Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

lubikSK

Uživatel
  • Počet příspěvků

    495
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    7

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

79 Výborná

O uživateli lubikSK

  • Hodnost
    Profesional

Návštěvy profilu

740 zobrazení profilu
  1. lubikSK

    Možnosti kódování u OIII

    Zmiatlo ma to označenie elegance, to sa snáď používalo len na začiatku výroby, tak som si to splietol s ambiente, v Columbuse to sklápanie pri zamknutí nenastavíš? To by snáď mala byť voliteľná položka ako napr. comming home, či denné svietenie.....
  2. lubikSK

    Možnosti kódování u OIII

    Tie spätné len kódovaním nepôjdu, nebude ich mať čo sklopiť, si myslím, ale taký staging, laptimer, dotankovať, RS/L&K/Scaut... logo, corner, HCC, ESC Sport/OFF .... by nemal byť problém....
  3. lubikSK

    Možnosti kódování u OIII

    To ale bude silne závisieť na stupni výbavy Tvojej OIII, čiže napr. na active by to bolo minimum.....
  4. lubikSK

    Možnosti kódování u OIII

    Mal by si dať konkrétnejšiu otázku, niečo nakódovať na OIII pred FL bude vedieť skoro každý čo má slušný kábel a novšiu verziu SW, napr. ja som si už niečo nastavil aj na FL, len som sa ešte neprelúskal adaptáciou BCM, tam je to oproti pred FL úplne zmenené a je tam cca 1800 riadkov.....
  5. lubikSK

    Možnosti kódování u OIII

    Kódoval už niekto corner na OIII FL Style s full LED svetlami, prípadne "denní řasy" (BCM MQBAB 5Q0 937 084 CF)?
  6. lubikSK

    Kódování funkcí na Fabii III (VCDS)

    Predĺženie doby napájania je síce možné, bohužiaľ zatiaľ mi to funguje iba na vodičove dvere kde je RJ, je tam treba zmeniť asi 3 položky, aby sa to nezrušilo napr. pri otvorení dverí, čas "podržania" sa dá rovnako nastaviť, u ostatných dverí sa mi zatiaľ nič nepodarilo. Zatiaľ som sa nedostal k el. schémam, ktoré by dosť vysvetlili, po záruke to smrdí na zmenu zapojenia alebo HW, napr. z Pola... Keď som chcel urobiť ovládanie aspoň vodičovho okna cez DO, tak to síce tak trochu fungovalo, ale zároveň to neuveriteľne blblo.
  7. lubikSK

    TEMPOMAT, SPEEDLIMITER

    Ako myslíš, majte sa tu pekne, dovi zase o pol roka, vďaka Tvojej arogancii. Napísal som to sem nakoľko som to inde nenašiel, zrejme som nevenoval hľadaniu dostatok času čím som opakovane porušil pravidlá fóra, za čo sa ospravedlňujem. Predpokladám, že to ako obvykle vymažeš, teda môžem napísať čokoľvek, dokonca aj svoj názor, že to dosť často preháňaš. Myslím, že mám dosť rokov (45) na to, aby ma tu niekto buzeroval ako malého chlapca a to naozaj nepotrebujem. Pripadá mi to tak Pawouku, že tu chceš mať stádo tupých poslušných ovečiek, to chceli aj pred r. 89...... Ešte raz sa ospravedlňujem, jazyková bariéra spôsobila, že som zadal "Adaptívny tempomat" miesto "Adaptiví tempomat", čo samozrejme nenašlo. Naozaj je tu "Adaptivní tempomat - dodělávka", na čo stačilo upozorniť a môj príspevok by som sám vymazal, ale niekto si tu znovu potreboval preleštiť ego.
  8. lubikSK

    TEMPOMAT, SPEEDLIMITER

    V konfigurátore FIII MR 2017 sa objavila možnosť adaptívneho tempomatu u konfigurácií s front asistentom, tušíte niekto čo bráni jeho funkčnosti u MR2015 a 2016? Teda okrem páčky. Sú iné RJ, alebo ho len nemecký súdruhovia láskavo uvolnili aj pre FIII?
  9. lubikSK

    Brzdy

    Zadné kotúče mám na prd už aj ja, rozdiely podľa mňa nebudú v kvalite materiálu, ale v lokalite kde je v zime F III jazdené. Jedného pekného zimného (teplého) dňa som si všimol ráno hrdzavé kotúče, tak som bol limetku trochu prehnať a vyblbnúť sa s ručkou a hneď vypadali lepšie..... Na druhý deň ráno znovu, takto to šlo pár dní, až ma napadlo že kotúče budú od soli, voda sa odparí ale povlak zostane, keď kotúč navlhne, tak takmer okamžite chytí "líšku". Napadlo ma umyť kotúče wapkou a od vtedy to takmer nehrdzavie, po dlhšej ceste v zime cez "presolené" cesty k okolitým priesmykom, kde sa pre zmenu sype inertným materiálom, ktorý dokončí (alebo začne?) dielo skazy (ryhy na kotúčoch) po príchode domov vypláchnem kotúče (občas aj auto) aspoň teplou vodou na samoobslužnej umyvárke, ak teda veľmi nemrzne.... Môžem sa ale mýliť a všetko je úplne inak.... Možno keby ste sa podelili s využívaním "presolených" mokrých ciest vo vzťahu k zachovalosti zadných kotúčov.... Do prvého výdatného sneženia som ich mal ako zrkadlo.....
  10. lubikSK

    Posed za volantem

    Tak to máme rovnako, športový volant mám tiež pomerne nízko, nezakrýva výhľad na budíky, mám 180cm a takmer 100kg, sedadlo dynamic úplne dole, operadlo sklopené mierne šikmo, ale aj tak sa to občas stáva terčom poznámok spolucestujúcich a napodiv je môj posed ako v príspevku od BrozikCZ. Jeden lakeť na opierke a druhý na výplni dverí a cítim sa fakt pohodlne, nie som z toho sedenia unavený, potom nie je problém ani 1200km v kuse....
  11. lubikSK

    Zástěrky

    Ó áno, škodoffky majú aspoň tie hrany podbehu prekryté plastom, narozdiel od niektorých "konkurenčných" značiek. Dovolím si však poznamenať, že poškodenie je závislé na oblasti kde jazdíš, čiže pokiaľ jazdíš prevažne v CZ kde nie sú extra kopce a nie je zakázaný chemický posyp, tak to naozaj nie je katastrofické. Trochu iná situácia je v horských oblastiach SK (cca 500-1000 m nad.m), kde je to takmer všade národný park alebo ochranné pásmo, sypať sa smie iba inertným materiálom, čiže abrazivom najrôznejšej zrnitosti, keďže sneh je na cestách cca 4-5 mesiacov, inertný posypový materiál zozbierajú z ciest niekedy pred letom. Za týchto podmienok lak dostane zabrať podstatne viac a mizne rýchlejšie.....
  12. lubikSK

    Zástěrky

    bez zásteriek ten bordel z cesty pekne obrúsi farbu v okolí "nábehových hrán nárazníka pekne na sivý plast, čo si všímam, no nedajte ich.... U niektorých "konkurenčných" značiek pekne aj farbu na začiatku podbehu, potom to tam začne bleskovo zahnívať. Ako som ich založil, tak sa tak nešpiní zadný nárazník a predné dvere taktiež, teda určitý význam majú.....
  13. lubikSK

    FIII vs konkurence

    Tak táto kombinácia zvádza k domnienke, že cieľom konfigurácie bola maximalizácia ceny 1,0MPI..... Kombinovať Amundsen s 1.0 MPI nemá logiku, MPI je tak na mestské jazdenie za nákupmi a do práce, tam mi zmysel Amundsenu uniká. Samostatne nakonfigurované senzory, vyhrievanie sedačiek, tempomat a sunset tiež navýšia cenu viac, ako v niektorom pakete či ich kombinácii, vyšší stupeň výbavy tiež urobí s príplatkami svoje.... Prihodenie 2-3 položiek výbavy na Active vykopne cenu na Ambition, ktorý už niektoré z tých 2-3 položiek (alebo všetky) obsahuje, a za ďalšie sa znížia príplatky, atď. Mňa senzory a tempomat vyšli v pakete Style + na 199 €, inak by len tieto dve položky stáli 414 € a to v tom pakete bola ešte aut. klíma za 274 € a alu disky za 255 €.... Sorry, prehliadol som ten style plus paket z dôvodu samostatne uvedeného tempomatu, v SK je súčasťou paketu, teraz som zistil že v CZ Style plus nieje, nerozumiem logike súdruhov z Boleslavi..... V SK je súčasťou Style Bolero, v CZ Swing v SK je u Style predkonfigurovaný 81kW 1,2TSI + 6°MP, v CZ 1,0MPI 55kW atď..........
  14. lubikSK

    spotřeba paliva 1.2 TSI 66-81kw

    "Dialničná" spotreba s prevýšením +250m môže vypadať aj takto: Hoci platím za diaľničnú známku rovnako ako osoby s trvalým pobytom v Bratislave, potrebujem prejsť 45 km okreskami a cez cca 5 obcí, potom môžem tých 20km po diaľnici valiť 140+ a výslednú spotrebu to príliš neovplyvní......... v okruhu cca 45 km totiž nie je okolo žiadna diaľnica.......
  15. lubikSK

    Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky...

    Pokiaľ sa bavíme o premenlivom posilňovacom účinku, teda jeho progresivite, tak by to malo mať aj 1.0 MPI, rozdielna charakteristika MPI/TSI/TDI sa nastavuje kódovaním, možno by šlo progresivitu vypnúť úpne, ale neviem k čomu by to bolo dobré a prečo by to výrobca robil, nakoľko HW by mal byť cca rovnaký, hoci u 1.0 MPI by teoreticky mohol stačiť nenej výkonný motorček........ na elektronike vynechaním "progresivity" z princípu príliš ušetriť nejde...... Podľa 1N1 by som mal mať v 81kW Style len "řízení s posilovačem", čo by u auta s maximálkou cca 200km*h-1 asi nebol najlepší nápad. Kam by potom dávali ten servotronic ak nie do najsilnejšej motorizácie a najvyššej výbavy? Že by Monte Carlo s 1.0 MPI ktorá je odvodená od Ambition?
×