Tak včera cestou z práce zdolána meta 100 000 km. Motor šlape jak má, téměř bez závad. Jedinou závadou na motoru, bylo ulomení odvzdušňovacího ventilku hlavy válců cca na 90.000km. Motor funguje stále jak má, olej měním po 15 tisících km, VIF přidávám do benzínu od prvního tankování, tedy od novoty. Řetěz je velmi vyjímečně při nastartování slyšet, je to opravdu pár sekund a děje se to, když autem najedu jen pár kilometrů, nebo jen popojedu a pak auto den či dva stojí. Potom další start prostě chrastí. Nepozoruji ani ředění oleje benzínem, krátké tratě pod 15 km moc nejezdím a rádcem řazení se netrápím. Prostě žádná eko-rally, motor pěkně vytáčím a myslím, že mu to svědčí. Na motoru dělám zatím jen pravidelné servisní výměny filtrů, svíček a oleje, nic navíc, prostě jezdím a jsem zatím spokojen.