Přejít na obsah

czjirka

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 206 zobrazení profilu

Oznámení czjirka

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Ahoj... Nedavno jsem opět měnil klimakompresor. (nekupujte Hella) Chladí celkem pěkně, ale při akceleraci má auto (s automatem DSG) teda dobré 2 - 3 sekundy zpožděnou reakci. Celkem se mi to nezdá. Chlazení jede ze začátku, když je auto pořádně slunkem rozpálené, jen na vyšší otáčky motoru. Při přeřazení na vyšší stupeň teplota z výdechů znatelně klesne, ale za chvilku zase OK. Po nějaké době se zaplou klimou to fakčí už normálně. Akorát se mi nezdá, že by běžící klimakompresor měl takový vliv na akceleraci vozidla s celkem dost silným motorem. Se starým klimakompresorem to takový bordel nedělalo. (a na té Helle se vylágrovalo ložisko ani né za rok po výměně. Teď mám myslím Sanden).
  2. Tak přidám taky trochu do mlýna. Výměna je práce na 5 minut max. Vytáhnout 12v zásuvku, odpojit konektory, (není úplně nutné) bacha ať vám nezapadnou dovnitř, pak se to blbě vytahuje. Pokud si při vytahování poškodíte (zlomíte) kroužek kolem zásuvky nevadí. Stojí do 300kč ale dá se žít i bez ní. Já ji mám zlomenou už od koupě auta. Další krok je zamáčknutí celého tlačítka, které budeme měnit do středového tunelu (chce to trošku síly). tlačítko protáhneme otvorem od 12v zásuvky a odpojíme konektor. Napojíme konektor na nové tlačítko a opačným postupem zasadíme zpět do otvoru ve středovém tunelu. Chce to trochu grif, ale i to se dá celkem v pohodě. Nasadíme konektory na 12v zásuvku a zacvakneme zpět do otvoru. Ozkoušíme funkčnost. Tenhle návod potěší hlavně majitele s DSG řadičkou, která se nedá tak jednoduše sundat a návod výše je tím pádem pro ně komplikovanější. Další poznatek co si dovolím je ten, že jsem ten spínač rozebral a nenašel v něm žádné slabé drátky, které by se mohly unavit. Takže většinou se buď ochodí kontakty na plošném spoji, nebo ten silikon ve kterém jsou vodivé plošky. Máte tedy možnost kontakty na plošňáku očistit sprejem na kontakty, nebo ty vodivé gumičky přelepit kouskem hliníkové folie. To jsou ale vetšinou jen dočasné způsoby. Kontaky se zase oleští a folie časem zase upadne, nebo jinak poškodí. Poslední možnost je celý ten silikon otočit (ve směru jak to mám na fotce vůči tomu plošňáku)a ty dva cancourky ustřihnout, aby si to pěkně sedlo na plošňák (pro sychr můžete i podlepit samotnou kolíbku tlačítka aby se vám ty vodivé kontakty na silikonu více zatlačíly ke kontaktům na plošňáku). Pokud nepoužíváte tlačítko zamknutí stejně jako já, je to pro vás toto nejlevnější možnost opravy. Dveře se mi zamykají automaticky při jízdě. Pokud nepomohlo ani jedno, pak vás čeká koupě nového tlačítka. Koštuje to do 500,- za originál. Ty čínské napodobeniny jsou k ničemu. Mnoho šťastných kilometrů.
  3. Ahoj lidi, po vybrání, vyfoukání a promazání ventilátoru pod kastlíkem (pořád pískal) mi blbne climatronik. Nekdy se nerozeběhne vubec, jindy fouká jak má. Nebo fouká málo a ukazuje, že jede naplno. Někdy nejde vnitřní okruh a řekl bych že ofuky uprostřed palubovky nejdou vubec. Co myslíte? Předřadný odpor? Rozebrat ventilátor? Nebo nový? Nechce se mi vypláznout 5k kdyby to šlo nějak opravit. Když ventilátor opět vytáhnu a nasadím zpět tak funguje ok.
  4. Takže na vině byl podle vyjádření servisu EGR.
  5. Byl to spíš kouř, jako by se některá součástka vařila. Nijak zvlášť to nesmrdělo. Jak píšeš poprvé byl motor zahřátý a podruhé studený.
  6. Diagnostika nic. Mohla by to být vadná ŘJ?
  7. To nemám v úmyslu. Chci auto odtáhnout do servisu. Jen bych rád měl přehled o možných závadách. Měl bych aspoň orientačně cenu dílu. Navíc pokud by to byla kravina dalo by se to opravit. Nebo provizorně zprovoznit a dojet do servisu po svých kolech.
  8. Po několika hodinách jsem ho zkusil nakopnout. První start OK, ale po přidání plynu motor chcípnul a druhy start zase špatný. Ale aspoň už to nekouří. Nemůže to byt třeba EGR nebo škrtící klapka? Před Vánoci se mi objevila chyba EGR na VAGu, ale pak byl klid. Poradí někdo?
  9. Zdravím. Dnes při startování motoru mi po 5ti vteřinách chcipl motor a začalo ze z pod kapoty dymit. Žádná chyba ani kontrolka nic nehlásí. Opakovaný start už ani nenaskocil motor a dým se objevil znovu. Dým vychází ze zadní části motoru. Později připojím fotku. Asi před týdnem mi během jízdy chvíli blikala kontrolka žhavení. Motor 2.0 TDI PD s dpf BMM automat RV.2007. Někdo nějaký nápad? Začínám být z problémového auta celkem mrzutý.
  10. Zdravim osazenstvo. Jen se chci podelit o svuj zazitek. Vcera me nechalo auto ve stychu. Jedu si takhle z nakupu a v pulce parkoviste chipl motor, zacala blikat kontrolka zhaveni a na maxiku motor do dilny. Nekolik pokusu o start. Prvni se povedl, ale zase chcipnul. Dalsi uz byly neuspesne. Starter sice tocil ale ani tuk. Po pul hodince cekani na odtah zazracne nastartoval. Projel jsem se nekolik kolecek po parkovisti a v pohode. Jen svitila kontrolka kontroly vyfukovych plynu. Dalsi rozjezd byl pronasledovany chcipnutim motoru. Ale stale jen svitila kontrola vyfukovych plynu. No dojel jsem do servisu. Diagnostika potvrdila chybu "ventil zpetneho vedeni vyfukovych plynu N18" prechodna zavada. Chyba vymazana a vse OK. Zatim jezdim. Jen me udivuje, ze kvuli takove blbine me auto nechalo na dobrou pul hodinu ve stychu. Jen jeste doplnim 2.0 TDI PD 103kw s DPF BMM DSG 2007
  11. Zřejmě vyřešeno. Postupným vytahováním byl zjištěn odběr na telefonu. Pojistka je venku, tak uvidíme.
  12. Origo je klíč i centrál. Alarm není žádný.
  13. S jistotou jsem to, že mi ji vybíjí u stojícího auta, zjistil dnes, když jsem startoval. Zaráží mě i to, že centrální zamykání i přes DO funguje. Čekal bych, že s vybitým aku nebude reagovat. Při zapnutí okruhu jen cvakají relátka a zhasne maxidot. Točit startérem jsem ani nezkoušel. To jaký multimetr to byl netuším. Byl jsem s tím u jednoho známého správkaře. Chtěl abych nastartoval a pustil co nejvíc spotřebičů. Povídal ze dobíjení je OK. Sám elektrice moc nerozumim. Zatím mám domluvený servis cca za týden v servisu v Mohelnici. Tak pokud ani tam nepomůžou, zkusim kontaktovat Vašu.
  14. Dvakrát jsem měl měření dobíjení za chodu motoru multimetrem. Alternátor v pohodě dobíjí. Zkoušeno i v pořádaném zatížení. Světla, rádio, klimatizace, vyhřívání Vše na max. I pod plynem Verdikt je, že altík stíhá. Auto se vybíjí určitě když stojí. Nabil jsem baterku na max a po týdnů odstaveného auta opět kaput. Je nějaká možnost jak to otestovat na diagnostice? Pokud se neuspává jednotka, pomohlo by přehrát software? V týdnů to asi zavezu do autorizovaného servisu. Jsem z Prostějova.
  15. Zdravím všechny Můj problém se týká vybíjení baterie u zaparkovaného auta. Aku jsem nechal kontrolovat záťežovým testem. Byla prý na 60% špatná. Následná reklamace a výměna baterie a vše je při starém. Dobiju doma a jezdim tak 2 týdny, než zjistím že KO. Auto jsem koupil před pul rokem a už tu baterii jsem vyhodil hned druhy den. To znamená, že už třetí baterie zničena postupným vybíjením baterie. Chtěl jsem zjistit jestli neměl někdo obdobný problém, nežto dam na servis do Škodovky. Auto Octavia 2 combi 2.0 TDI PD 2007 sound systém Audience a dešťový senzor. Díky za rady
×
×
  • Vytvořit nový...