Jump to content

Jary7

Uživatel
  • Content Count

    711
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Jary7 last won the day on February 19 2014

Jary7 had the most liked content!

Community Reputation

151 Excellent

About Jary7

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

659 profile views
  1. Nelepit pásy, ale prodat celý auto a koupit jiný odhlučněný už z výroby nebo to neřešit a jezdit Rapidem, když tě vyhovuje
  2. Zdar Yetíku, přeji pěkné Vánoce celé rodince.

     

    1. Prašík

      Prašík

      Ahoj 

       

      děkuji za přání. Sice odepisuji pozdě, ale přeci. Neviděl jsem tu zprávu. I vám všem hlavně zdraví.

  3. Tohle vysvětlení se mi zdá věrohodnější než to Houmrovo. Pepav PepavNováček Uživatel 42 příspěvků(y) Gender:Male Publikováno 26. únor 2015 - 21:34 Ano, nová řada motoru 1.2 TSI s označením EA 211 je lepší ve spotřebě, v rozsahu spektra otáček při nejlepším točivém momentu, doufám (usilovně) i v životnosti rozvodového pohonu (nic bych si nepřál více). Je tu však jedna výrazná pocitová záležitost, v které oproti předchůdci pokulhává. Je to dravost a tah motoru mezi dvěma až třemi tisíci otáček při plné akceleraci. Pokud to někdo cítí jinak, nechť mě prosím opraví. Mám však zafixováno, že RAPID s starým 1,2 tsi 77 kW táhl na druhou a třetí rychlost v nízkých otáčkách citelně energičtěji... lépe... na chvíli dokázal zatlačit na ten 2. či 3. kvalt do sedačky... Dlouho jsem přemýšlel nad tím proč. 1) Co se zpřevodování týče, je Rapid 77 kW identický s FIII 81 kW, takže tento faktor rozdíl nezpůsobuje. 2) Staré TSI řady 111 papá trochu víc benálu, to by mu mohlo dodat trochu více "svalové hmoty" - fyzika je bez debat! 3) Dále pak má 111 jen 8 ventilů a tím by mohl teoreticky hrát lépe do not tahu v nízkém otáčkovém poli. Je to ale vše? Myslím, že je tady ještě jeden a to velmi podstatný aspekt, vlastně se dotýkající i bodu 2. Jak jsem totiž uviděl test Rapidu na brzdě (myslím že to snad dělal pan Janda), došlo mi to. Motor 111 byl totiž naladěn s obrovským přebytkem výkonu a krouťáku oproti papírovým hodnotám, což EURO 5 ještě sneslo. Nový motor 211 však již pravděpodobně nebude mít takovou devízu krouťáku a koníků i díky škaredé paní EURO Šestce, no a tak je trošinku vlažnější. Nezbývá než počkat na měření skutečného výkonu 1,2 81 kW, které by mělo tuto "podlou" domněnku potvrdit...
  4. aha, hmotnost, hmotnost auta chlape a pak ještě MQB to je potom dělo.
  5. Asi ty golusy koupím na zimu, protože umýt ty geminy je hrozný.
  6. Dík, ale nikde jsem nenašel značku výrobce a homologaci. Neschválená kola mám strach dát na auto.
  7. Taky bych chtěl 8j x 18" ET 35 pneu 225/40/18. Půjde to tam, máte někdo zkušenost?
  8. Poraďte, dejte vlastní typy co na to auto hodit na léto v 18", už se to krátí za tří měsíce budeme přezouvat na léto, i když letos nebylo nutné na zimu vůbec přezouvat (zatím)
  9. Na okruhu tomu chybí úplně všechno, po třech kolech má dost a musí odpočívat. Je to prostě obyčejný civilní auto na normální silnice s trochu lepším podvozkem a výkonem, než ostatní konfekce. Třeba včera cestou do Prahy jsem ozávodil Audi A8 V12, prosvištěl jsem kolem něj celých 150 km/hod a vůbec se nechytal
  10. Na léto bych chtěl dát kola s nižším ET a nechat si to zapsat do TP, doufám, že to autu nebude nijak vadit. Chtěl bych, aby hlavně to zadní kolo vylezlo víc ven z karoserie a podložkám nevěřím.
  11. Jsou to kola Ronal, stejně jako originál, mají nižší ET, trochu by to auto roztáhly
  12. Co tyhle? http://www.alukola.com/eshop/65549-r51_t#prettyPhoto
  13. Ne, RSo má ostřejší rysy, nehodí se na něj tyhle zakulacený laurin a klement.
  14. Jary7

    Přední světla

    Dnes jsme dali jednu RS na přezutí a oznámili, že budou měnit řídící jednotku xenonů, nevíte někdo proč co je špatně?
×
×
  • Create New...