Jump to content

Vlnka

Uživatel
  • Content Count

    83
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Vlnka

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

912 profile views
  1. Že by to někde přisávalo falešný vzduch, nebo mohla být od výroby vadná škrtící klapka je asi blbost co?
  2. Sice je to trochu off topic téma. Ale můžeš mi napsat, kde jsi na tenhle fakt přišel? Já osobně hledám všude možně abych si potvrdil ten fakt, ale nikde to nemohu najít :-/
  3. @Rapid1.0 Výměnu jsem prováděl v garáži na nájezdech, se zahřátým olejem po cca 20 km jízdy. Po delší jízdě jsem ještě včera večer olej kontroloval a stejný, přesto tam bylo na rysce místo. Tak jsem tam dal něco přes 100 ml. Tím pádem se dostávám na hodnotu 3,7 až 3,8 L. Teď to bude asi ok. Dával jsem 5W-30 s normou 504.00 / 507.00
  4. Ano, samozřejmě toto množství bylo včetně oleje který byl ve filtru. Vykapat jsem nechal vše a celkem dlouho. Pak už ukápla jedna kapka za minutu. Tudíž to bylo opravdu prázdné. Nicméně po dnešní jízdě olej neklesl a drží se stále na horní hranici rysky. Díky za reakci.
  5. Zdravím, dnes jsem vyměnil olej po 15 000 km. Jedná se o první vlastní výměnu (předtím výměna v autoriz. servisu). Všude se tu na fóru píše náplň 4 L. Z auta jsem vylil cca 3,6 L. Stejné množství nového oleje jsem nalil zpět. Olej nyní na horní hranici rysky. Stejně tak byla i před dnešní výměnou. Je tedy myšlena 4 L náplň pro nový "suchý" motor? Díky
  6. Problémem byla nejspíše váha vzduchu. S novou to začalo jezdit, tak jak to snad nikdy nejelo. Nicméně začala diagnostika komunikovat a napsala chybu 16485 - snímač množství nasávaného vzduchu (G70) - nevěrohodný signál. Z VISu pro další doporučený postup: - kontrola vedení (na kabelech jsem nenašel žádnou vadu) - vzduchový filtr - kontrola nebo výměna (starý cca 2 měsíce) - kontrola nebo výměna podtlakových hadic zpětného vedení výfuk. plynů (mám kompletně silikonové, přesto jsem kontroloval a nic) - snímač nasávaného vzduchu - kontrola nebo výměna (ten b
  7. Zdravím, mám jeden z mnoha problémů který se probírá v tomto vlákně. Chtěl bych Vás poprosit, kdo by se dokázal k mému problému vyjádřit. A zároveň poskytnout co nejvíce informací k posouzení. motor 1.9 TDi 81 kw ASV. Hlavně po ránu za studena jede motor naprosto v pohodě bez sebe menšího zaváhání. Odpoledne když je teplejší počasí, svítí slunce a je horší vzduch, dochází ke ztrátě výkonu. Mám pocit jako když se motor dusí. Do otáček jde, ale netáhne a nemá výkon. Do nouzáku to za celou dobu naštěstí nepadá. Od včerejška se začal problém zhoršovat, kdy při z
  8. Jaký máte názor na nástřik plazmy ve válcích (APS) ? Je to potenciální strašák do budoucna v případě většího nájezdu ? Existuje nějaký způsob, nebo třeba aditivum, jak tomu předejít ? Protože přeci jen, jak dojde k "oloupání" tohoto nástřiku, už asi není jak moc tomu pomoci... ?
  9. Jak už zde bylo řečeno, kvalita se zhoršila téměř u všech značek. Obrázek z fóra suzuki clubu.
  10. Vlnka

    Závady

    Rád bych trochu oživil téma. Chtěl jsem se zeptat, zda někdo zaznamenal vážnější závadu na motoru 1.0 TSI ? A jen pro představu, kolik máte už s tímto motorem najeto ? Překonal už někdo 100 000 km ? Díky
  11. Je tu někdo, kdo měnil v Rapidu olej, aniž by to byl origo, nebo Castrol? A přesto dodržel normu VW 504 00 / 507 00 ? Zajímá mne, zda se dá použít jiný, levnější olej, který splní specifikaci a přesto nebude motoru nijak škodlivý? Díky
  12. Klepe ten kovový "jazyk" jako že se houpe a mlátí do sloupku, nebo se to klepe jako uvnitř sloupku ? Pokud jde o druhou možnost, řešilo se to i na nové Suzuki Vitara. Je to sice úplně jiné auto, ale umístění bezpečnostních pásů ve sloupku je pořád stejné řekl bych. Řešilo se to způsobem, že se odmontoval krycí plast a v horní části kde se "jazyk" nachází, se dotáhnul šroub uchycení pásu. V horším případě se podložil mechovou (pěnovou) lepící páskou aby tlumil vibrace. Jelikož i po dotažení stále během jízdy po nerovnostech cvakal...
  13. Vlnka

    Škoda SCALA

    Jojo, co se týče hliníkových disků, maximálně R17. Navýšení 30 000,- Kč se mi nezdá nejhorší. Taky jsem čekal že to bude více. Otázka teď je, jak to pojede. Snad budou brzy nějaké předváděcí vozy u autorizovaných partnerů...
  14. Vlnka

    Škoda SCALA

    Motor 1.0 TSI G-TEC 66kw v konfigurátoru...
×
×
  • Create New...