Přejít na obsah

vpv

Uživatel
  • Počet příspěvků

    64
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 291 zobrazení profilu

Oznámení vpv

  1. Měnil jsem to při nájezdu cca 140 tis. a autu bylo 9 let, to už to chrastilo po startu celkem dost. Cenu ti přesně nepovím, už to jsou skoro 2 roky, platil jsem celkem 19 tis, ale bylo to v rámci většího servisu, komplet brzdy a olej s filtry.
  2. Na stránkách výrobce OSRAM zatím na seznamu Rapid není. https://www.osram.cz/am/night-breaker-led.jsp#_m301_m302__h1_h2_headline_1
  3. vpv

    Climatronic

    Pro úplnost, tyhle typy to byly: 8Z1819453B a 6R0907511C
  4. vpv

    Climatronic

    Cena za oba originál servopohony 10 tis, no je to dost, ale co už. Udělat se to muselo a když jsem se ptal po servisech, nikomu se do toho moc nechce, tak jsem rád, že je hotovo.
  5. vpv

    Climatronic

    Bez pár drobných 16 tis.
  6. vpv

    Climatronic

    Tak po téměř 11 letech provozu auta, první větší investice. Popravdě jsem nemyslel, že budu řešit climatronik a jen doufám, že bude na pár let pokoj. Takže sporadická závada polohovací teplotní klapky V68 a závada V71 - ovládací motor tlakové klapky. V létě se mi zdálo, že auto nechladí jak má. Od podzimu se občas stalo, že topení šlo úplně naplno. Nebo to někdy půl cesty netopilo. Zjistil jsem, že stačilo zastavit, zhasnout motor, znovu nastartovat ( prostě znovu otočit klíčkem) a klapky se zase dostaly tam kam mají. Ovšem listopad a prosinec už jsem jezdil tzv. na tankistu. Všechna skla v autě se neustále mlžila. Větrák naplno a jen na sklo a odmlžil se jen proužek dole. Minulý týden jsem s tím byl v servisu, výměna obou servomotorů za originální je docela raketa, ale vzhledem k přístupu radši originál. Auto 2 dny v servisu, rozborka palubky na prvočinitele. Ale zdá se, že vše funguje jak má a nikde nic nevrže a neklepe.
  7. Ahoj, trošku opráším toto vlákno. Takže klasika, prasklý pant na horním dílu opěrky. Koukám, že se dá sehnat jak kompletní opěrka, tak i samotný vršek. Nicméně vršek za 2.000 se mi kupovat nechce. Nemáte typ na spolehlivý eshop, případně kde koupit vrchní díl za rozumnou cenu? Díky
  8. Tak jsem nakonec koupil vzpěry Stabilus, cena do 500,- za kus. Jsem spokojen, dobrždění dveří v horní pozici je stejné jako u originálu.
  9. Ahoj, aktuálně musím řešit výměnu vzpěr. Origo se mi zdají drahé. Čtu tady o výrobci Magneti Marelli, jaké máte zkušenosti, případně nějaký typ? Díky
  10. Já kupuji originály, dnes zrovna dávám třetí. První z výroby vydržely asi 4 roky a druhý budu sundávat téměř po třech letech. Nakupuji na OB autodíly. S originálem jsem neměl nikdy problém. Jo a myslím, že na životnost má také vliv, zda je auto v garáži nebo venku, to ta guma degraduje rychleji. Já mám celoročně venku.
  11. Tak včera cestou z práce zdolána meta 100 000 km. Motor šlape jak má, téměř bez závad. Jedinou závadou na motoru, bylo ulomení odvzdušňovacího ventilku hlavy válců cca na 90.000km. Motor funguje stále jak má, olej měním po 15 tisících km, VIF přidávám do benzínu od prvního tankování, tedy od novoty. Řetěz je velmi vyjímečně při nastartování slyšet, je to opravdu pár sekund a děje se to, když autem najedu jen pár kilometrů, nebo jen popojedu a pak auto den či dva stojí. Potom další start prostě chrastí. Nepozoruji ani ředění oleje benzínem, krátké tratě pod 15 km moc nejezdím a rádcem řazení se netrápím. Prostě žádná eko-rally, motor pěkně vytáčím a myslím, že mu to svědčí. Na motoru dělám zatím jen pravidelné servisní výměny filtrů, svíček a oleje, nic navíc, prostě jezdím a jsem zatím spokojen.
  12. https://www.auto.cz/skoda-svolava-2-784-vozu-problem-se-tyka-motoru-1-2-tsi-a-1-6-mpi-131332
  13. Nejsem mechanik, ale nejdřív bych zkontroloval množství brzdové kapaliny a pokud by bylo vše OK, tak bych jel určitě do servisu.
  14. Ale WD vyrábí celou škálu maziv, mimo jiné také zmiňovanou lithiovou vazelínu, máte na mysli, že ani tuto vazelínu od WD radši nebrat? https://www.obautodily.cz/sprej-wd-40-bila-lithiova-vazelina-400-ml--11010cz2288/
×
×
  • Vytvořit nový...