Přejít na obsah

bill.jr

Uživatel
  • Počet příspěvků

    227
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Návštěvy profilu

1 165 zobrazení profilu

Oznámení bill.jr

Nováček

Nováček (1/14)

48

Popularita

  1. Tak jsem si v pátek vyzvednul auto, silentblok vyměněný za H, klepání je pryč - jako nový auto. Viděl jsem oficiální popis závady od ŠA pro servisy. Je to popsáno jako klepání vlevo vpředu, doporučená oprava je výměna silentbloku za variantu H. Šlo to hladce a jsem spokojený.
  2. Dnes jsem odvezl auto do servisu na výměnu mřížky v nárazníku, která utrpěla úraz tažným zařízením a jako druhou závadu jsem nahlásil klepání vlevo vpředu. Prošel jsem si znovu tohle vlákno a zkouknul videa a můj problém je naprosto přesně silentblok převodovky. Jak už bylo zmíněno, pravděpodobně mám D. Se servisním poradcem jsme si při -2C udělali menší kolečko kolem salonu, bohužel je tam hezká silnice, takže to bylo slyšet jen málo, tak to potvrdil tak jen napůl. Několikrát jsem se zmiňoval, že "na internetu" se o tom píše a ukazoval jsem fotku silentbloku z novějšího Rapidu s písmenem H a poukazoval jsem na rozdíl s D. Do jejich interního protokolu si pan poradce snad i něco z mých poznámek zapsal. Auto jsem jim dovolil si nechat do pátku. Tak uvidíme.
  3. Dlouho jsem tu nebyl, tak se přidám s klepáním vlevo. Zatím jsem nebyl schopný přesně identifikovat, odkud to vychází. Mám celkem dva druhy: 1. je tupý klepání až možná vrzání, ozývá se vždy při přejezdu nerovností levou částí auta, někdy výjimečně při prudkém zrychlení; 2. je výrazný klepání jako údery do karoserie, to se objevuje jen někdy, když se levá polovina přejezdem několika nerovností přesně za sebou rozkmitá - udělá to klep, klep, klep, řekněme třikrát asi to klepne, ideální je přejezd tramvajových kolejí napříč. Po najetí 13 tisíc se auto rozhodlo vyměnit si olej (proměnlivý interval), tam jsem všechno nahlásil, ale v protokolu se nic neobjevilo a možná placebo efektem se mi zdálo, že minimálně to první přestalo nebo se zmírnilo. Po pár dnech jsme zase na svých. Nějaké nápady? Silentblok? Mám výrobu 1/2015 1/2014. :-) Hlavně se mi strašně nechce do servisu, protože se to blbě předvádí a ještě blběji to budou hledat. Nerad bych trávil svůj čas, kterýho mam málo objížděním servisů v okolí...
  4. bill.jr

    Hever

    Ted jsem si zpetne vzpomnel na takovou neprijemnost na kterou jsem narazil pri prezouvani na letni kola a ktera mi pekne s... Jak je podvozek pod lakem nastrikany tim gumoasfaltem, tak ocividne je ten gumoasfalt i v miste pro usazeni heveru. Takze jak jsem prezouval, tak mam ted krasne obtiskly hever u vsech kol. V jednom miste mi ta barva snad i praskla. Jak jste na tom vy?
  5. S tim bych trochu nesouhlasil, brzdi to stejne dokud v aute jedes sam. Kdyz jsem tady do 63kW nalozil 5 chlapu, tak sem prvni krizovatku pod mirnym svahem malem proletel. Navic u 77kW jsou podle myho nazoru vpredu vetsi kotouce.
  6. Maminka vždycky říkávala: "Jména hloupejch na všech sloupech..." Mimochodem, všimli jste si, že jsme z aut postavili trikolóru?
  7. Sraz nám proběhl úspěšně, zůčastnili se zleva HyperST, já, Jary7 a Prašík. Počasí nám věru nevyšlo, ale i tak jsme dobře popovídali. Vozový park: Jednotlivě: Na závěr ještě pár fotek diskutovaných technických záležitostí: Když dělají dva totéž, není to totéž:
  8. Nejlevneji to jezdi kolem 2000ot, ale do 3000ot snad dobry.
  9. Nooo, studeny jizdy po meste do 5km, to by i tech 8L asi odpovidalo, ale kamkoliv dal to jde dolu a to fest. Porad je dulezite myslet na styl jizdy, tohle neni diesel, kterej jezdi v libovolnem terenu libovolnym stylem se stejnou spotrebou. Treba do kopce to tsi zere jak krava podle Maxidotu, zase pak z kopce nic a na rovine prumer. Jinak ja ted jel s tim 63kW, 2 hubeny lidi, plnej kufr krabic s PC a vzadu na sedackach nakup a batohy, po nemecke statovce 300km, prumer 67kmh, 20x predjizdeni, zadny hogofogo eko a 5.6L/100km.
  10. I já sám. Počasí naprd, jediná alternativa snad kryté parkoviště v Plaze.
  11. Doporučuju vám zkusit "maximálku". I naše super úsporné a na styl jízdy nedbající 1.9TDi v Roomsteru je do 160kmh OK a pak díra v nádrži..
  12. Táta měl 3 Roomstery na operativní leasing firemní, 1.9TDi, 1.4TDi, 1.6TDi. Toho 1.9TDi jsme odkoupili. Roomster je jednoznačně užitkové auto za cenu vzhledu. Vyházíš zadní sedačky během 5 sekund a odvezeš libovolný nesmysl, v kufru s mříží se dobře vozí psi, na odvoz hafo věcí a především vysokých neskladných je to k nezaplacení. Je to auto dříč, obzvlášt se starším 1.9TDi s nulovou spotřebou a tahem jak bejk, ale na parádu to není. Já jsem si teď koupil Rapida Liftback, kufr velikej, auto pěkný, ale sedačky se nedají vyndat, jen sklopit, vzadu to není ani trochu tak vzdušný na hlavu. Ale na běžný ježdění je to praktický a hezký zároveň. Pořád halda místa proti hatchbackům typu i30, Golf, Focus...
  13. Já sem na to žádný požadavek neměl a označení tam nemám.
  14. Prohlížel jsem si upevnění koberců a všiml jsem si, že jak Rapid má pedály výrazně vpravo, tak botou ošoupávám plast na středovém tunelu. Na obrázku už jsem to lehce očistil, ale jestli to takhle vypadá po 14 dnech, tak to za rok bude úplně zlikvidované. Nemá někdo nápad kde třeba v Plzni nebo na netu levně koupit kousek nějaké průhledné fólie? Nebo nemáte někdo odřezek?
×
×
  • Vytvořit nový...