Přejít na obsah

Motiver

Uživatel
  • Počet příspěvků

    23
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Motiver

  • Narozeniny 3.9.1990

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://milanfoto.cz

Návštěvy profilu

988 zobrazení profilu

Oznámení Motiver

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Motiver

    Renovace Alu kol

    Koukal jsem taky na ně, ceny jsou celkem ok. Někdy ty ceny jsou hodně vysoké, tak vysoké že se mi vyplatí je ty disky zahodit a koupit nový :-( Jedině koukám že jsou až v mostu.
  2. Motiver

    Renovace Alu kol

    Ta cena už není tak špatně. To opískování jak řešíš je opravdu nutné, jelikož nevím čím bych to rovnoměrně sundal. Nástřik bych si udělal sám, pistoli mám, barvu koupím, ale nebude to asi úplně ono a pěkný a dělat to v zaprášeným sklepě tak není nic dobrýho. Díky za info
  3. Motiver

    Renovace Alu kol

    Zdravím všechny Mám prosbu. Jak všichni víte 80 % Oct 2 SCOUT a jejich originální alu disky jsou zničený, zoxidovaný, mají na sobě mapy atd. Jak se toto řeší ?, předpokládám že do lakovny s tím. Kolik to tak stojí ? máte s tím nějaké zkušenosti ? A pokud zvolím možnost "sama doma" , je to v možnostech domácích sil a strojů ? Má s tím někdo zkušenosti ? Popřípadě v okolí Prahy nějakou dobrou lakovnu doporučit ? Díky
  4. Krasný, pokud to vyřeší můj problém, a je u tebe možnost instalace, tak bych nad tím vážně uvažoval.
  5. Zdravím Asi mám velmi známí problém, jak to tak čtu, ale furt nedokážu pochopit kde a co jak mám udělat a jaký jsou všechno možnosti. Mám Octavii scout 2007 s multifunkčním volantem, HandsFree sadou, radio je takové to normální - http://www.octinfo.com/largepic/octavia2/my/stream_mp3.jpg, s tím že jde do toho nacpat 6 CD + to má nějakou tu příplatkovou audio zástavbu. Můj problém : HTC desire 500 DualSim - se okamžitě připojilo, komunikovalo, nahrálo si veškerý kontakty a vše fungovalo okamžitě a v cajku. Samsumg Galaxy S4 - nepřipojí se, píše neustále - nelze komunikovat se zařízením skoda UHV LG G - ProLite - to samé Našel jsem si, že novější andoridi, neumí komunikovat se staršími HF sadami, jelikož nemají, nebo mají, nevím nerozumím tomu rSAP, nějakou tu aplikaci jsem stáhl, ale všude chtějí po telefonu root, ale někdy píšou že potřeba není. Telefon se mi bastlit nechce, jelikož LG je firemní telefon a root v něm opravdu není na svém místě. Takže jaké mám možnosti. Jde něco dát, či vyměnit v autě, aby se vše připojilo jak má ? Externí věci se mi tam dávat nechce, jedou to tam je, tak se mi to líbit a bastlit to parottem třeba se mi nechce. Ke starému telefonu se mi také nechce, člověk dneska ty telefony mění jak ponožky, ve firmě furt se něco mění, takže to by bylo o rozum. Poraďte co s tím ? Popřípadě, kdo to v okolí Prahy by mi uděl, vysvětlit, pomohl, nechci to samozřejmě zadarmo ! Díky !
  6. Omlouvám se, zde přikládám obrázky
  7. Zdravím vše přítomné ! Takže jak to tak čtu tak na 70 % je to tedy ta zadní gumová spojka kardanové hřídele ? Takže postup tedy je takový, že nejdříve, zkontrolovat všechny silenbloky - jak motoru, převodovky, vůle hnacího ústrojí a pokud budou jevit nějaké velké opotřebení, tak vyměnit a pokud ani to nepomůže tak vyměnit opravdu tu spojku kardanu. Jinak ten olej, tak nějak ani nepomáhá. Jinak mám ten samý problém, taky od 2tis otáčkách do 2,5tis otáčkách, se to třese, hučí Škoda octavia scout 2007 - BMM - jinak jsem ten díl našel i na AUTOKELLY - měl by to být tedy ten nejdražší a ten první http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJxvjhfNBp8qMjTdQz5b5PiRx+odldKVWIlxclRQozK+XBeA0WyuCCov2zXmy9Kl2IW5tkjrVKK8Bfn2y1kHYMtx8NOBs+HU= Jinak otázka, je těžká výměna tohoto dílů ?
  8. Zdravím zde přítomné. Předem se omlouvám, že jsem tu úplně nový a zatím jsem zde ničím nepřispěl a hned se ptám na něco. Ale jistě, pak zde předvedu své nové vozidlo :-) Pro info jedná se o vozdilo Octavie SCOUT - 2007 - 2.0TDI 148 000 Km Mám na vás dotaz, ohledně výše zmíněného vozidla :-) Pročetl jsem zde spousta témat, o podvozku OC II atd., ale spíše se tu řeší bouchání nápravy, různé rány, atd. Ale já tu mám asi takovou perličku. A nebo je to jasný jak facka. Co to dělá: Když normálně jedu, je zařazený jakýkoliv rychlostní stupeň ( spíše 1 - 4 ), pustím plyn, v přední částí to nepříjemně vrzne jako stará postel, abych to lépe popsal, tak v přední části hned jakoby za palubkou v motoru. Dělá to spíše v nižších otáčkách. Podotýkám, že vozidlo musí mít zařazený rychl. stupeň. Při neutrálu se nic neděje . Když startuji, tak při jakoby každém záběru startu to nepatrně vrzne také. Moje laická domněnka: Turbo to nebude, protože kdyby byla někde povolená hadice od turba, nebo něco kolem a třeba by si někde odfukovalo tak to prostě zní jinak, tohle prostě takový ten typický vrzací zvuk. Řemen ? To mě napadá jedině když se to startuje, nebo že by nějaká napínací kladka ? Vozidlo je po komplet rozvodech. Silemblok motoru ?, když je motor v nějakým nátahu, ale spíše zpětným ( noha z plynu pryč ). Uložení převodovky ?, tam máme taky nějaký gumy, který to tam držejí pohromadě. Alternátor ? Co myslíte ? Pokud mám vlézt pod auto a vykoupat to tam WDéčkem, tak to bude asi jednoduchý, ale mám takový dojem, že to nebude jen tak. Pokud máte nějakou podobnou zkušenost, prosím určitě napište nebo jakýkoli koment Děkuji Milan
×
×
  • Vytvořit nový...