je pro mne často používaná věc. Měl jsem možnost vidět Kamiq na živo. Kufr se mi zdál malý. Nemohl jsem v tu chvíli ničím změřit. Když teď čtu rozměry, bude přeci jen o něco lepší volbou Scala. Tam už to bude znatelnější.
  8. Vlnka

    Sedadla

    Ten Dynamic paket se rozhodně vyplatí. Vypadá to fakt bomba, za tu cenu "hodně muziky". Akorát škoda, že v tomto paketu nejde sklápět opěradlo spolujezdce do roviny, pro převážení delších předmětů...
  9. Vlnka

    Škoda KAMIQ

    změř prosím rozměry kufru v cm. Šířka, výška, délka, hloubka. Popřípadě kdyby se ti chtělo ještě v rozloženém stavu. Díky
  10. Vlnka

    Škoda KAMIQ

    V předposledním odstavci vyloženě chválí 1.5 TSi. 1.0 85kw sice není bůh ví jaký zázrak, ale rozhodně netrpí problémy s cukáním. A vzhledem k tomu, že se tento problém nevyřešil, obávám se, aby se nevyskytl časem další, kdy auto pojede na dva válce ve chvíli kdy nemá (Superb 1.4 TSi). Pak už zbývá jen chválit 1.6 TDi.
  11. Smutná pravda. Doslechl jsem se také od jednoho člověka, který dlouhodobě testuje nová vozidla že nemá cenu si připlácet za nějakou extrémní výbavu. Jelikož dnešní vozy jsou opravdu na pár let. Konec konců, z čeho by mohly servisy profitovat, když by jim tam nikdo nejezdil. Ale to není nová informace...
  12. Tohle už je fakt extrém. Doufám, že podobné excesy nebude předvádět Škoda u nás v republice...
  13. Vlnka

    Slevy, bonusy

    Myslím, že víc nevyhádáš. Ale známý se mi pochlubil, že má teď nově možnost firemního benefitu 12%. Pracuje v jednom nejmenovaném monopolu. Není to podmíněné leasingem, protiúčtem. Každá společnost vyhádá slevu jinou. Je tedy pravda, že jejich firemní vozy jsou právě Škoda. Možná proto nabízejí zaměstnancům těch 12%.
  14. Vlnka

    Škoda KAMIQ

    Tahle bílá Candy je pastelka, není to metalíza viď ? Jak to vypadá na živo ? Uspokojivé, nebo by metalíza slušela víc ? A koukám že u Kamiqu taky neumí dolícovat zadní světla, ale i dveře, podle toho co jsi fotil...
  15. Vlnka

    Škoda KAMIQ

    U Scaly je "paket pro špatné cesty" zvýšen světlou výškou o 12 mm. U Kamiqu bych to viděl asi stejně. Přeci jen jsou obě auta postavena na stejné platformě MQB A0 Pozn.: Všiml jsem si v konfigurátoru, že omezení "paketu pro špatné cesty" je u ALU kol pouze do velikosti "17" palců.
×
×
  • Create New...