Přejít na obsah

Epi

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    187
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

Návštěvy profilu

1 498 zobrazení profilu

Oznámení Epi

  1. Epi

    Škoda Octavia IV

    Jj, díky. Našel jsem tenhle "jízdní řád" a evidentně to odpovídá, takže snad se větší výběrová nabídka vrátí právě s FL.
  2. Epi

    Škoda Octavia IV

    Nemáte někdo info právě k výše uvedenému ořezání konfigurací (hlavně mi jde o 2.0TSI a 4x4), kdy by se měly zase vrátit do nabídky? Opravdu až s faceliftem? Pokud ano, kdy by měl být facelift představen?
  3. Neznáte prosím někdo nějakou možnost, jak navýšit u Amundsena MIB 2,5 počet telefonních kontaktů nad standardně limitních 2000? Nejde mi o aplikace třetích stran atd., ale opravdu patrně nutný "tuning" jednotky.
  4. 200kW, 2020, 60000, 9-9,5/100 Snad je to všecko jasný. 😁
  5. Je to zvláštní, že škodovka v tomhle nesmyslně někdy neuvede přesný údaj a lidi jsou pak zmatení. Ve většině "jednoduchých" marketing materiálů uvádí jen "přímý" vstřik (jak u TSI 140, tak i u Supa pro 200, 206), ale osobně se dívám do přesnějších podkladů "Technická data", které běžně jednoduše dostupné nejsou (kdo ale hledá, najde). Proto přikládám soubor, kde je i jasně vstřikování uvedeno. TD-OCTAVIA-COMBI-cz.pdf
  6. Jinak doplním, že to chápu, páč většina objednávajících ani netuší, proč jsou tam oba způsoby vstřiku a tak v těch "správných" marketing materiálech evidentně Škoda své potenciální zákazníky zbytečně "neplaší" (asi by se zbytečně na něco ptali). Např. v katalogu je uveden pouze přímý vstřik a to pro obě verze 2.0 TSI.
  7. No jestli ve Škodovce ví (což je realitou, že dost často neví), co píšou do svých podkladů, tak ano. Každopádně motor kvůli tomu rozebírat nebudu, abych to ověřil 😀. V původních technických datech se píše toto:
  8. Epi

    Superb 3T r.v.2018

    No co je toto za maglajz, nechápu. Model 3T (tedy 2 generace) byl ukončen výrobou v roce 2015, tak mi není jasné, jak ho můžeš mít vyroben v roce 2017. Svůj dotaz prosim přesněji specifikuj.
  9. Ne, i verze 200kW má obojí. Jediný aktuální benzín, který má jen přímý vstřik je 1.5TSI.
  10. Úplně to sem nepatří. Můj názor je, že pokud máš objednáno 200kW, dostaneš 200kW. Ale neboj i tak je se na co těšit a svezení parádní.
  11. Předpokládáš správně, proti původnímu CJXA je tato verze dost rozdílná. Nevím, co přesně prodělal motor za změnu, každopádně proti dosavadní 200kW verzi tuto novější 206kW dost popustili kroutícím momentem. Dosavadní verze měla 350Nm, kdežto nová má 400Nm. Patrně bude i dost živější - zrychlení na 100 se posunulo o 0,4s. Lift má 5,2s, combi 5,3s. Jinak čerpám informace z tohoto veřejného souboru technických dat přímo od Škody - technická data Superb.
  12. Waikiki díky - ovečka spravená, levné to sice nebylo, ale borci z AP převodovek fakt poctivě hlásili postup a cenu, která byla dodržena. Jinak pro místní - hučení nakonec bylo snad od všeho, páč za celou dobu (a byť jsem jezdil do autorizáků) byl v diferáku vyměněn pouze 1x olej (a víme všichni, že kdo ví jestli) v 84 tisících (což je taky kravina, že) a od 160 tisíc to začalo hučet. Takže komplet nový vnitřek diferáku, bočních spojek a i čerpadla - sakum prásk sranda za 42 tyček i s dépéhá. Ale ovečka tichá a dokonce už zase 4x4. Jo a když jsem si pro auto přijel, měli tam 2 ty policajtské už s tím rámem (takže myslím, že relativně nové auta) a zrovna z jedné sundávali výfuk, že jdou na to samé co u mě. ?
  13. Waikiki moc díky - už jsem tam hned dopoledne volal, pán už jen po telefonu super přístup, popsal mi, jak to bude probíhat a příští týden jim to tam přistavím.
  14. Přesně - Sixta dá dohromady jen přivezený díl, nic do/z auta nemontuje.
  15. Ahoj. Prosím poradí mi někdo dobrý servis se znalostí Haldex problematiky v Praze či Středních Čechách (ideálně východ či až k MB). Můj problém - 4x4 nefunkční a navíc hučí. V autorizovaném servisu mi výměnkáři - přehráli soft a vyměnili za 6tku čerpadlo. Prý už nic dál nejde, než vyměnit celý zadní diferák za 100 tisíc. Takový přístup, kdy o problematice evidentně nic neví se mi nelíbí a proto bych rád dal auto k někomu, kdo ví, co bude problémem a to případně opraví, vymění. Jo a Sixtu jsem zkoušel, ten mě poslal k šípku, ať si to někam dám a když to bude diferák, ten ať mu přivezu a že mi ho zrepasuje. Moc děkuji za tipy, prosím ověřené.
×
×
  • Vytvořit nový...