Jump to content

Mr.Pavka

Uživatel
  • Content Count

    1,053
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

42 Excellent

About Mr.Pavka

  • Rank
    Profesional
  • Birthday 07/08/1981

Recent Profile Visitors

1,841 profile views
  1. Je v převodovce Felicie 1,3 MPI 50 kW nějakej záchytnej magnet? Nedávno sem měl nějakej zrat v hlavě a při přeřazování ze 4ky 5tku sem asi čtyřikrát rval řadící pákou místo na pětku na zpátečku. A pořád se divil proč ta pětka furt kur.a nejde zařadit a dělá to hroznej kravál. Pak mi došlo, že tam peru zpátečku. Asi sem v převodovce udělal slušnej dentální fičák. Jako sice po tejhle příhodě zpátečku zařadim pořád a auto normálně couvá, ale určitě se to neobešlo bez nějakýho nachroupanýho materiálu kterej se v tej převodovce musí někam schovat. Sice sem měnil olej v 65 tisících, ale asi ten novej olej vypustim do plastový nádoby se silným neodymovým magnetem a uvidim co se na něj chytí.
  2. Tim padem pokud hlasi spinac otevrenou kapotu, tak auto neusne uplne a je porad trochu v pozoru-a vezme si jeste nejakou miliamperu navic?
  3. Caster-zajima me to jestli na to ma vliv zavrena haupna.
  4. Porad mi vrta hlalou to samovybijeni auta kdyz je dlouho odstaveny. Ze tech 3,5 mA je podle knizky "Jak na to" a i podle autorizaku moc. Nema se to merit a mit pri tom i zabouchlou kapotu motoru? V zamku kapoty je taky nejakej mikrospinac kterej pri tom jak sem se potreboval dostat k baterce je otevrenej a auto je mozna porad ve strehu a neusne uplne.
  5. Zacinam mit pochybnosti o svoji sestilety baterce od novyho auta co je tesne pred smrti. Tyhle cisla na polu vubec vyrazeny nemam. Navic jeji kod 5K0 915 105A odpovida "economi" baterce jako nahradnimu dilu.
  6. Mel by tam bejt skodovackej kod novy baterky. V nahradnim dilu ma originalni baterka zase jinej kod. Tolik z knizky "Jak na to". Co sem tak pochopil. Ja tam mel od novyho auta baterii Banner kterej prej podle baterkare dodava/l baterky do novych aut.
  7. Ještě jedna technická. Jak jsem naměřil těcch 0,004A neboli 4mA, tak mi to na měřáku při měření všelijak hopsalo od 3mA do 5mA. Sem se začet do knížky "Jak na to" a tam píšou, že tolerance je od 1mA do 3mA. Je to málo ježděný nebouraný auto kde by se mohly kabely třeba někde nějak prodřít. Je to hodně velkej rozdíl? Nebo neřešit a jezdit?
  8. Tak oprava. Auto bere po jednom dnu v klidovym rezimu spanku zamcenyho auta s natrhlou predni kapotou 0,004 A. Tak asi v norme. Konzervacni nabijecka dava 0,065 A. Tata elektrikar silnoproudar rikal, ze to by melo pokryt to jak auto jezdi malo, stoji v nevytapeny garazi a zamovybijeni baterky.
  9. Takze kdyz otevru kapotu motoru a polozim ji spatky-zabouchavat ji ale na doraz nebudu a necham auto spat zamceny treba dva dny, tak to by uz bylo meritelny? Nebude ale auto zase vic ve strehu kdyz mu bude spinac v zamku kapoty motoru hlasit, ze je kapota nezabouchla na doraz?
  10. Měřeno asi tak minutu po zamčení auta bez zapnutý autokamery. Z jakého důvodu až 30 minut po zamčení? Co se těch 30 minut v autě děje? Sem myslel, že se prostě zamkne a auto spadne do spánku s pohotovostí snímače na dálkovej klíček. Díky Pawouku.
  11. Mozna by tomu slo predejit tim, ze do baterky budu papat to co ztrati samovybijenim a tim jak si bere nejakej pidiproudicek na provoz pohotovosti pro dalkovej central. Tohle mi nameril baterkar na baterce v rezimu spanku zamcenyho auta. Fotka na rychlo udelana z "kalkulacky". Tata kdysi pouzival u Š105 takovou podomacku vyrobenou nabijecku ktera dava nejakej takovejhle pidiproudicek. Asi ji oprasim. . PS pro Pawouka-jestli v tomhle tematu moc odbocuju od puvodni otazky zakladatele temata, tak at me razne utne.
  12. voltys, vitezslav2- A kolikaamperový tam máte? Kapacitu a startovací proud?
  13. Sem tomu sel asi taky trochu naproti. Auto vic stoji nez jezdi. A kdyz jezdi, tak jenom kdyz je sucho. A nebo pro radost. Nebo dvakrat za rok na nejaky vylety. A taky kdo vi jestli s tou baterkou nedelal prodejce nejaky cachry.
  14. Mam na originalnim autoradiu trochu kvalitnejsi a trochu silnejsi reproduktory bez zesilovace. A pouzivam autokameru za jizdy a kdyz auto stoji treba 5 hodin s vypnutym motorem. To asi nestoji za rec. Jinak na tej baterce je jeste napsano 360A EN/SAE/GS 6 let makala, tak tam bude asi stacit ta sama.
  15. Jinak od novyho auta tam byla 6 let a jeden mesic baterie 12V 44Ah 220A DIN. EKO 915 105A Asi vyrobce Banner. Ma cenu tam davat nejakou silnejsi?
×
×
  • Create New...