Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Mr.Pavka

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1 029
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

38 Výborná

O uživateli Mr.Pavka

  • Hodnost
    Veterán
  • Narozeniny 8.7.1981

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. Mr.Pavka

    zvedani fabia II

    Dokavaď budeš mít zdravý prahy tak bych to nedělal.
  2. Mr.Pavka

    zvedani fabia II

    Zvedací místa jsou jasně určená výrobcem. Za nápravu sem kdysi zvedal akorát moje starý Twingo. Ale tam to jinak ani nešlo, protože prahy byly schnilý na padrť.
  3. Mr.Pavka

    Vyvařila se chladící kapalina

    Je nějaká tolerance úbytku chladící kapaliny v okruhu? Myslím tak jestli se po nějakým nájezdu ztratí pár milimetrů v nádobce?
  4. Mr.Pavka

    Výměna oleje 1,2 HTP

    Stačí když vim, že mi olej kterej výrobce nepředepisoval zničil motor.
  5. Mr.Pavka

    Výměna oleje 1,2 HTP

    Tomina87- Tak říkáš 5W 50 nebo dokonce 60? Jo, tak takhle nějak sem si odstřelil motor ve Š105 po tátovi. Myslel sem si, že když dám hustší olej, tak mi bude víc držet na třecích místech a líp dotěsní mezery. Ale ouha-on jak je hustej, tak při studeným startu hodně pomalu postupuje mazacíma kanálkama do potřebných míst. Nu a tak mi motor začal žrát olej, ve svíčkách mastný kovový špony a kopec sem stěží vyjel na dvojku. Závěr je ten, že co napíše výrobce je svatý-má to ozkoušený. Nějaký bastliči co do toho lejou olej s tekutostí medu sou mi pro smích.
  6. Mr.Pavka

    Výměna oleje 1,2 HTP

    Olej 10W 40 normy VW 501 00 a VW 502 00 je v případě že máš pevný intervaly tj. po 15000 km nebo po roce. Olej 5W 30 normy VW 504 00 a VW 507 00 je olej LL (Long Life)s proměnlivým intervalem tj. po 30 000 km nebo po dvou letech. V tomto případě ale motor hlídá jeho kvalitu a pošle tě na výměnu i v případě když se mu zdá, že je olej už opotřebovanej. Při jeho měnění svépomocí ale musíš na diagnostiku aby ti tam interval vynulovali. Pokud si výměnu Long Life oleje vynuluješ sám pomocí tlačítek na palubním počítači tak se ti změní intervaly z proměnlivýho intervalu na pevný intervaly a vypneš funkci hlídání kvality oleje. Má to i finanční logiku-5W 30 Long Life olej normy VW 504 00 VW 507 00 pro pro proměnlivý intervaly 30000km nebo dvou letech je skoro dvakrát tak dražší než 10W 40 olej normy VW 501 00 VW 502 00 pro pevný intervaly. A ještě k tomu označení 5W 30 a 10W 40-je to jenom orientační. Důležitá je norma VW XXX XX. Je důležitý co schválil výrobce motoru-třeba když schválí olej 10W 40 pro proměnlivý intervaly a tím pádem výrobce oleje může dát na olej označení VW 504 00 VW 507 00. Píšu to tak jak sem za ty roky všelijakýho poslouchání v servisech a čtení dílenský příručky pochopil. Jestli se mílím, nechť ně někdo opraví..... Osobně mám na Fabuli nastavený proměnlivý intervaly ale měnim olej po každých celých 10000km-pěkně se to pamatuje. Olej ale leju LL 504 00 507 00 i když mi hodně známých říká, že vyhazuju peníze z okna, jenže pro moje auto jen to nejlepší.... Když mě auto pošle na výměnu, tak akorát zajedu za známým aby mi vynuloval interval. Takže závěr-pokud máš nájezd jak říkáš, tak bych lil 10W 40 normy VW 501 00 VW 502 00 a měnil po roce.
  7. Mr.Pavka

    Loziska kol...

    Bez speciálního stahováku / lisu to doma nedáš. Nevim jaký máš ukotvení brzdovýho třmenu, ale to je asi to nejmenší. https://www.youtube.com/watch?v=grEjTHMTnc4&index=1&list=PLnnABpL39QjTSeX8NxPK15cx3Tew04AFN
  8. Mr.Pavka

    Reproduktory zapojení / výměna

    Drnčí mi tapecírunk v předních dveřích a nechci vytlumovat přední dveře. Hodim si reproduktory do zadních dveří a tam si budu v klidu hrát s odtlumením-pokud to bude třeba. Na zadních sedadlech nikoho moc nevozim, takže můžu mít odendanej tapecírunk zadních dveří a nemusim ho před každou jízdou zas nandavat. A i to případný odtlumení bude jednoduší protože se nebudu muset vyhybat tolika drátům-vzadu mam švihadla. . Ještě když jsme u těch neoriginálních reproduktorů a chtěl bych dát koaxiální-(basovej i výškovej v jednom) neni tady na foru nějaká recenze neoriginálních reproduktorů-odkaz?
  9. Mr.Pavka

    Reproduktory zapojení / výměna

    A jak je to prosim se zapojením reproduktorů u rádia Blues? Můj selskej rozum říká, že je hlavní žíla tlustých kabelů k basovým reproduktorům a paralelně je z těch tlustých kabelů odbočeno do výškových reproduktorů. Nebo je někde na kabeláži ještě nějaká redukční krabička s nějakým odporem? Důvod mé otázky-chci vyndat výškový reproduktory z A sloupků a Basový reproduktory z předních dveří. A oboje dát do zadních dveří. Z rádia mi jdou právě jenom tlustý kabely velikostně i barevně totožný s těma co sou ve dveřích. Že bych z rádia táhnul znova další kabely do basových reproduktorů a bočně bych na ně paralelně připojil výškový. Nechce se mi sundavat palubní desku a hledat v kabelovým svazku místo kde odbočujou slabý kabely pro výškový reproduktory.
  10. Mr.Pavka

    STK a 1.2 HTP

    Taky sem měl strach. Přede mnou tam mučil 15 minut nějaký naftový Pajero. Tak když sem přišel na řadu, tak mu říkám-jestli mi to bude taky tak dráždit tak to radši pojedu jinam "ke známýmu". A on na to, že nemohli chytit správný emise, tak to tůrovali a doufali, že tam skočí správný čísla. Stejně ty emise to Pajero neudělalo. Pak sem přišel na řadu já-píchnul to na diagnostiku, dvakrát vyhnal otáčky nějak ke 2800ot/min a řek: V pořádku. Žádný mučení motoru se nekonalo.
  11. Mr.Pavka

    felicie 1.3 mpi 50kw Špatně maže

    Mam tam značku Meyle. Když sem ho kupoval, tak sem říkal, že si klidně připlatim za kvalitu a oni že prej Meyle berou lidi nejvíc a nikdo si nestěžuje. Že to prej stačí.
  12. Mr.Pavka

    felicie 1.3 mpi 50kw Špatně maže

    McMatej- Pokud říkáš že svítící kontrolka mazání 1-2 sekundy po naskočení studenýho motoru je ještě normální, tak asi jo. Ale i tak je to pro mě nezvyk protože u Fabie HTP (olej 5W-30 long life) mi zhasne kontrolka mazání už při točení starterem ještě dřív než pořádně naskočí motor. Felina má najeto jenom 62tisíc-tak motor by měl bejt v pořádku-jestli to spíš neni olejem. Do Felicie leju olej 10W-40 VW norma 501 01. Co kdybych do felicie nalil olej 10W-30? Tak by měl být řidčí a snáž a rychlejc se dostal všude do motoru?
  13. Mr.Pavka

    Vymena chladici kapaliny

    Taky otázka- Jak je expanzní nádoba, tak je v ní na stěnách takovej šlem. Nemáte nějakej způsob jak ten šlem dotatat pryč? Pochopitelně bych tu expanzní nádobu při čištění vyndal ven z auta. Je na to nějakej přípravek a nebo bych to moch zkusit že bych na ní zacpal všechny díry, nalil vodu a nasypal písek a tak dlouho s ní třepal až by mi písek odrbal ten šlem ze stěn.... Mam blbej pocit když pořádně nevidim kolik tam chladící kapaliny přesně je.
  14. Mr.Pavka

    Rozvody (řetěz)

    Jak je to prosim se zdvihátkama? Někdo mi říkal, že poslední felicie 1,3 MPI maj sice na oko štelování ventilových vůlí, ale zároveň maj nějaký hydroštely ve zdvihátkách? Koupili sme feldu 1,3MPI r.v. 1999 se 62tisíc km najetejch a nevim jestli se mam teda pustit do ventilový vůle nebo to nechat bejt. Předchozí majitel je nikdy nedělal.
  15. Mr.Pavka

    Výměna oleje 1,2 HTP

    Vytáčníky sou na vyšroubovávání přetržených šroubů bez předpětí od utažení. Tohle je ale na brutála utaženej šroub.
×