Přejít na obsah

detoxy

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

698 zobrazení profilu

Oznámení detoxy

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. detoxy

    Převodovka DSG

    No kuna snad ne, ale je fakt, že jsem pod krytem baterky našel mrtvou myš. Myslíš, že by to mohl být překousaný kabel? Jinak se mi na to kamarád mrknul v diagnostice a našli jsme následující chybu, tedy kromě nízkého napětí, což bych přičítal té pojistce: 006300 Omezení funkce nedostatečnou tvorbou tlaku P189C-000 Takže nakonec to byla vyzkratovaná mechatronika. Oprava se řeší výměnou a vzhledem k nájezdu 250tkm, jsem preventivně vyměnil i spojky. Tak doufám, že mám pokoj.
  2. detoxy

    Převodovka DSG

    Zdravím všechny. Mám závadu na 7°DSG (O2 Fl 2010, 1,8 TSI, najeto 250 tkm). Doposud převodovka řadila vždy spolehlivě a bezproblémů. Ráno dojdu do garáže a už nic. Svítí mi oranžová kontrolka motoru na displeji bliká D, zařazen je neutrál, převodovka neřadí, pálí pojistku F2 30A (pojistka řídící jednotky aut. přev. DQ200) a to okamžitě i při vypnutém klíčku. Dnes chci jít na diagnostiku do autorizáku, ale mám obavu jim tam to auto nechat, že se nedoplatím. Máte někdo radu jak postupovat dále při takovéto opravě?
  3. Mě brzdí PZ. V lednu jsem to našel a mechanik rozhýbal třmen, který se nevracel. V červnu po cestě do chorvatska v dešti stejný problém. Následovala výměna celého třmenu za nový, který mě přišel na 5000, ale předpokládám, že problém se tím vyřeší.
  4. Kolísání otáček po startu: Vyčištění a nastavení klapky mi nepomohlo. Ještě zkusím vyměnit svíčky, nebyly měněny min 60 tkm, spíš pro klid duše, že jsem se na to nevybodnul. Nicméně nečekám, že to zabere a asi se smířím s tím, že jde o charakteristický projev tohoto motoru.
  5. Kolísání otáček po startu: Vyčištění a nastavení klapky mi nepomohlo. Ještě zkusím vyměnit svíčky, nebyly měněny min 60 tkm, spíš pro klid duše, že jsem se na to nevybodnul. Nicméně nečekám, že to zabere a asi se smířím s tím, že jde o charakteristický projev tohoto motoru.
  6. V příručce jsem si našel jak na tu klapku, jediné co mě ještě odrazuje je to následné základní nastavení. Není možné klapku nějak vyčistit bez následného nastavení? Případně v čem přesně to nastavení tkví? Mám pocit, že se neobejdu bez diagnostické jednotky.
  7. ad 3) olej nedolévám. Krátký interval a 5W40 jsem volil po konzultaci/doporučení www.oleje.cz . Jinak díky za tip, na tu klapku mrknu.
  8. Ahoj, stručně k několika různým tématům posledních stránek. Mám O2 FL 1,8 TSI DSG 12/2009 1. Skočení rozvodů. Rozvody na mém autě skočili předchozímu majiteli cca ve 150tkm 7/2012. Výměna motoru na kulanci. 2 Úniky oleje. Patřím k štastným majitelům, které tento problém nepostihl. Po výměně motoru najeto cca 80tkm a zatím nežere. 3. Olej. Původní majitel servisoval v autorizáku, interval 30 tkm a olej 5W30. Já přešel na 5W40 a interval po 15 tkm. Blíží se mi 3-tí výměna a zatím bezproblémů. Motor je svými jízdními a užitnými vlastnostmi famózní, na druhou stranu problémy s rozvody a úniky oleje jsou naprosto tragické a fatální. Nicméně od té doby co ho mám ( 7/2013, 200 tkm) se mě osobně s ním nic nestalo a stále jede. Jediné z čeho mě trochu mrazí, je ten nepravidelný chod cca půl minuty po nastartování. Poklesy otáček o 200-500 ot/min. Postupem času se tento jev zhoršuje, tak doufám, že mě nečeká něco fatálního...
  9. To Libero: V servise byli tajemní, nicméně závada měla všechny příznaky zde velmi často popisovaného skočení rozvodů. To mike_k: Jestli si správně vzpomínám, tak motor stál kolem 138tis, ale fakturu jsem neviděl.
  10. Zdravim. Koupil jsem ojetou O2 1.8TSI DSG r.v.2010, takže bych rád přispěl se svými poznatky. Vůz mám od známého a znám celou jeho minulost. Nyní najeto 200t km. V létě 2012 cca ve 150t km výměna motoru(vůz měl asi 2,5 roku), díky autorizovanému servisování s 90% účastí škodovky (i tak postoj automobilky k této konstrukční chybě se mi zdá velmi nezodpovědný). Jinak je zatím auto spolehlivé a doufám, že to tak zůstane. Po nastartování asi 1/2 minuty nestabilní chod se znatelným chvěním, můj předchozí 11 letý Nissan měl po nastartování chod úplně klidný. Nicméně výkon motoru a průběh krouťáku naprosto úžasný, navíc perfektně sladěný se 7-mi st. DSG. Akcelerace při plném plynu budí respekt a předjížděný kamion se kolem jen mihne. Nejlepší je ale klidná jízda, motor v tomto režimu neslyšíte a o řazení DSG se dozvíte jen díky zoobrazení na informačním displeji. Podvozek krásně utlumený a odhlučnění zvuku od pneumatik také přispívá k všeobecnému tichu. Celkově tahle konfigurace posouvá vůz o třídu výš co se týká komfortu jízdy. Zdá se mi, že v zatáčkách se, mnohem dříve než jsem byl zvyklý u předchozího vozu, ozývá kvýlivý zvuk od pneumatik. Spotřeba při klidné jízdě mimo město a dálnici 25 km do práce 6,5l/100km. Spotřeba hodně záleží na délce trasy, do 8km 8l/100, do 25km 6,5-7l/100, nad 100km pod 6,5l/100.
×
×
  • Vytvořit nový...