Přejít na obsah

trywet

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

669 zobrazení profilu

Oznámení trywet

  1. V prve rade bych rad podekoval @Sir_Jarek za skvely navod, vymena podbehu na 5D Citigu 2017 provedena uspesne. Nicmene mi vrta hlavou jedna vec. Objednal jsem dily presne ze Skodovacke etky. Tedy dily urcene primo pro Citigo. Ne z Up! (prikladam obrazek cisel objednanych dilu). Co me nemile prekvapilo jsou 2 veci. Nalepovaci drzak ma uplne spatny dvar ke konci. Na obou stranach dolnich par centimetru nekopiruje tvar narazniku a vzdy se odlepi. Je to normalni, nebo mam spatny dil? Je to asi dano tim, ze je to na tvar narazniku pro Up. To Skodovka doopravdy nema drzak 100% pasujici ne jejich naraznik? A dalsi vec je presah podbehu viz fotky. Naraznik jsem upevnil do z vyroby vyrazenych der a sel podle navodu, navic presah je na obou stranach stejny, tak to snad neni chyba postupu. Je mozne ze mam spatny dil, ikdyz ma Skodovacke cislo? Nebo je to dalsi pripad kdy Skodovka nema dil, ktery je presne pasujici na jeji naraznik? Diky vsem.
  2. Ahoj, mám Citigo 11/2017. Pří zapnutých stěračích je z přístrojovky slyšet slabé (ale přesto) cvakání cyklovače stěračů. Vždy, než stěrače započnou cyklus, tak se ozve cvaknutí relé. Vše funguje 100%, nicméně dělají to i Vaše Citiga? Mohlo by to znamenat do budoucna problém s cyklovačem? Auto jen do 11/2022 v záruce a nevím zdali s tím jít do servisu. Na Octavkách a Superbech jsem se s tím nikdy nesetkal. díky!
  3. Tak se ukázalo, že sám bazarista měl měřičku na nic :) (spíš špatně zkalibrovanou). Pořídil jsme si svoji, řádně zkalibrovat, proměřil cca 150 míst na voze a lak je od 50 do cca 150 mikronů. Takže vozidlo zřejmě opravdu nehavarováno. Jen se chci zeptat. Díky téhle parádní skupině jsem nahodil zadní podběhy a všiml jsem si těchto hezkých míst (foto je pravý podběh pohled směrem k zadnímu nárazníku. Je něco takového možné z výroby a nebo je to od servisu? Mám ještě novou Octavii RS a tam jsem takové patlání nenašel.
  4. Diky moc. Ty hele to mi ani neprijde jako volant ze citiga. Mozna nejaky jiny MR. Muj je 2017 a to tlacitko je uplne v levo, jak ma kolega pod Tebou. Diky! A to tlacitko Ti neco delalo (ztlumovalo) a nebo bylo taky mrtve? :)
  5. Máš pls fotku? Nevím zdali nemyslíš přímo na rádiu. Ještě jsem neviděl volant se zaslepeným tlačítkem k telefonu. Díky :) Hele přišlo mi, že to nic nedělá. Ztlumení jsem taky očekávál. Nicméně jsem to pouze mačkal a nedržel. Tak ještě zkusím to :)
  6. díky moc za užitečné info :)
  7. Ahoj, Kupuji zánovní Citigo FL (11/2017) v modré metalíze. Auto se jeví jako velmi zachovalé (najeto 47k) a lak velmi pěkný. Nenašel jsem žádné známky opravy karoserie. Nicméně hodnoty laku na autě se pohybují v rozmezí mezi 130-170 mikronů. Ne více, ne méně. Určitě to tedy vylučuje kit, znamená to ovšem, že auto bylo 100% přestříkané a nebo jsou tyto hodnoty klidně možné z výroby? Auto fyzicky nejeví žádné známky bouračky a nebo zásahů do karoserie. Auto je původem ČR a Cebia/Carvertical neevidují žádné bouračky. Díky
  8. Ahoj škodováci, kupuji Citigo FL s malým nájezdem a v nezvykle slušné výbavě. Kromě střešního okna a radia Swing má úplně vše. Rádio Swing plánuji dodělat. Nicméně má i MF volant a rádio Blues (které jak známo neumožňuje konektivitu s telefonem). Vrtá mi hlavou jedna věc. Proč MF volant má tlačítko telefonu, které nic nedělá? Neznamená to, že byl volant měněn dodatečně? Nějak se mi nezdá, že by Škodovka montovala MF volant s tlačítkem telefonu do auta, které nemá konektivitu. Ono ve výsledku je to asi dobře, když budu Swing dodělávat. Jen by mě zajímal Váš názor. Taky máte někdo volant s tlačítkem telefonu od výroby přestože nemáte BT? Díky!
  9. Zdravím! Mám strašně hloupý dotaz, dnes jsem si na auto (Octavia RS II FL combi) instaloval dectane litec LED zadní světlomety. Jsou parádní a zatím naprostá spokojenost. Když jsem ale odšroubovával originální světlomety, tak mě zarazila 1 věc. Na obou stranách je pod otvorem pro světlomet v karoserií vytvarované "kolečko", na kterém je dost poškozený lak (viz foto). Více je to na levé část (první fotka). Netušíte někdo, proč je na těchto místech lak poškozen? Nebylo to při výrobě místo pro nějaké uchycení "robota"? je to blbost, je to schované a proto mě to vůbec netrápí. Jen mě zajímá, jak se tam ty škrábance dostaly Díky!
  10. Ano, i chlapci v servise mi rekli, ze je to drzak kabliku a opravdu byl diky moc za odpoved!
  11. Zdravim! Mám strasne hloupy dotaz, se kterym mi asi nikdo z Vas nepomuze, ale presto se zeptam. Mám 2 roky staré RS po facelifte. Jiz kdysi jsem v predni casti prahu ridice (pod panty dveri) nasel lezet zelenou "capku" a nevim, odkud vypadla. (první foto). Dnes jsem bohužel po otevření kapoty našel další (úplně jinou) příchytku, ktera vypadá, že ma ulomenou "hlavičku" a ležela mezi kabeláží za levým (z čelního pohledu pravym) svetlometem. (viz 2. a 3. foto). Na druhe fotografii je presne misto, kde lezela a na prvni je jeji detail. Tahle (oproti te prvni) lezela primo v motorove lozi, takze uz me celkem trapi predstava, ze by u ani ne 2 roky stareho auta melo nekde neco v motorove casti "litat". Ndokezete je nekdo identifikovat? nebo mi aspon poradit, jeslti se zeptat v servisu, nebo prdet na to? Mockrat dekuji jak je to vubec mozne, kdyz ma auto najeto 30k... Je tohle normalni? (kliknutím zvětšíte)
  12. libero: díky moc! Ja práve tuhle teorii slyšel, ale nějak jsem si tím nebyl jistej. dominikg: ne, při pravidelným používání to není nic strašného, ale pokud necháš auto aspoň týden stát v nižších teplotách, tak je to již nepříjemný zvuk. Tak asi navrhuji buď lock, nebo delete ještě jednou diky moc!
  13. Zdravím! Už již od začátku mě na moji Octavii RS (2011) štve jedna věc. Někdy se ihned po vypnutí motoru ozve taková slabá rána od stěračů (jakoby mírně cukly). Například včera jsem přijel z dovolené, s autem vyjel z garáže a ihned po vypnutí se tohle stalo a jelikož byly stěrače zatuhlé, tak byla celkem intenzivní. Stěrače se vždy o kousíček pohnout (v řadu mm, max 1 cm). Je tohle chování normální? Jen mě vždy obtěžuje ta mírná rana. Někde jsem četl, že údajně by to tak mělo být a to kvůli tomu, aby se stěrače neotlačovaly v jedné poloze, ale nevím teda. Máte to tak taky? Podotýkám, že stěrače jsou samozřejmě vždy v poloze vypnuto Díky
  14. Zdravím! Mám takový hloupý dotaz, ale na mojí 2 roky staré RS (najeto něco před 32t km) pozoruji při teplotách nižších než 15°C těsně po studeném startu mírné cukání celého vozu (jakoby kolísaní otáček). Jakmile chvilku počkám, nebo motor vytočím tak na cca 1200 ot./min, cukání po pár sekundách ustane a motor již běží plynule. Nejedná se o nic hrozného, ale je tohle chování normální? Děkuji. Opravdu to dělá jen za studena a jakmile se motor jen trošku zahřeje, tak je vše ok
×
×
  • Vytvořit nový...