Přejít na obsah

Mirdao

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Mirdao

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak to mám opravený. Bylo to škrtící klapkou, která byla zanešena. Vyzkouším a uvidím.
  2. Měl jsem ten samej problém. Mám stejný nájezd. Vyčistili mi bubny a je klid. Je ale pravda, že mi to dělali i rok před tím. Zatím 14 dní po servisu je vše ok.
  3. Já mám teď ten samej problém. Mám najeto lehce přes 91tis. a úplně mě vyděsilo, že jsem nemohl vyjet kopec, který běžně vyspurtuju na pětku, trojkou a přitom jsem ještě zpomaloval. Pomohlo tedy zastavit, vypnout a zapnout motor a motor běžel opět hezky odspodu do vysokých otáček. Chystám se s tím jít do servisu, takže nevím čím to je, ale když tu píšete kabely apod. tak mě napadlo, jestli mi kuny opět nepřekousali kabely. Domníval jsem se totiž zpočátku, že mi odešlo turbo. To jsem vyloučil a říkám si, jestli to není plynový snímač (čidlo)??? Už víte pravou příčinu?
  4. Asi se vyplatí, ale tato barevná varianta se mi moc líbila, takže jsem šel do ní. Uvažoval jsem o 77kw, ale poze jen jako nové auto. Toto mělo 11tis., takže bylo levnější. Hlavně design je gut.
  5. Takže auto jezdí. :-) Čipnul jsem si auto na 80kw a je to safra znát. Motor je i klidnější. Na pětku to jede i padesátkou=nízká spotřeba a nemám pocit, že by motor nezvládal, jako při 63kw, kde se projevoval nedostatek výkonu. Auto jezdí jako ďábel oproti 63kw. Opravdu auto má neskutečnej krouťák a nad 2.000ot. má dynamiku. Stovku tam dám během pár vteřin, když tomu naložím i plně naloženej. Slibovali mi i nižší spotřebu, na čež jsem tomu moc nedával za pravdu a musím to jen potvrdit. To auto Vás prostě nenechá jezdit na "volnoběh". Když jezdím opravdu s lehkou nohou do práce, tak dokážu jet i za 5.5litru a to mám kopcovitý terén. Když jedu o něco dynamičtěji, tak 6.5 - 7.7litru. Dlouhodobou spotřebu mám vyšší o 0.3litry oproti 63kw, ale to jen díky tomu, že jsem několikrát za sebou jel po dálnici delší úseky 140km rychlostí a plně naložen s kolama na střeše, takže tam se to projevilo a mám dlouhodobej průměr 6.9litru. Auto má neskutečnej krouťák na to, že to je 1.2TSI. Pravda ale je, že když chci opravdu vystřelit, je lepší si podřadit, aby se otáčky dostaly nad 2000ot./min. a to pak je jiné kafe. Přítelkyni jsem takto svez a po té jsem se jí zeptal .... tak co, jak se ti to líbilo? A ona. Ještě přitlač. :-) Pokud tedy člověk chce, aby auto jelo za každých podmínek, kopec nekopec a nemusel podřazovat a cítit se tak méněcennej na silnici, tak toto je dobrá volba. Teď je předjíždění opravdovou radostí a sprynt do kopců plně naložen absolutně bez problému. Změřit jsem si to ještě nenechal, protože zvýtězila moje lenost nad řešením problému, ale když tak píši tyto řádky, tak asi tak brzo učiním. Čest čip tuningu.
  6. 1. Neznám 2. 2011 3. Absolvoval jsem řetězy 4. 25 000km 5. chiptuning 6. Neznám 7. Nezměřeno ( s těmi válci to musím pořešit, alespoň po ) 8. Nemám 9. V.I.P. 10. Nezaznamenáno. Proto si nechám všechen servis udělat u nich.
  7. Dnes jsem si nechal očipovat roomstera a jsem zvědav, zda poznám rozdíl. Bylo mi řečeno, že rozdíl je jasně znatelný a že není třeba se bát. Taky jsem se ujišťoval, zda to nebude mít vliv na mou čtyřletou záruku, která mi ještě běží, tak prý nee. Toto mi sdělil přímo majitel pobočky škoda, tak uvidíme, co z toho bude pravda. Není důvod mu nevěřit, když ho znám jako seriózního prodavače, který mi navíc prodal moje současné auto po faceliftu. Při první jízdě ze servisu domů jsem zaznamenal, že chod motoru je klidnější, ale pravda je, že již byl předem zahřán, tak se nechám překvapit, jak dopadnu zítra, jakmile pojedu do práce za studena. Dále jsem zaznamenal, že motor si nechal více líbit pětku při 60km rychlosti, což normálně doprovázely vybrace. Jen tedy zrychlení ze 60km na 100km nebyl nějak závratný, což by tedy mělo. Zítra se tu stavim a dopíši postřehy.
×
×
  • Vytvořit nový...