Přejít na obsah

Palinkoo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    20
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

789 zobrazení profilu

Oznámení Palinkoo

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ektor ale žiadnu dieru a ani netesnosť tam vydieť nieje .. kontroloval som to len tak odoka .. ale nič som nezaznamenal .. ako mi radíš odskúšať ich testnosť ?
  2. Palinkoo

    otačky

    skús vyčistiť sviečky .. alebo poprípade skúsiť iné sviečky .. poprípade skús inú zapalovaciu lištu ..
  3. Mám taký problém .. Sledoval som cez VAG moju felinu a keď som stál , stláčal som brzdu a prudko kolísaly otáčky .. od 620ot.min až po 1200ot.min .. a po zahriatí motora a jazde asi 20-30 km keď vyradím rýchlosť a zatlačím jemno a plinule brzdu tak mi dokonca aj zasvieti (alebo preblikuje) kontrolka mazania ! Neviete kôli čomu sa to môže diať ? Viď. pridávam video + ešte mám problém viď obrázky na nastavení škrtiacej klapky .. Auto je : Felicia 1.3mpi 50kw 4 bodový vstrek . rv2001 motor najazdené 220000km Video : https://www.youtube.com/watch?v=71p7km0f1t0&feature=youtu.be Foto nastavenia škrtiacej klapky : A takto by vraj mala byť nastavená ... ale aj po nastavení údaje zostávajú ako predtým .. :
  4. práveže ja neviem ani ako to rozobrať .. neviem otom nič .. elektrikár niesom akurát som si jediné poistky skontroloval všetky sú ok
  5. Chcel by som sa spýtať či na každej felícii nezáleží od výbavy má svietiť ovládanie kúrenia .. a ak nesvieti prečo nesvieti .. a či nemáte niekto nieaký stručný návod na výmenu žiaroviek .. ďakujem ..
  6. No chcel by som nieakú radu .. čo všetko mám skontrolovať keď budem meniť tesnenie hlavy valcou .. čo všetko mám urobiť .. čo všetko mám kúpiť a pod.
  7. tiež som si dlho myslel že mi hučí ložisko na spojke .. počul som dosť nechutné zvuky .. a nakoniec som prišiel nato že to hučala len vodná pumpa .. skús či si sa neoklamal tiež .. ak máš v neutrále tak skús pridať a keď to bude hučať tak to bude buď alternátor alebo vodná pumpa .. na vodnej pumpe sa vraj rýchlo opotrebuje ložisko hlavne pri tých lacnejších tipoch ..
  8. díky moc niečo už vyskúšam EDIT: No teraz som skúšal za tepla či ide na všetky 4 valce .. pomaly som odpájal vstrekovače .. a ide na všetky 4 valce ..
  9. ale nechápem prečo len za tepla .. pokial z studena idem 90km/h. pridám .. tak nič všetko je v poriadku .. plinule sa rozbehne ..
  10. pozri sa okolo termostatu .. alebo či nemáš len praskutú nádobku .. pozaťahuj hadice .. skús prefúknuť od trubky ak to tečie moc mal by si vidieť skadial ..
  11. skús vymeniť regulátor napätia v alternátory .. možno máš nerovnomerne zodraté uhlíky .. záležitosť pár korún ..
  12. Chlapi mám taký problém .. najprv mi odišiel Regulátor napätia v alternátore .. a ten som vymenil .. ide všetko v poriadku ale keď sa auto zohreje na 80°C cca. tak začne auto trásť ako keby nemá silu ísť dopredu .. pri 90km/hod. je to Felicia 1.3mpi 50kw 4bodobý vstrek zo zapalovacou lištou ..
  13. Len na voľnobeh ho dusí pri prvom štarte hm.. ventily som nedával nastavovať .. a signál lambdasondy je v poriadku
  14. Zdravým máme problém v rodinnom aute .. je to Škoda Felicia 1.6 55kw .. bolo už všetko vymenené .. rozdelovač , škrtiaca klapka , riadiaca jednotka , sviečky .. bolo to na PC .. všetko bolo ponastavované .. vymenili sme aj čidlo teploty vody .. váhu vzduchu .. proste všetko .. tlak v palive ukazoval 4bary .. takže v pohodke .. palivový filter vymenený .. tak isto aj ostatné náplne .. je tu problém že na studený motor ho začne dusiť .. až skape .. proste naštartujem ... a za 5-10sek. zdochne .. neviete dať radu ? alebo skúsenosť ? dík
  15. Tak myslel som že mohlo by to byť aj niečo iné ako vstrekovač .. niesom automechanik ..tak preto sa pýtam inak ďakujem za odpoveď a či ju treba vymeniť alebo je možný aj nieaký repas alebo ju dajako nabudiť
×
×
  • Vytvořit nový...