Přejít na obsah

Jirka1990

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    21
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Jirka1990

  • Narozeniny 11.1.1990

Oznámení Jirka1990

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. Ahoj, a jde to určitě z interiéru? nemůže něco být na podvozku?
  2. Dobrého dne přeji, tak největší podíl na mém nepohodlí měli staré pneumatiky(ačkoliv po vizuální stránce vypadali v pořádku). Když jsem je vyměnil za nové, situace se značně zlepšila. Pořád jsem však slyšel divný zvuk při zatáčení(klepání), při rychlé jízdě dokonce vibrace a lehké uskakování vozu do stran. Dokonce jsem vyměnil ramena ale opět jen částečná úspěšnost. Ačkoliv jsem nepozoroval klasické hučení opotřebovaného ložiska včera jsem pravé přední vyměnil a celý problém zmizel. Až když jsem demontoval kolo, kotouč a poloosu a volně otáčel nábojem teprve pak bylo slyšet, že nejde hladce a ozývá se z něj ,,chroupání".
  3. Myslím toto http://www.cc-autodily.cz/zatka-hlavy-valcu?brand=Skoda&model=Superb
  4. Ahoj, tak jsem zjistil místo úniku. Gufera olej nepropouštějí (zatím). Problém představuje to černé víčko. Koupil jsem nové, ale je v tom otvoru volné. Měřil jsem nové i staré a staré má vnější průměr o cca 1,5mm větší. Teď nevím jestli jsem dostal zrovna špatný kus nebo se ještě musí dotěsnit? Když jste ho měnili drželo tam pevně? používali jste kolem něj ještě nějaký těsnící tmel?
  5. Ahoj. Chlapy chci se zeptat, jaký díl myslíte tím půlměsícem na bok víka? Před rokem jsem to celé přetěsnil a kolem víka i u svíček je to dobré. Minulý víkend jsem si však všiml, dalšího průsaku. Je to ze zadu na hlavě na straně řidiče. Olej nahmatám spíš níž. Co navrhujete? Gufero vačky?
  6. Ahoj také mi to stále ukazuje tuto závadu. Když jí smažu po čase naskočí znovu. Dlouho jsem myslel, že závada bude v podtlakových hadičkách(jednu jsem dokonce ulomil a ani jsem se jí pořádně nedotkl). Všechny slabé černé podtlakové hadice jsem tedy nahradil novými. Použil jsem běžné modré pneumatické hadice o průměru 6mm. Spojovací Y kusy v původním vedení jsem nahradil pneumatickými rychlospojkami. Na přípojná místa jako třeba na magnetický ventil jsem hadičku pouze nasunul. Mám to tak již rok a vše drží hadice v pohodě odolávají i teplotám na motoru. Pokud vedení i po několika dnech stání rozpojím slyším zvuk jak se nasaje vzduch. Těsnost tedy perfektní.... Závada se však objevuje stále znovu. Problém může představovat také vzduchové čerpadlo, které je uloženo hluboko pod vzduchovým boxem s filtrem. Odpojil jsem tedy výstupní hadici z čerpadla vzduchu a nastartoval. Tady zjistíte zda fouká či nikoliv. U mě bylo funkční. Pomocí VAG jsem prověřil i funkčnost magnetických ventilů. Také funkční. Nakonec jsem objevil problém v podtlakem ovládaném ventilu, který je uchycen ze zadu na hlavě.
  7. Mě to nedávno také dělalo a způsobovala to tlaková klapka V71.
  8. Čau chlapy, nevíte někdo jaký rozměr klíče je zapotřebí k demontáži kotoučů? Vpředu celý trmen drží snad dva sestihrane šrouby a vzadu imbusy? Nevíte někdo rozměr?
  9. Dal jsem tam přímo to co jsem dal do závorky do odkazu. řekl bych, že to nemá moc cenu řešit. Vybral jsem variantu bez displeje. Nemusíte tahat kabel a stejně podle mě nemá moc vypovídací hodnotu.
  10. Zdravím tak po neustálých problémech s parkovacími senzory jsem je doslova vyrval a vyhodil. Uvažoval jsem o výměně vadného čidla, ale jeho cena je dost vysoká. Koupil jsem obyčejné za 500 celou sadu (http://www.sbazar.cz/m36/detail/4936908-parkovaci-couvaci-asistent-jednoducha-montaz-pouze) a nemůžu si stěžovat. Spolehlivé,levné nemusel jsem zvětšovat otvor. Jen jsem je nasadil místo těch původních. Dokonce novou řídící jednotku jsem pomocí dvou šroubků upevnil na místo té původní. Stálý tón to vydává cca 15-20cm od překážky.
  11. psal jsem přes mobil. Utažené..
  12. Děkuji za tip. Zkontroloval jsem obě dvě strany a bezvýsledně. Oboje utržené dostatečně.
  13. Děkuji za odpověď. Kloubem to ale nebude. Jelikož chroupali v dubnu jsme je dávali nové. Jedině fakt nějaká vůle v čepu, která není tolik poznat.
  14. Dobrý večer, pánové trápí mě problém. Při jízdě rychlostí mezi 30-45km/h se ozývá citelné bouchání od levého předního kola. Zní to asi jako by bylo šišaté kolo. Při překročení této rychlosti to utichá. Zvuk se opakuje s vyšší frekvencí ale není tolik citelný. Ještě citelnější zvuk je při zatáčení vpravo. Když kola srovnám nebo zatáčím vlevo tak to utichá. Když za kolo vezmu necítím tam žádné vůle. Kola jsou nově vyvážená, rovná ( stejná situace se opakuje i na druhé sadě kol). Nějak si už nevím rady. Nemáte někdo žkušenosti?
  15. Pneu se sjíždí rovnoměrně. Ještě mě napadlo zda to nemůžou vyluzovat kotouče. Ty se sjíždí pěkně mizerně a možná budou i mírně zvlněné.
×
×
  • Vytvořit nový...