Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Mr.Pavka

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1 020
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

38 Výborná

O uživateli Mr.Pavka

  • Hodnost
    Veterán
  • Narozeniny 8.7.1981

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. Mr.Pavka

    STK a 1.2 HTP

    Taky sem měl strach. Přede mnou tam mučil 15 minut nějaký naftový Pajero. Tak když sem přišel na řadu, tak mu říkám-jestli mi to bude taky tak dráždit tak to radši pojedu jinam "ke známýmu". A on na to, že nemohli chytit správný emise, tak to tůrovali a doufali, že tam skočí správný čísla. Stejně ty emise to Pajero neudělalo. Pak sem přišel na řadu já-píchnul to na diagnostiku, dvakrát vyhnal otáčky nějak ke 2800ot/min a řek: V pořádku. Žádný mučení motoru se nekonalo.
  2. Mr.Pavka

    felicie 1.3 mpi 50kw Špatně maže

    Mam tam značku Meyle. Když sem ho kupoval, tak sem říkal, že si klidně připlatim za kvalitu a oni že prej Meyle berou lidi nejvíc a nikdo si nestěžuje. Že to prej stačí.
  3. Mr.Pavka

    felicie 1.3 mpi 50kw Špatně maže

    McMatej- Pokud říkáš že svítící kontrolka mazání 1-2 sekundy po naskočení studenýho motoru je ještě normální, tak asi jo. Ale i tak je to pro mě nezvyk protože u Fabie HTP (olej 5W-30 long life) mi zhasne kontrolka mazání už při točení starterem ještě dřív než pořádně naskočí motor. Felina má najeto jenom 62tisíc-tak motor by měl bejt v pořádku-jestli to spíš neni olejem. Do Felicie leju olej 10W-40 VW norma 501 01. Co kdybych do felicie nalil olej 10W-30? Tak by měl být řidčí a snáž a rychlejc se dostal všude do motoru?
  4. Mr.Pavka

    Vymena chladici kapaliny

    Taky otázka- Jak je expanzní nádoba, tak je v ní na stěnách takovej šlem. Nemáte nějakej způsob jak ten šlem dotatat pryč? Pochopitelně bych tu expanzní nádobu při čištění vyndal ven z auta. Je na to nějakej přípravek a nebo bych to moch zkusit že bych na ní zacpal všechny díry, nalil vodu a nasypal písek a tak dlouho s ní třepal až by mi písek odrbal ten šlem ze stěn.... Mam blbej pocit když pořádně nevidim kolik tam chladící kapaliny přesně je.
  5. Mr.Pavka

    typ rozvodu felicie

    Jak je to prosim se zdvihátkama? Někdo mi říkal, že poslední felicie 1,3 MPI maj sice na oko štelování ventilových vůlí, ale zároveň maj nějaký hydroštely ve zdvihátkách? Koupili sme feldu 1,3MPI r.v. 1999 se 62tisíc km najetejch a nevim jestli se mam teda pustit do ventilový vůle nebo to nechat bejt. Předchozí majitel je nikdy nedělal.
  6. Mr.Pavka

    Výměna oleje 1,2 HTP

    Vytáčníky sou na vyšroubovávání přetržených šroubů bez předpětí od utažení. Tohle je ale na brutála utaženej šroub.
  7. Mr.Pavka

    Výměna oleje 1,2 HTP

    Tohle je sada vytáčníků pro přetržený šrouby. Na zátku nevím.
  8. Mr.Pavka

    Výměna oleje 1,2 HTP

    to je když někdo nezastrčí imbus pořádně. Bych chtěl pak vidět jak tu zátku budou kuchat v autorizáku-jakou zvoní metodu.
  9. Mr.Pavka

    Výměna oleje 1,2 HTP

    Trochu to upřesni-nějaký idiot? Auto z druhý ruky? Servis svépomocí nebo u garážisty? Utahovací moment na výpustní šroub je 30Nm. ale u svojeho ho utahuju na 25 Nm a nikdá ani nekápnul (už sem olej měnil 3x a měděnej kroužek je stále původní.
  10. Mr.Pavka

    Propadlé STK?

    A jak se na motoru HTP (CGPA) měří emise? Naposledy sem byl s Twingem r.v. 94 a u toho se strkal teploměr do díry pro měrku oleje a chytaly se kleště na kabel ke svíčce. Plus samozřejmě trychtýř na vejfuk s čidlem výfukových plynů. Ale u "moderního" motoru HTP prej už jemom připojí nějakou diagnostickou zásuvku díky kterej si emisní měřící stroj zjistí otáčky motoru i teplotu motoru.
  11. Mr.Pavka

    Propadlé STK?

    Naposledy před pěti lety ještě se starým autem. Teď mě čeká první technická s Fabulí.
  12. Mr.Pavka

    Hagusy montáž demontáž

    Pozink šrouby jenom. Jinak zbytek konstrukce je z potravinářskýho nerezu. Vnitřní závity sou v nerezu a do nich neni radno utahovat nerezový šrouby.
  13. Mr.Pavka

    Hagusy montáž demontáž

    Je to kov na kov. Lépe řečeno kov nerezovýho výpalku na barvenej podélník z hliníkový slitiny. Při zátěžových zkouškách sem ten spodní šroub M6 s válcovou imbusovou hlavou schválně utáhnul až do stržení šroubu(takže docela dost). Na barvě příčníku sou jenom lesklejší místa od kontaktu objímky s podélníkem. Je to právě díky tomu, že je to vyráběný přesně na ten tvar profilu podélníku a při stažení objímky se její tlak rovnoměrně rozloží po celým jeho obvodu.
  14. Mr.Pavka

    Hagusy montáž demontáž

    effendi -příčníky taky nerez jekl 25x25x1.5 -homologaci-typový zkoušky to nemá, ale dělal sem to co nejkratší aby to co nejmíň koukalo přes obrys auta a minimalizoval nebezpečí, že mi do toho drbne nějaký kolařský nebo chodecký nemehlo -odolnost je tam dost velká a je spíš nebezpečí, že se mi spíš vytrhnou hagusy z auta než aby ulítly příčníky když vidim jaký sériový homologovaný hrůzy z obchoďáků lidi vozí na střechách, tak tohle je zlatý -pokud bych chtěl udělat homologaci, tak někde v Praze, připravit si 50 tisíc a uříznutou střechu s hagusama pro zátěžový zkoušky-to fakt ne -pokud by neměly ty moje příčníky žádnou souvislost ani vliv na případnou nehodu, tak se bát nemusim -dopraváci když sem se jich na to ptal, tak řekli, že když by někdo prudil, tak mam říct, ž to nejsou příčníky, ale pouze řádně upevněnej náklad vezenej na střeše . . orlov -k demontáži mi stačí jeden integrovanej očkoplochej klíč kde je jedna strana upravená na imbus 5mm -časem chci udělat speciální bezpečnostní šrouby s extra atypickou dírou na klíč-i když kdo by to krad, už z důvodu originality, tohle prostě nikdo nemá a nikde nekoupí a kdyby to náhodou někdo ukrad, tak mu s přehledem dokážu výrobní dokumentací, že je to moje- výkresy, prototypy, počítačový programy pro výrobu výpalků. -demontáž a montáž spočívá v povolení nebo utáhnutí šesti šroubů(čtyřech M6 a dvou M8) -pohodovej čas potřebnej k montáži nebo demontáži +/-2,5 minuty
  15. Mr.Pavka

    Hagusy montáž demontáž

    Že to přesně obepíná tvar profilu hagusu. Jeden známej mi ten tvar "obkreslil" do elektronický podoby. Pak sem to dal známýmu na laser a začly se vypalovat všelijaký vzorky na kterých sem zkoušel a přemejšlel jak to udělam. A pak vědět, že je to originál kterej nikdo jinej na tomhle světě nemá-pocit k nezaplacení...... Je to z nerezu-žádná nutnost povrchový úpravy. Na výkresu je jen pár z mnoha kot který sem musel naznačit aby to známej na laseru mohl vypálit.
×