Jump to content

mkaba

Uživatel
  • Content Count

    522
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

mkaba last won the day on May 12 2015

mkaba had the most liked content!

Community Reputation

92 Excellent

1 Follower

About mkaba

  • Rank
    Profesional
  • Birthday 07/15/1975

Recent Profile Visitors

696 profile views
  1. Není zač [emoji6]
  2. Propojil jsem kameru na pojistku ohřevu sedaček, adaptér jsem dal do boku palubky, mínus jsem připojil na šroub co drží kus palubky s kostrou, a kabel táhnul sloupkem. Když budeš hodně šikovnej, tak sloupek ani nemusíš sundavat a hezky tam kabel zapadne. Funguje to parádně, jenom jsem musel koupit jinej adaptér a lepší kabel než je na obrázku, protože docházelo k rušení rádia. S novým je vše ok.
  3. Třeba netěsní víčko a rosí to okolo něj a to pak steče po nádržce. Uvidíš, sleduj to. Nebo zajeť do servisu, oni ti to nátlakují a dozvíš se víc.
  4. Taky jsem si ničeho nevšimnul, ale voda pozvolna klesala. V servisu mě říkali, že ta prasklinka byla pod nasunutou hadicí a tam si to pomalu a nepatrně ukapávalo.
  5. Měl jsem podobný problém, v servisu zjistili, že byla zespodu u vývodu do hadice lehce prasklá nádobka a kapalina tudy občas ukápla. Po výměně je klid ;-) Sice máme každej jiný auto, ale ty nádobky jsou podobný.
  6. [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Odesláno z mého E6633 pomocí Tapatalk
  7. Mám to úplně stejně. Od doby nového softu start hned na poprvé, žádný chcípnutí. Otáčky neřeším, jedu hned ;-) Občas si to teda při rozjezdu nepatrně škubne, ale to bude asi daň za bohatší směs. Odesláno z mého E6633 pomocí Tapatalk
  8. Tady to máš ;-) http://cloud.tapatalk.com/s/5d1f9892cdc2a/Kapkov%C3%A1%20zkou%C5%A1ka%20oleje.pdf Odesláno z mého E6633 pomocí Tapatalk
  9. Dobře, že jste to dotáhli takhle dokonce, ten výrok soudu je super. Celej ten příběh svědčí o tom, že tenhle motor má s benzínem v oleji velkej problém a oprava k ničemu nevede. Prostě omyl jménem tsi :-) Jenom nechápu, když vám soud dal za pravdu, že jste neodstoupili od smlouvy nebo nežádali výměnu. Samozřejmě sleva dobrá, ale auto s problémem vám zůstalo a co dál. Odesláno z mého E6633 pomocí Tapatalk
  10. Měl jsem to podobně, podobný nájezd a podobně to příbejvalo. Obávám se, že problém je celkově v motoru. Ale těžko říct, jestlipak je to konstrukční chyba, nebo to dělá sem tam nějaký kus. U mě na nic škodovka nepřišla a to se měnilo 2x čerpadlo, odlučovač oleje, měřili vstřiky, tlaky, auto bylo i v Ml. Bol. Hladina však vesele pořád stoupala. Škodovka po dlouhých tahanicích reklamaci uznala. Takže pokud je auto v záruce tak reklamovat a tlačit na výměnu. Pokud je auto mimo záruku, tak minimalizovat krátké jízdy a občas to protáhnout po dálnici, nebo auto prodat, nebo se na to vyprdnout, neřešit to a budoucnost ukáže. Třeba to motor zkousne ;-) Odesláno z mého E6633 pomocí Tapatalk
  11. Už týden mám nový soft. Ráno jsou ideální podmínky pro špatný starty co se zde popisují, ale motor naskočí úplně v pohodě na otočení kličku. Takže upgrade pomohl na jedničku ;-) Odesláno z mého E6633 pomocí Tapatalk
  12. Tak včera aktualizace softu podle tpi co je zde uvedeno. Servis provedl aktualizaci bez zbytečného vysvětlování problému, jenom jsem jim řekl ve zkratce o co se jedná. Ráno start v pohodě, takže to vypadá dobře. Odesláno z mého E6633 pomocí Tapatalk
  13. Oni v podstatě odpověděli pravdu, tohle se prostě v motoru tsi děje a žádné řešení neexistuje pokud jezdíte krátké trasy. Výměna dílů nic neřeší. Akorát ještě zapoměli napsat "omlouváme se za potíže, které způsobili naší inženýři při vývoji motoru tsi, jelikož se jedná o konstrukční chybu, dostanete od nás nové vozidlo s jiným motorem" :-) ;-) Odesláno z mého E6633 pomocí Tapatalk
  14. Ahoj, tak jsem si myslel, že mě tenhle problém nepotká. V podstatě od roku 2015 kdy bylo auto koupené nové, jsem nikdy v létě neměl problém nastartovat napoprvé. Před týdnem to bohužel začalo. Jak se teď ráno oteplilo nad 15 stupňů tak ráno vždy start až na podruhé. Projev je podobný jako asi u všech. První otočení klíčku, motor má snahu něco jakoby udělat, ale hned chcípne. Druhé otočení klíčku, motor krásně chytne. Děje se to pouze ráno, když auto celou noc stojí. Máte někdo tady již delší zkušenosti s aktualizací SW či jiným servisním zásahem (škrtící klapka, palivový filtr atd.). Než vyrazím do servisu, chtěl bych vědět jak se věci teď aktuálně mají.
  15. To je divný, poslední dílek u Roomstera po FL bez maxidotu (když natankuheš plnou) je skoro 12 litrů. Jedině vyjet co nejvíc nádrž a zkusit kolik na tankuješ. Roomster má 55l tak podle poznáš výsledek. ...k sakru teď koukám, že máš r.v. 2008, tak tam to může bejt s ukazatelem trochu jinak, ale jak píše Voice, normální to není.
×
×
  • Create New...