Jump to content

mkaba

Uživatel
  • Content Count

    524
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

mkaba last won the day on May 12 2015

mkaba had the most liked content!

Community Reputation

92 Excellent

1 Follower

About mkaba

  • Rank
    Profesional
  • Birthday 07/15/1975

Recent Profile Visitors

827 profile views
  1. Oživím téma :-) při startování mě taky pod volantem něco cvaká, zřejmě nějaký relé. Všimnul jsem si toho až teď v zimě. Dělá to hlavně u studeného motoru. Auto jinak startuje normálně. Baterie je v autě 5 let od výroby, nemůže to znamenat, že se blíží její konec? Podle toho jak točí se startérem mě ale nepřijde, že by umírala :-)
  2. Tak dneska mě potkala divná věc, dopoledne když jsem vyměnil gumy na zimní, otočím klíčkem a nic, jenom točil startér, skoro jak na prázdno. Asi po 7 pokusech už jsem chtěl volat Škoda Assistance. Zkusil jsem to radši ještě jednou, točil jsem startérem delší dobu a najednou to po pár škobrtnutí naskočilo. Pak už se to neobjevilo, ani po delším stání. Přitom nádrž je plná, baterka ok, venku bylo kolem 9 stupňů... zajímavé [emoji848]
  3. Propojil jsem kameru na pojistku ohřevu sedaček, adaptér jsem dal do boku palubky, mínus jsem připojil na šroub co drží kus palubky s kostrou, a kabel táhnul sloupkem. Když budeš hodně šikovnej, tak sloupek ani nemusíš sundavat a hezky tam kabel zapadne. Funguje to parádně, jenom jsem musel koupit jinej adaptér a lepší kabel než je na obrázku, protože docházelo k rušení rádia. S novým je vše ok.
  4. Třeba netěsní víčko a rosí to okolo něj a to pak steče po nádržce. Uvidíš, sleduj to. Nebo zajeť do servisu, oni ti to nátlakují a dozvíš se víc.
  5. Taky jsem si ničeho nevšimnul, ale voda pozvolna klesala. V servisu mě říkali, že ta prasklinka byla pod nasunutou hadicí a tam si to pomalu a nepatrně ukapávalo.
  6. Měl jsem podobný problém, v servisu zjistili, že byla zespodu u vývodu do hadice lehce prasklá nádobka a kapalina tudy občas ukápla. Po výměně je klid ;-) Sice máme každej jiný auto, ale ty nádobky jsou podobný.
  7. [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Odesláno z mého E6633 pomocí Tapatalk
  8. Mám to úplně stejně. Od doby nového softu start hned na poprvé, žádný chcípnutí. Otáčky neřeším, jedu hned ;-) Občas si to teda při rozjezdu nepatrně škubne, ale to bude asi daň za bohatší směs. Odesláno z mého E6633 pomocí Tapatalk
  9. Tady to máš ;-) http://cloud.tapatalk.com/s/5d1f9892cdc2a/Kapkov%C3%A1%20zkou%C5%A1ka%20oleje.pdf Odesláno z mého E6633 pomocí Tapatalk
  10. Dobře, že jste to dotáhli takhle dokonce, ten výrok soudu je super. Celej ten příběh svědčí o tom, že tenhle motor má s benzínem v oleji velkej problém a oprava k ničemu nevede. Prostě omyl jménem tsi :-) Jenom nechápu, když vám soud dal za pravdu, že jste neodstoupili od smlouvy nebo nežádali výměnu. Samozřejmě sleva dobrá, ale auto s problémem vám zůstalo a co dál. Odesláno z mého E6633 pomocí Tapatalk
  11. Měl jsem to podobně, podobný nájezd a podobně to příbejvalo. Obávám se, že problém je celkově v motoru. Ale těžko říct, jestlipak je to konstrukční chyba, nebo to dělá sem tam nějaký kus. U mě na nic škodovka nepřišla a to se měnilo 2x čerpadlo, odlučovač oleje, měřili vstřiky, tlaky, auto bylo i v Ml. Bol. Hladina však vesele pořád stoupala. Škodovka po dlouhých tahanicích reklamaci uznala. Takže pokud je auto v záruce tak reklamovat a tlačit na výměnu. Pokud je auto mimo záruku, tak minimalizovat krátké jízdy a občas to protáhnout po dálnici, nebo auto prodat, nebo se na to vyprdnout, neřešit to a budoucnost ukáže. Třeba to motor zkousne ;-) Odesláno z mého E6633 pomocí Tapatalk
  12. Už týden mám nový soft. Ráno jsou ideální podmínky pro špatný starty co se zde popisují, ale motor naskočí úplně v pohodě na otočení kličku. Takže upgrade pomohl na jedničku ;-) Odesláno z mého E6633 pomocí Tapatalk
  13. Tak včera aktualizace softu podle tpi co je zde uvedeno. Servis provedl aktualizaci bez zbytečného vysvětlování problému, jenom jsem jim řekl ve zkratce o co se jedná. Ráno start v pohodě, takže to vypadá dobře. Odesláno z mého E6633 pomocí Tapatalk
  14. Oni v podstatě odpověděli pravdu, tohle se prostě v motoru tsi děje a žádné řešení neexistuje pokud jezdíte krátké trasy. Výměna dílů nic neřeší. Akorát ještě zapoměli napsat "omlouváme se za potíže, které způsobili naší inženýři při vývoji motoru tsi, jelikož se jedná o konstrukční chybu, dostanete od nás nové vozidlo s jiným motorem" :-) ;-) Odesláno z mého E6633 pomocí Tapatalk
×
×
  • Create New...