Přejít na obsah

Martin.VIP

Uživatel
  • Počet příspěvků

    31
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    292972554

Oznámení Martin.VIP

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Vy máte někdo zdrojové kody? jak fw do krabičky tak i ovládací sw ? díky
  2. Souhlasím jedině RFAuto.... nikoho lepšího nikde na JM nenajdeš
  3. mrkni se na pojistky co jsou na baterii určitě odhalíš chybu
  4. jo nevím, zkoušel jsem ale při klikání na počet se nezobrazovaly žádná čísla.... položka byla jakoby nefunkční... kvůli chybě při zobrazování písma jsem ani neověřoval jestli jsou nastavené 4 nebo 9 bloků
  5. jj možná udělat nějakou položku v menu, kde by jsi si např. v milisec nastavil pauzu před inicializací... myslím že by to šlo... Jo a ještě jsem nezkoušel novou verzi upgrade programu pro pc, ale ve staré nefungovalo ani nastavování počtu zobrazovaných hodnot...
  6. Ještě bych možná zkusil vylepšit přepínání mezi zobrazovanými hodnotami... jde o to že než přepneš mezi např. teplotou motoru a teplotou uvnitř tak musíš čekat než se ti pokaždé zobrazí ty kanály které máš před teplotou vevnitř... jestli by nešlo mezi jednotlivými hodnotami dát nějakou pauzu než začnou inicializovat jednotky...
  7. Martin.VIP

    Navigace

    Zdravím, neřešil jste někdo zabudování novější navigace do Octavie I? Mám na mysli novější např. OII, apod...
  8. Zdravím řešli někdo dodělání ASR na O1 se systémem MK20, mám jednotku MK60 ale ta je trošku jiná, nesedí za starou. Jde mi o trubky ne o přepinování to je jasný...
  9. Zdarec, řeším teď takový problémek. Teploty si už vyžádali zapnutí klimatizace, a všiml jsem si, že po sepnutí spojky na kompresoru za jízdy mi znatelně auto cukne a zpomalí, dále při sepnutí ve stoje mi jde o dost více stuha servo a jakoby bzučelo při otáčení volantu, nevím jak to popsat... jinak Octavia, 1,9 TDI, 81 kw, naj. 170 tis. r. v. 1999. Děkuji všem za informace...
  10. dělá mi to pravidelně když je motor v zátahu - od těch asi 1700 - 2300 ot/min. potom už nevibruje... nevím jestli by to mohli být ty táhla... dělalo mi to i před výměnou a myslím si že při výměně neměl nikdo důvod hrát si s táhly...
  11. nevím, spíš myslím že ne, spíš by se mi hodili rady od lidí kteří tohle řešili... ty jsi to řešil?
  12. Ahoj, nevím kam tento problém zařadit tak ho šoupnu sem. Mám OI 81kw, rv 99, motor AHF... delší dobu mě zlobí řazení, při jízdě a zrychlování mi od zhruba 1700 vibruje řadící páka. Nevím čím to je, taky jsem si všiml že při zařazené rychlosti jakékoliv kromě zpátečky je na řadící páce dost velká vůle v pohybu do stran... Jinak ještě podotýkám že odpovědi - špatný setrvák nebo tak jsem už dávno vyloučil - vyměnil jsem setrvák za jednohmotu... můžete někdo poradit, nebo máte někdo nápad co by to mohlo být... Díky
  13. Ahoj mám dotaz ohledně climatronicu... všiml jsem si že u VW Passat když dám climatronic do režimu AUTO tak se spustí ventilátory na nejvyšší výkon.. jde slyšet jak hučí... jako když se přehřeje auto a ochlazuje se ventilátorama... mám předělávanou AC na Climatronic ale nevšiml jsem si že by mi při řežimu AUTO spustili ventilátory tak jako u Passatu.. točí se oba to jo ale jakoby pořád na první stupen.. klima chladí.. ale fouká dlouho než se auto vychladí... proto se ptám zda je to u Octavii normální nebo ne.:. Děkuji za info jinak Š. Octavia TDI 81 kw, rv. 99 (AC->Climatronic, 2,5. gen -> 3. gen - bez řj motoru) a ještě jeden dotaz když seženu řj motoru z faceliftové verze bude stačit jen její výměna a nakodování nebo je potřeba i pinovat????
×
×
  • Vytvořit nový...