Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Mr.Pavka

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1 022
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

38 Výborná

O uživateli Mr.Pavka

  • Hodnost
    Veterán
  • Narozeniny 8.7.1981

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. Mr.Pavka

    Reproduktory zapojení / výměna

    Drnčí mi tapecírunk v předních dveřích a nechci vytlumovat přední dveře. Hodim si reproduktory do zadních dveří a tam si budu v klidu hrát s odtlumením-pokud to bude třeba. Na zadních sedadlech nikoho moc nevozim, takže můžu mít odendanej tapecírunk zadních dveří a nemusim ho před každou jízdou zas nandavat. A i to případný odtlumení bude jednoduší protože se nebudu muset vyhybat tolika drátům-vzadu mam švihadla. . Ještě když jsme u těch neoriginálních reproduktorů a chtěl bych dát koaxiální-(basovej i výškovej v jednom) neni tady na foru nějaká recenze neoriginálních reproduktorů-odkaz?
  2. Mr.Pavka

    Reproduktory zapojení / výměna

    A jak je to prosim se zapojením reproduktorů u rádia Blues? Můj selskej rozum říká, že je hlavní žíla tlustých kabelů k basovým reproduktorům a paralelně je z těch tlustých kabelů odbočeno do výškových reproduktorů. Nebo je někde na kabeláži ještě nějaká redukční krabička s nějakým odporem? Důvod mé otázky-chci vyndat výškový reproduktory z A sloupků a Basový reproduktory z předních dveří. A oboje dát do zadních dveří. Z rádia mi jdou právě jenom tlustý kabely velikostně i barevně totožný s těma co sou ve dveřích. Že bych z rádia táhnul znova další kabely do basových reproduktorů a bočně bych na ně paralelně připojil výškový. Nechce se mi sundavat palubní desku a hledat v kabelovým svazku místo kde odbočujou slabý kabely pro výškový reproduktory.
  3. Mr.Pavka

    STK a 1.2 HTP

    Taky sem měl strach. Přede mnou tam mučil 15 minut nějaký naftový Pajero. Tak když sem přišel na řadu, tak mu říkám-jestli mi to bude taky tak dráždit tak to radši pojedu jinam "ke známýmu". A on na to, že nemohli chytit správný emise, tak to tůrovali a doufali, že tam skočí správný čísla. Stejně ty emise to Pajero neudělalo. Pak sem přišel na řadu já-píchnul to na diagnostiku, dvakrát vyhnal otáčky nějak ke 2800ot/min a řek: V pořádku. Žádný mučení motoru se nekonalo.
  4. Mr.Pavka

    felicie 1.3 mpi 50kw Špatně maže

    Mam tam značku Meyle. Když sem ho kupoval, tak sem říkal, že si klidně připlatim za kvalitu a oni že prej Meyle berou lidi nejvíc a nikdo si nestěžuje. Že to prej stačí.
  5. Mr.Pavka

    felicie 1.3 mpi 50kw Špatně maže

    McMatej- Pokud říkáš že svítící kontrolka mazání 1-2 sekundy po naskočení studenýho motoru je ještě normální, tak asi jo. Ale i tak je to pro mě nezvyk protože u Fabie HTP (olej 5W-30 long life) mi zhasne kontrolka mazání už při točení starterem ještě dřív než pořádně naskočí motor. Felina má najeto jenom 62tisíc-tak motor by měl bejt v pořádku-jestli to spíš neni olejem. Do Felicie leju olej 10W-40 VW norma 501 01. Co kdybych do felicie nalil olej 10W-30? Tak by měl být řidčí a snáž a rychlejc se dostal všude do motoru?
  6. Mr.Pavka

    Vymena chladici kapaliny

    Taky otázka- Jak je expanzní nádoba, tak je v ní na stěnách takovej šlem. Nemáte nějakej způsob jak ten šlem dotatat pryč? Pochopitelně bych tu expanzní nádobu při čištění vyndal ven z auta. Je na to nějakej přípravek a nebo bych to moch zkusit že bych na ní zacpal všechny díry, nalil vodu a nasypal písek a tak dlouho s ní třepal až by mi písek odrbal ten šlem ze stěn.... Mam blbej pocit když pořádně nevidim kolik tam chladící kapaliny přesně je.
  7. Mr.Pavka

    typ rozvodu felicie

    Jak je to prosim se zdvihátkama? Někdo mi říkal, že poslední felicie 1,3 MPI maj sice na oko štelování ventilových vůlí, ale zároveň maj nějaký hydroštely ve zdvihátkách? Koupili sme feldu 1,3MPI r.v. 1999 se 62tisíc km najetejch a nevim jestli se mam teda pustit do ventilový vůle nebo to nechat bejt. Předchozí majitel je nikdy nedělal.
  8. Mr.Pavka

    Výměna oleje 1,2 HTP

    Vytáčníky sou na vyšroubovávání přetržených šroubů bez předpětí od utažení. Tohle je ale na brutála utaženej šroub.
  9. Mr.Pavka

    Výměna oleje 1,2 HTP

    Tohle je sada vytáčníků pro přetržený šrouby. Na zátku nevím.
  10. Mr.Pavka

    Výměna oleje 1,2 HTP

    to je když někdo nezastrčí imbus pořádně. Bych chtěl pak vidět jak tu zátku budou kuchat v autorizáku-jakou zvoní metodu.
  11. Mr.Pavka

    Výměna oleje 1,2 HTP

    Trochu to upřesni-nějaký idiot? Auto z druhý ruky? Servis svépomocí nebo u garážisty? Utahovací moment na výpustní šroub je 30Nm. ale u svojeho ho utahuju na 25 Nm a nikdá ani nekápnul (už sem olej měnil 3x a měděnej kroužek je stále původní.
  12. Mr.Pavka

    Propadlé STK?

    A jak se na motoru HTP (CGPA) měří emise? Naposledy sem byl s Twingem r.v. 94 a u toho se strkal teploměr do díry pro měrku oleje a chytaly se kleště na kabel ke svíčce. Plus samozřejmě trychtýř na vejfuk s čidlem výfukových plynů. Ale u "moderního" motoru HTP prej už jemom připojí nějakou diagnostickou zásuvku díky kterej si emisní měřící stroj zjistí otáčky motoru i teplotu motoru.
  13. Mr.Pavka

    Propadlé STK?

    Naposledy před pěti lety ještě se starým autem. Teď mě čeká první technická s Fabulí.
  14. Mr.Pavka

    Hagusy montáž demontáž

    Pozink šrouby jenom. Jinak zbytek konstrukce je z potravinářskýho nerezu. Vnitřní závity sou v nerezu a do nich neni radno utahovat nerezový šrouby.
  15. Mr.Pavka

    Hagusy montáž demontáž

    Je to kov na kov. Lépe řečeno kov nerezovýho výpalku na barvenej podélník z hliníkový slitiny. Při zátěžových zkouškách sem ten spodní šroub M6 s válcovou imbusovou hlavou schválně utáhnul až do stržení šroubu(takže docela dost). Na barvě příčníku sou jenom lesklejší místa od kontaktu objímky s podélníkem. Je to právě díky tomu, že je to vyráběný přesně na ten tvar profilu podélníku a při stažení objímky se její tlak rovnoměrně rozloží po celým jeho obvodu.
×