Přejít na obsah

SkodaRapid

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    605
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli SkodaRapid

  • Narozeniny 15.3.1986

Návštěvy profilu

3 401 zobrazení profilu

Oznámení SkodaRapid

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

40

Popularita

  1. Nevíte náhodou číslo toho modulu? Nejedná se náhodou o toto: 5NA980611 ? Chtěl bych si to nechat dodělat do Golfa, ale jestli s tím jsou takové problémy..
  2. Me to skakalo hlavne v rozmezi otacek 1300-1500. Drzim plyn v jedne urovni a auto jakoby nevedlo jestli ma zrychlit nebo zpomalit (kdyz pritom ma jet porad stejnou rychlosti). Jsem asi ctvrt roku po prehrani a urcite zlepseni tam je, ale taky to nemam jeste 100%. Mimochodem mi prijde, ze na defaultnim modu jsou ty rozjezdy plynulejsi nez v rezimu sport. Protoze v defaultu je pomalejsi reakce plyn. Jinak popojizdet a rozjizdet se da uplne i bez plynu. Zaradis jednicku, pustis spojku, auto se rezjede a jede dal i bez plnu. Taky moznost jak popjizdet v kolone. Auto si samo drzi otacky kolem 1100.
  3. 1.5TSI 96kW DACA, v pondeli prehrano, a je tam citit rozdil v rozjezdech, ze uz tolik nevaha jak predtim.
  4. To vypada, ze ty motory DADA "opravili" do stavu jak to mame my s motorem 1.5TSI 96kW DACA. Tedy, ze nerohoduje jestli je motor studeny nebo zahraty. Kdyz se rozjizdim na jednicku, a mam plyn v jedne poloze, tedy nepridavam ani neubiram, ale predpokladam mirne zrychlovani, tak to zacne hopsat. Prislo mi, ze se to lepe chova, kdyz je chladneji, ale neni to pravidlo. Nekdy se to deje, nekdy ne. Kdyz na to slapnu, tak to neskace. V servisu o tom vi a novy SW pro tento motor zatim jeste pry neni. Auto je z brezna 2019 s DPF.
  5. Jestli tomu dobre rozumim, tak: - 1.5TSI 110kW je DADA - 1.5TSI 96kW je DACA. A zkusenosti jsou takove, ze ti co maji DADA , tem to cuka vic, je tak? Ja mam 96kW a trochu cuka, ale ne tak jak nekteri tady popisuji. Nevite, jestli uz vysel i novy SW na 1.5TSI 96kW DACA?
  6. V kalkulaci bylo uvedeno, ze zakladni cena modelu je 327900,- s tim, ze tam je sleva Rapid Fresh 28 tisic, takze jak pise bojler 299900,-. Barva byla tehdy v cene. Se slevou od prodejce 22900,- a slevou od Skofinu 20000,- to bylo za 257000,-. Kdyz nebudeme pocitat slevu od Skofinu, tak jsme na cene 277000,- Prodano za 177000,- mel jsem ho 5 let a 9 mesicu. Kdyz to zaokrouhlime na 6 let, tak (277000-177000)/6 = 17000,- ztrata za rok.
  7. Myslis 135.000Kc? Jo, to bylo jeste pred tim servisem a STK, auto nebylo umyte ani vycistene, protoze mi slo o predbeznou nabidku. Ale ten rozdil je az neuveritelny. Ano, rapida jsem nechal na zimnich plechovych a pridal ALU.
  8. Otazka je, jestli bych tolik dostal, kdyby tam nebyla cerstva STK a nebylo to po prohlidce a vymene oleje (dal jsem za to 7500,-). Jinak AAA to auto ted prodava za 220 tisic, na uver za 180 tisic. A v inzeratu nevidim, ze by tam nabizeli ta letni ALU kola.
  9. Udelal jsem servisni prohlidku, novou STK, nalestil, nafotil a vystavil na sauto.cz za nejakych 180 tisic Kc. Nechtel jsem cenu moc sponovat, protoze jsem to potreboval tak do mesice prodat. Do par minut od vystaveni mi volali z AAA (jak jinak, ze), ze by meli zajem at prijedu. Tak jsme se telefonicky pobavili a rekl mi po telefonu, ze Rapidy meho rucniku, vybavy a najezdu vykupuji od 165 do 180 tisic. Tak jsem tam teda zajel a domluvili jsme se na 177 tisic Kc s tim ze zajistim prepis. Jen pro uplnost moje vybava a motor byla: - r.v. 5/2013, 1.2TSI 63kW, Ambition Fresh ExtraPlus, najeto 71600km - Bílá nemetalická barva - Zadní parkovací senzory - Climatronic - Sunset - Asistent rozjezdu do kopce - ALU 15" letní tak na jednu sezónu - Zimní 15" na plechu - Rádio Swing bez USB - 1. majitel - servis jen Škoda, servisní knížka Xenony NE Vyhřívané sedačky NE Tempomat NE Bluethooth nebo připojení telefonu NE
  10. @SamotCZ Menil jsem olej v Hlucine Autocentrala a v Opave Adiv a v obou nemaji problem s vlastnim olejem.
  11. SkodaRapid

    Slevy, bonusy

    Dobre, muze to byt vyjimecne vyhodne, pokud je to auto na odpis. Ale ja mam stejnou zkusenost jako @rojan. Za auto, ktere se prodava od 180 tisic Kc, nabizeli smesnych 135 tisic Kc. Za 150 tisic Kc bych mozna souhlasil, ale to uplne odmitli. Za 135 tisic Kc, to mi prislo vylozene sproste. Ja si totiz rikal, ze jim jde primarne o to, abych u nich koupil auto. Pokud to jde, chteji vydelat i na tom vykoupenem aute. Totiz z prodeje auta ma provizi jeden typek. A z prodeje toho vykoupeneho auta ma urcite provizi druhy typek (co ma na starost ojetiny).
  12. SkodaRapid

    Slevy, bonusy

    Hlavne, kdyz das auto na protiucet, tak ti nabidnou o 30-50 tisic min nez kdyz by jsi to prodal sam. Takze spis na tom jeste prodelas.
  13. Mam pocit, ze nezalezi ani kolik ma auto najeto, ale spis jak je stare. To auto muze stat klidne na parkovisti, ale ty materialy starnou uplne stejne jak u auta, ktere jezdi jednou tolik km... Kdyz se podivam do motoroveho prostoru, tak je to videt na tech pryzovych, plastovych a gumovych castech. Mam najeto neco pres 70 tisic, ale mam pocit jako bych mel najeto 150 tisic. Mozna lepe na tom bude garazovane auto, ktere neni vystavovane v lete extremnimu horku na parkovisti a v zime zas zimy... Jinak na jinem foru jsem cetl, ze to nekomu v zime vzadu vrzalo, kdyz mel vzadu bubny a parkoval s ruckou. Coz mam a delam. Ale ten zvuk je hodne podobny jak zepredu.
  14. Nevrze vam nekomu nahodou i zadni naprava? Podobne jak predni, kdyz je venku zima. Kdyz prejizdim pres retarter, tak to vrzne ve predu a pak kdyz prejizdim zadnima kolama, tak mam pocit, ze to vrzne zas, ale od zadu.
×
×
  • Vytvořit nový...