Přejít na obsah

vosamrsk

Uživatel
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení vosamrsk

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. řeším výměnu Streamu za Columbuse na Octavia II před FL ptal jsem se na to u jedné firmy a napsala mi toto. Aby vše fungovalo jak má, tedy parkovací čidla, klima... a aby se to všechno ukazovalo na display Columbuse je třeba následující Aby Vám Columbus ukazoval parkovací senzory, tak potřebujete koupit OPS jednotku s jakýmkoliv indexem . Aby Vám Columbus ukazoval climtronic, tak potřebujete FL climatronic, který tuto funkci podporuje a aby fungoval climatronic jak má, tak potřebujeme ještě vyměnit šachtu. GPS anténa ke Columbusu Co se týče GW jednotky máte na výběr z 3 typů: 1. Koupě novévs indexem K 2. Upgrade původní pomocí flashe na K index 3. Úpravou SW v navigaci, která obejde GW jednotku a tím Vám ušetří peníze za výše uvedené dva postupy. Co se týče MF volantu budete potřebovat podvolantovou jednotku, MF volant a kabelový svazek. takže nevím co je ta šachta climatronicu. Možná bych řekl, že to jsou střeva, kde proudí vzduch. Jinak tato možnost není potřeba, ale nebude se na display ukazovat informace z climatronicu.
  2. ještě jsem našel na ebay talčítko pro otevření zadního kufru auta. Po stlačení se otevře stejně, jako po stlačení prostředního tlačítka na klíči. Pokud někdo má na pístech pružiny, tak je otevření vyřešené. Jen to zapojení je hlavolam. řešilo se to na nějakém foru také
  3. a neni lepší jezdit tak jak se má? nebo nejezdit čorovat PHM...? Otázka času a pak zabaví auto :-D
  4. okta 1.9tdi, 4x4 rok 2005, najeto 109000km. já mám potíž s tím, že při vytočení motoru hlavně u 4ky a 5ky , se ze zadní nápravy line nepříjemný hukot a lehce i vibrace. napadl mne také haldex. olej mám vyměněný, ale hukot je stále.
  5. vosamrsk

    vibrace 4x4

    zdravim všechny mám 1.9 tdi 4x4 octa II combi. Nejedná se o scouta. Problém s vibracemi a nepříjemným hlukem od zadní nápravy pociťuji při koupi vozu. Koupě od druhého majitele s najetýma 96tis km (dnes 110tis km). Nějak mne to začalo trápit a tak jsem chtěl problém řešit. Na zdejším foru nic, nebo výsledek svého snažení někdo nenapsal. Hledal jsem dál a našel nějakou seminární práci POHON 4x4 JAKO ZDROJ VIBRACÍ OSOBNÍHO AUTOMOBILU, Technická univerzita v Liberci. Měření prováděno na vozidle škoda 4x4. Vibrace a hluk byl změřen a dle pisatele práce byl výsledek takový: Obecně lze konstatovat, že přítomnost pohonu 4x4 se projeví na vyzářeném hluku a vibracích, ale není v rozporu s žádnými limity. Problém může vzniknout pouze nepříjemným subjektivním vjemem u uživatele, který jej může mylně považovat za projev poškození v hnacím ústrojí vozidla. V závěru je nutné vyzdvihnou především tvůrčí přístup řešitele diplomové práce, který provedl většinu rutinních prací spojených s řešením daného problém. http://www3.fs.cvut.cz/web/fileadmin/documents/12241-BOZEK/publikace/2004/DIAGO-Pohon4x4-Ne-Ko.pdf snad to někomu vytrhlo trn z paty a problémem se nijak nezabývá dál. hledal jsem ještě a našel toto http://www.prevodovky-sixta.cz/index.php/opravy-haldex-spojex - a dál Vibrace na 5. a 6. stupeň vzadu při otáčkách nad 2200 když motor tahne způsobuje hardyspojka(ta zadní)-cena od 3000,- do 6000,-Kč. Tuhle výměnu zvládneš i sám pokud máš zvedák. http://www.octavia4x4.estranky.cz/clanky/forum.2.html .....No řešíl jsem to půl roku...a nakonec ta dvouhmota .....Je to storpo spojka.. mam to taky menil jsem jen dvouhmotu a za pul roku to bylo zpet. .....Já jsem měl stejný problém a tento problém jsem vyřešil výměnou hardyspojky(ta zadní to dělá). Vypadá, jako že jí nic není, ale ve skutečnosti po podrobném prozkoumání zjistíte, že je guma zpuchřelá a jsou tam takové prasklinky. Podle mě to budeš mít stoprocentně toto. Pří kompletní výměně dvouhmoty a spojky se připrav na cenu ke 20 tis. A dvouhmota vibrace vzadu nedělá! .....Čau já mam sice 1,9tdi ale po dlouhých debatách a diskuzích jsme přišli na špatnou dvouhmotu... ......Ahoj, mam uplne stejny problem, loni jsem menil setrvak a problem ustal, ale po roce se vibrace zase vratily, nicmene jsem tohle konzultoval s mechanikem a ten mi rek, ze kdyz jsem vymenil jen setrvak a ne celou sadu i se spojkou, tak se to mohlo tim vratit, takze se chystam opet meni setrvak ale tentokrat i se spojkou a snad uz bude klid. ......Hardy spojku jsem měňil a dal jsem tam original za 8 a ne podrobek za 4 a bylo to byzvýznymné.Pokud není hardy spojka viditelně trhnutá tak jsou za výměnu jen vyhozené peníze...
  6. asi už pozdě, ale přece. co se týče GSM alarmů, tak dnes už běžný zlodějíček používá rušičky gsm. Fetka co se chce projet je zajisté horší, než ten, co chce auto jen rozebrat. Fetka z auta za jeden týden udělá totální šrot a auto je akorát zralé na recyklaci. pokud někdo použije gsm pro lokalizaci, tak policie je schopná využít lokace gsm, ale ta není přesná. Řádově desítky až stovky metrů perimetr. Např v Praze nepoužitelné, neboť na okruh 200 metrů je mnoho uliček, dvorů a garáží, kde vozidlo může být. Nikdo vám neproleze 20 garáží, neboť by na to musel mít souhlas soudce. V menších městech je to v pohodě. Dnes se už lokalizuje mobil i pohřešovaných lidí, takže pokud uvedete, že máte GSM lokátor v autě, jistě ho do několika desítek minut operační středisko kraje napíchne. asi by jsem to spíš použil jako další alarm k vozu. Klasický s klaksonem a pak GSM pro info na telefon o napadení zájmového objektu. Pak ale musíte rychle jednat. Doběhnout k autu, nebo volat 112, nebo 156. Jako další bych spíš použil elektronický imobilizér s funkcí únos...než se mi zesral počítač, tak jsem měl i na jeden super link. Jde o to, že máte u techničáku....malou kartičku fungující jako běžná vstupová karta. čidlo v autě zaznamená kartu a umožní nastartovat. V případě vyhození řidiče zlodějem z auta se auto po ujetí cca 20metrů vypne. vemte zase v potaz to, co máte za auto a zda se vyplatí dát měsíčně paušál firmál pro lokalizaci přes GPS. Pokud se jedná o luxus auto, tak také nebude krást jen tak obyčejný čorkař. Takové se kradou s nakladním autem s plachtou, s rušičkami gsm, gps a vysílaček IZS. Je zaznamenáno několik takových případů, kdy použili multi rušičky a na netu je návod na jejich výrobu. Používané hodně praha a střední čechy čorkaři z polska... na závěr. já mám na autě klasický alarm od výrobce a klasický zádržný systém, čili botičku. to nikdo neodtáhne, nenatáhne a neodveze. raději pujdou k autu vedle.
  7. ořezávat přední nárazník? Co je tím myšleno přesně? Nevíš číslo dílu té výztuhy na zadek?
  8. tak mne uteklo chladivo a prý to je tlakový ventil. Byl jsem měnit náplň a kolem ventilu to utíkalo. Nemáte někdo odkaz, nebo prodejce na tuto součástku. Měl by tam být http://www.vrakoviste-seat.cz/tlakovy-spinac-klimatizace-seat-1j0959126-1k0959126b-1k0959126a-1k0959126d-1j0959126e konkrétně DK S0001 ( na fotografii v odkazu první zleva) Jen ta částka za nový je ranec
  9. mám to stejné. Je to klíč 32. Vzhledem k tomu, že ho doma nemám, napadlo mne zajet do hobby krámu. Baumax... je drahej jak prase. Za klasický klíč 32 chtějí 600kč. Na netu jsem našel Tona Expert Trubkový klíč jednostranný 32 mm za cca. 89,-kč. co se týče toho prosakování, mám olejem zadělanou celou patronu filtru. Takže mne napadlo vyměnit i filtr. Mám ho letos stejně měnit i s olejem. Udělám to vše najednou.
  10. 1 - v první řadě odpojit alarm, stačí vyndat pojistku. 2 - dále pak zabouchnout a zamknout dveře centrálem 3 - odpojit baterii. První - a potom + 4 - nabít baterii 5 - zapojit baterii
  11. mám touble s tím, že se mi zlomila pružinka, která drží onu kličku v poloze u dveří. Klička mi tam teď plandá, ale je funkční. Nechce se mi kupovat komplet kličky s plastovým výliskem, prootže jsem si dělal podsvětlení kliček. Chromový set stojí líťo a plastový 300. Tak jsem chtěl koupit plastovou a vyměnit jen tu kličku. Otázka je taková, jde vyndat klička z plastového výlisku a nahradit onu pružinku? Díval jsem se, že je tam malý červík, který drží kličku ve výlisku. Jde mi o to, zda němá někdo zkušenost s vyndáním toho červíčku.
  12. jel jsem tuaregem a měl to tak, že při rozsvícených světlech svítila dioda pod kličkami.
  13. to jsi mi poradil. Když jim zavolám, tak budou vědět kuloví o co jde.
  14. pánové a kolegové. Mám ke všem zde prosbu. Jistě jste viděli fotografie Deny.Kr, jak udělal výklopnout navigaci. Já jsem na youtube našel pouze video hotové navi. Když jsem se teď sháněl na foru, tak jsem objevil toto vlákno, ale tvůrce držáku si fotky asi smazal. Nemáte je někdo stažené do svého PC. Mohl by mi fotky někdo přeposlat na vosamrsk@centrum.cz mám z části hotový obdobný držák, ale nemám to dokoumaný. Díky
  15. problém jsem řešil tak, že jsem si sehnal starý telefon s android systémem. Kolegyně mi dala zdarma Samsung (s prasklým dysplejem) přesto funguje jak má. Horní kastlik jsem demontoval. Doma jsem si udělal držák z tvrdého plastu. Jen jsem ho nahřál horkovzdušnou pistolí a ohnul do požadovaného úhlu. Držák je přidělaný na dvířka přihrádky a je opatřen suchým zipem. Telefon jsem polepil zezadu protikusem suchého zipu. Do dna kastliku jsem odvrtal otvor pro kabel napájení. HOTOVO. Kabel jsem táhl vnitřkem středového panelu k zásuvce u ruční brzdy. Když budu chtít napájet, tak zapojím adapter do zapalovače a mobil vesele naviguje. Do telefonu jsem si nainstaloval aplikaci, která po nastavené době automaticky spustí navigační software. GPS signál je stále zapnutý a tak jedině musím zapnout telefon. Dvířka z venčí nejsou nijak poškozená a při otevírání je potřeba lehce dloubnout nehtem pod dvířka, protože jsou těžká. Přeci jen, držák a mobil něco váží. Ještě to chce vykoumat. Asi tam dám někam nějakou pružinku, k mechanismu otevírání. Další věc co je třeba dodělat a špekuluju nad tím je udělat tlačítku u climatronicu na napájení telefonu. Rozdvojím si zásuvku zapalovače a tu ukryju někde pod palubkou. Tlačítko napojím před tu druhou zásuvku a tím pádem bude on/off. Není to nijak složitý. Proč jsem si vybral mobil? Protože má větší displej, můžu si v něm pouštět filmy... Mobil vlastně funguje jen jako monitor. SIM kartu tam nemám, není potřeba. Časem buď vyměním telefon za jiný, bez poškozeného displeje, nebo si ho nechám vyměnit
×
×
  • Vytvořit nový...