Takže auto jezdí. :-)
Čipnul jsem si auto na 80kw a je to safra znát. Motor je i klidnější. Na pětku to jede i padesátkou=nízká spotřeba a nemám pocit, že by motor nezvládal, jako při 63kw, kde se projevoval nedostatek výkonu.
Auto jezdí jako ďábel oproti 63kw. Opravdu auto má neskutečnej krouťák a nad 2.000ot. má dynamiku. Stovku tam dám během pár vteřin, když tomu naložím i plně naloženej.
Slibovali mi i nižší spotřebu, na čež jsem tomu moc nedával za pravdu a musím to jen potvrdit. To auto Vás prostě nenechá jezdit na "volnoběh". Když jezdím opravdu s lehkou nohou do práce, tak dokážu jet i za 5.5litru a to mám kopcovitý terén. Když jedu o něco dynamičtěji, tak 6.5 - 7.7litru.
Dlouhodobou spotřebu mám vyšší o 0.3litry oproti 63kw, ale to jen díky tomu, že jsem několikrát za sebou jel po dálnici delší úseky 140km rychlostí a plně naložen s kolama na střeše, takže tam se to projevilo a mám dlouhodobej průměr 6.9litru.
Auto má neskutečnej krouťák na to, že to je 1.2TSI. Pravda ale je, že když chci opravdu vystřelit, je lepší si podřadit, aby se otáčky dostaly nad 2000ot./min. a to pak je jiné kafe.
Přítelkyni jsem takto svez a po té jsem se jí zeptal .... tak co, jak se ti to líbilo? A ona. Ještě přitlač. :-)
Pokud tedy člověk chce, aby auto jelo za každých podmínek, kopec nekopec a nemusel podřazovat a cítit se tak méněcennej na silnici, tak toto je dobrá volba. Teď je předjíždění opravdovou radostí a sprynt do kopců plně naložen absolutně bez problému.
Změřit jsem si to ještě nenechal, protože zvýtězila moje lenost nad řešením problému, ale když tak píši tyto řádky, tak asi tak brzo učiním.
Čest čip tuningu.