Přejít na obsah

feliz navidad

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení feliz navidad

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Přestalo mi najednou fungovat origo dálkové ovládání k OIII se sklopným klíčem. Dojel jsem do cíle, chci zamknout a nic. Žádné předchozí varování o slabé baterii. Červená LED při zmáčknutí tlačítka nebliká. Doma jsem změřil napětí baterie, 3,03V, nová 3,36V. Baterii jsem vyměnil ovládání nefunguje, LED nebliká. Několikrát baterie dovnitř ven, zkratování kontaktů baterie pro odstranění zbytkového náboje, nic nepomáhá. Pak mě napadlo zkusit, jestli není potřeba provést nějaký reset, zmáčknutím více tlačítek najednou. Zkoušel jsem různé kombinace a najednou se LED rozblikala a dálkové ovládání funguje i bez potřeby synchronizace s autem. Bohužel při tom "tlačítkovém chaosu" nevím, která kombinace tlačítek byla ta funkční - ale myslím, že to bylo zároveň stisknout odemčení vozu a kufru cca na 2 sec a pak jsem zmáčkl zamčení a LED už blikla.
  2. Ve fabii (motor AQW) mi také svítila kontrolka emisí, diagnostika hlásila obvyklou chybu Lambda sonda, řada 1, sonda 2... Už jsem se chystal na výměnu sondy, ale vzhledem k tomu, že s autem se několik posledních let jezdí prakticky jen krátké cesty po městě a déletrvající otáčky přes 3000 motor už dloooouho neviděl, tak jako pokus před výměnou sondy bylo po zahřátí auto pořádně protáhnuto do dlouhého stoupání trvale na 5000 ot. Zabralo to, a sonda se zase tváří, že pracuje. Motor má najeto přes 210 kkm. Není to univerzální návod, ale v tomto konkrétním případě, kdy se trvale využívá jen spodní polovina otáčkoměru to, alespoň zatím, pomohlo.
  3. Zvednout auto na heveru, sundat kolo, povolit matky, brzdový kotouč podložit špalkem, lehce spustit na špalek. Pak jde tyčka vyndat snadno. Pokud bude polonáprava viset volně dolu, nejde tyčka vyndat.
  4. Tak jsem dnes jezdil celý den bez pojistky levých obrysovek, aby brzdová světla svítily jak mají. Odpoledne jsem vrátil zpět pojistku, že budu pokračovat v hledání závady a ouha! Obrysové svítí tak jak mají a brzdové také. Takže závada je "odstraněna", bohužel netuším, čím to mohlo být. Budu muset počkat na příští výskyt. Samoorganizující se hmota.
  5. Tak jsem dnešní odpoledne trávil ležením mezi sedačkou řidiče a brzdovým pedálem. Vadu brzdového spínače můžu vyloučit, neboť po odpojení konektoru se to chová stejně - zapnutím parkovaček se rozsvítí brzdové. Propojením kontaktu č. 1 a 4 na konektoru brzdového spínače se zase rozsvítí kromě brzd i levá parkovačka. Měřením, zkoušením a hledáním jsem nakonec dospěl k následujícím zjištěním: - při vypnutých světlech a šlápnutí na brzdu se rozsvítí brzdové tak jak mají a kromě nich i levá obrysová světla a pokud neběží motor, pípá bzučák -brzdová světla svítí při zapnutých obrysových světlech i při vyndání pojistky - k rozsvícení brzdových světel stačí jen svítící levá parkovačka, resp. levé koncové světlo. - při vyndání pojistky levé parkovačky se brzdová světla chovají normálně a levá parkovačka a koncové světlo nesvítí. Píšu si to sem také proto, abych to nezapomněl, až budu pokračovat v bádání.
  6. Včera jsem zjistil, že mi na FI neustále svítí brzdová světla. Přesněji řečeno, při zapnutí obrysových světel se rozsvítí všechna brzdová asi na 90% jasu, při sešlápnutí brzdy pak svítí naplno. Jsou-li obrysovky zhasnuty, brzdové světla se chovají normálně, až na ten detail, že při sešlápnutí brzdy se rozsvítí zároveň levé obrysové světlo. Nemáte někdo ideu, v čem to může být? Ještě se mi asi tak 5-10 min po vyjetí rozsvítí kontrolka EPC, po vypnutí motoru zhasne a tak pořád dokola, zhruba týden. Auto jinak jezdí normálně. Dnes jsem to připojil na VAG-COM, byly tam 2 chyby: 17979- Engine Start Blocked by Immobilizer P1570-35-10.... Intermittent 16955 - Shareware Version P0571-35-00... Kupte si plnou verzi bla bla bla. Na netu jsem našel, že 16955 je chyba spínače brzdových světel, ale nevím, co je P0571-35-00. Že by trvale? Jenom nevím, jak může souviset vadný brzdový spínač s rozsvícením levého obrysového světla :hm Ve schematech nemají nic společného.
  7. Průměr za 118kkm dle tankování 6,58l/100km. Nejvyšší spotřeba 7,7l/100km cesta OV-CV (450km, 3hod55min) a 7,6l/100km Budapest-CV (620km, 5hod50min). 1,4MPi 50kW kombi
  8. kolko si mal na tachu ked si na gps-ku mal 161km/h ? Kousek pod 180km/h, tak 175
  9. Zatím maximum 161km/h dle GPS. Další zvyšování rychlosti bylo pro rostoucí protesty manželky coby spolujezdkyně přerušeno... 1,4MPi kombi.
×
×
  • Vytvořit nový...