Přejít na obsah

NAMIKAZE155

Uživatel
  • Počet příspěvků

    18
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli NAMIKAZE155

  • Narozeniny 28.6.1994

Návštěvy profilu

595 zobrazení profilu

Oznámení NAMIKAZE155

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím. Mám takový problém. Když začně pršet tak mi po chvilce začnou zlobit stěrače... Začnou se zvláštně sekat a motorek vydává divné zvuky... Ktomu se sepnou ostřikovače na světlech které jedou celou dobu doku tato vada trvá a blikne mí kontrola obložení brzd.. Po chvilce toto přestne... A za par km to udělá zase. Nesetkal se stím někdo? Je mi jasné že asi někam teče... Ale nějaká rada na co se zaměřit. Děkuji.
  2. Lidi mam velký problem. Dnes mi zdechlo auto... Jel jsem, najednou se zakuckalo a prostě dojelo... když nastartuju tak nedrží volnoběh chcipe... Při sešlapnutí plynu se motor dostane do otaček ale je cítit špatně spálená směs a nakonec stejně zdechne.... Diag piše chybu "nastavení složení palivové směsi"... Setkal se stím někdo?
  3. No prostě si řikejte co chcete... Ale LPG benzinovou mapu ovlivnit nemuže! Ale měl bych ktomu dodat že v případě, je-li lpg sestaveno z vyhovujících komponentu... Pokud budeš mít délku dobu vstřiku u benzínu (řekněme) 3,4 a u plynu 5 (nebo obdobně velkou odchylku) tak je to prostě špatně... To by mohlo teoreticky ovlivnit korekce benzínové mapy. Ale jak říkam nikdy se stím unás nikdo nesetkal a to se tu plyn montuje už cca 20 let. Jak jsem říkal, mam také stag4 (ve 110kw) až se vrátim domu, udělam par screenu aby ses mohl podivat jak to má správně vypadat a určit jak správně/špatně to máš nastavené... ikdyž tito nevyřeší tvuj problem se startování.
  4. Pánové to fakt nechápu co stím děláte. Sám mam 1.8T na LPG a ladím jen plynovou mapu... Jako teoretická možnost tu je... V případě že to bude fušersky namontovaný s nevhodnýma dílama... Třeba jako má kolega vstřikovače MAGIC které jsou pro tento motor naprosto NEVHODNE.
  5. Souhlas. Jak jsem říkal... Videl bych to na firmu kde dělaj chip tuning... Který je většinou založen na editaci palivové mapy.
  6. Jako už se není očem bavit... S LPG to prostě nemá nic společného a za tvojim problemem LPG nestojí... Vtomhle připadě ti prostě víc poradit nemužu. Prober to s nějakým technikem LPG.
  7. LPG ovlivnující benzin je prostě blbost. Nevím kdo ti to řekl, nebo jak si na to přišel... Ale prostě je to hovadina. Jednotka LPG NIKDY nemuže donutit benzinovou jednotku k upravam benzínové mapy nebo jakékoliv korekci. LPG jednotka POUZE ČTE. Ona respektivě VUBEC není napojedná na benzínovou jednotku. LPG jednotka si udela svojí vlastní benzínovou mapu podle toho, jak jedeš (v benzínu). PS: Ty Magic vstřikovače vytrhni a hod je do popelnice Do takového auta patřej pořádné vstřikovače jako Hana Gold, nebo Dragony. Tvuj problem bude uplně někde jinde, a s plynem to nemá vubec nic společného. Jestli na tom ale trváš, tak ve firmě kde dělaj chip tuning ti mapu určitě rádi upravěj Vyhodíš peníze a budeš tam kde si byl.
  8. Zdař... Tvé info jsou značně nepřesné. Má rodina montuje LPG už asi 20let... Každopádně (i já mam ve své 1.8T plyn). Plyn se nastavuje podle hodnot benzínu... Resp. řídicí jednotka LPG si načte benzínovou mapu a podle ní pak technik ladí mapu plynovou... Pak je to ještě otázka délky doby vstřiku atd... Ty když ráno přijdeš k autu a nastartuješ, tak auto MUSI startovat na benzín a bežet na něj do doby než se ohřeje (obecně se nastavuje cca 30 stupnu). Každé další startovaní je také na benzín. Plyn ale jako takový NEovlivnuje pohon na benzín, benzinovou mapu, delky doby vstřiku a ani nic dalšího. Pak samozřejmě když maš problem s benzínem, tak se to projeví i na plynu... V našich končinách jsem ale nikdy neslyšel že by někdo měl přepinaž na oblbování řídící jednotky. Také mam stag4... Zítra svoje auto napíchnu na pc a udelam ti par screenu jak to má být správně nastaveno. Tvuj problem bude patrně někde jinde. Problem který si popsal "Klasický problém? Pri studenom štarte to obšas (zima, vlhko?) skoro nejde a nereaguje na plyn kolisu otacky a su nizke. Po asi 30 sec sa to spravi." Tam bude souvislost s regulací směsi při startování se studeným motorem. Snímač teploty chladící kapaliny... Na ten bych se podival jako první.
  9. Startovací dávka paliva se nastavuje sama v souvislost na teplotě vzduchu a motoru... Nějak ale nechápu to stím LPG... Žádný sekvenční vstřikování není nastavené tak, aby auto dned startovalo do plynu... A už vubec né při studeném motoru. Jinak bych možná zkusil vyměnit snímač teploty chladicí kapaliny... Připadně to nechat napíchnout na vaga, jestli nebude v dusledku problemového studeného startu vypsana nějaká chyba.
  10. No, ve dveřich ridice je snimac odpojený... Takže kdyz odemknu klíčem... a otevru dvere ridice tak alarm zustane aktivní a normálně mužu nastartovat. Kazdopadne dekuji Sirenu jsem nešel. Byla ukrytá pod torpédem.
  11. Zdravím... Mam menší dotaz. Vlastním octavii I (1.8T rok 2000)... A potřebuji vědět kde se nachází siréna alarmu... Z toho duvodu že mi trochu blbne dálkové ovládání a musim otevirat kličem... Když ale otevru klice a vemu za zadni dvere tak se mi rozhouká alarm... Rad bych tu sirenu odpojil. Díky.
  12. Zdravím... Mam takovej menší problem s teplotou motoru... Když šlape na volnoběh, teplota začne hodne vzrustat... Pomalu až k červeným "číslům" (obr c.1) v tu chvilku se sepne ventilátor... Ale když v motor v tu dobu chcipnu a zase nastartuji... Je teplota na běžných 90ti... (obr. č.2)... Mám podezření na snímač teploty... Ale rád bych věděl, jestli se někdo z vás s tímto nesetkal... EDIT! Tak jsem zjistil čím to bylo... Na spínači ventilatoru je trojuhelníkovej konektor... A kabel do nej byl zapojen špatně... A protože se jedná o 2-rychlostní tak signal šel špatně, a spínal se až v červených císlech.
  13. A opravdu si tam dal spřávně těsnění?
  14. Co cidlo teploty vody? kontroloval jsi ho? Protoze tam neni nic jineho co by mohlo delat tento problem... Koukam že asi jo... těžko říct to to muže být za problem:D Dal si tam těsnění tak jak tam má být?
  15. Tak u mě byl termostat opravdu špatný. Otevíral, ale už nezavíral.... Vyměnil jsem ho... což je naprosto otřesná práce... A všechno je vpohodě.
×
×
  • Vytvořit nový...