Přejít na obsah

mal.jaroslav

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    115
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1494 zobrazení profilu

Oznámení mal.jaroslav

Nováček

Nováček (1/14)

8

Popularita

  1. Ahoj ako to dopadlo s tým hrkotanim reťaze ďakujem

  2. Zdravím pánové. Už někdo donutil servis vyměnit inovované rozvody,nebo nějak odstranit jejich hlučnost po startu? Rve mě to každý ráno srdce a blíží se konec záruky.
  3. Olej měním po 15tis,změna absolutně žádná. Už jsem to vzdal. Udělá si to kdy chce, nemá to žádný rytmus. Byl jsem v několika servisech. Servis obdržel oběžník od Škodovky, že pokud to nedělá déle jak cca 10 vteřin není to problém tím pádem to nechtějí řešit. Mám najeto 55tis, za nedlouho mě čeká další výměna a konec záruky. Pokusím se to ještě vyreklamovat, ale nevěřím tomu. Použil jsem tři značky oleje na 15 tis a v tom to není. Každopádně brát olej od servisu jsou vyhozený peníze, je důležitý dodržet normu a olej koupit jinde a levněji.
  4. Omlouvám se za odbočení od tématu jednou větou v celém článku............
  5. Byl jsem zde asi jako největší fňukal co se týče hlučných rozvodů po startu a tím asi i zůstanu. Škoda prohlásila, že tento jev je běžný projev motoru-dobrá beru, už jsem se s tím smířil a pokud to nezačne dělat víc tak to už i možná řešit nebudu (mám 50tis a už se to nezhoršuje). Ale považuji za závadu neudržení tlaku v napínáku, který ho někdy udrží a někdy ne. Když by ho neudržel nikdy a dělalo to od samého začátku tak neřeknu ani popel. Nemluvě o dalších problémech jako neustále stojící voda ve dveřích, rozpadající se sportovní sedadlo řidiče (nezvládá moji váhu 105kg) Vše xkrát řešeno v servisu a žádný výsledek. Auto je to krásný auto, jede na svůj obsah jako čert. Ale tak jak ho mám rád tak i stejně ho za své nedostatky nenávidím.
  6. Vítej v klubu šrotujících rozvodů po startu. Aby jsi to nemusel v tomto fóru nějak náročně hledat tak ti udělám takové malé shrnutí. V mém případě: Začalo to dělat v 5tis km (dnes mám 40tis) a to i třeba po hodině stání, vždy náhodile (dnes spíše pravidlo). Servis několikrát řetěz měřil a jelikož není natažený tak dle výrobce je vše v pořádku. Můj názor: Hydraulický napínák v některých případech prostě neudrží tlak a po startu, než se řetez našponuje tak zarachotí. Řešení: Smiř se s tím..............,nebo vyměň rozvody 8500kč,ale nikdo ti nezaručí ,že to nezačne dělat znovu. Doporučení: Každopádne přejdi na výměnný interval oleje po 15tis.
  7. Já osobně bych se pokusil účastnit něčeho jako bylo jedno odpoledne loni tuším v září v MB. Čas je neuprosný
  8. Mam pocit, že tam bylo psáno 7-12 vteřin ,ale nebudu to tvrdit dokud to nebudu mít v ruce ,abych to mohl dokázat. Fakt je, že už jsem i v několika případech motor třeba po třech až pěti vteřinách ze strachu vypnul a znovu nastartoval. Teď otázka na Pawouk protože máš o tématech přehled- v několika případech, asi 4krat za dva roky se mě stalo, že se vše na přístrojovce rozsvítilo, rafičky vyletěly na doraz, přestalo jít servo,ale motor běžel nadále.Vše se dostalo do normálu jen prostě servo něšlo. Na diagnostice se nic neukázalo.
  9. Tak mám obavu,že už ten papír nemám. Ale až pojedu okolo Magnum car Vyškov tak si ho snad můžu vyžádat to snad nebude nic co by je mohlo obtěžovat.
  10. oneb 1t mě to dělá jen krátce po startu a vždy s jinou intenzitou,do 5tis km to nedělalo. Fakt je,že se to zatím nestupňuje. KubinoPv byl jsem ještě v Magnum car Vyškov a tam to bylo ještě lepší. Prý nemají čas,dostal jsem okopírovanej papír kde Škoda píše,že do asi 12ti vteřin po startu je hlučnost rozvodů normální a bylo hotovo. Asi na to nemám se doprošovat a neustále otravovat.
  11. Zvláštní........... já už jsem byl 4krát reklamovat šrotující rozvody (poslední reklamace 12/2014) a KubinoPv napíše,že nikdo X měsíců hlučnost rozvodů nereklamoval. Opět se stejným výsledkem: řetěz má hodnoty jaké má mít a nazdar. Teď začal prolínat olej pod horním plast. víčkem rozvodů a už radši dělám,že to nevidím.
  12. Když bude po startu rachotit vždy ta se s tím možná smířím. Ale pokud to někdy udělá,někdy ne a vždy s jinou intenzitou tak si budu stát i nadále,že je to závada. Pokud by se ten řetěz totiž ozval hned když jsem auto přebíral tak jsem ho tam nechal a nekoupil ho. A to proto, že mě prodejce přesvědčil o tom,že rachocení a následné roztržení rozvodu je vyřešeno.
  13. Já mám Rapid 1,2TSI 77Kw 6.2013 s novým-upraveným řetězem a od najetých 5tis km mě šrotuje řetěz po startu. Tím myslíš,že to není a nebude problém???
  14. Soused má Yeti 1,2tsi 77kW,šrotujemu to po startu jako prase a tvrdí,že mu to nic nedělá. Hold to třeba někdo neumí vnímat. oneb1t není to třeba i tvůj případ??? Ale pozor netvrdím,že nemůžeš být jedinec kterýmu to nedělá. Soused má na Yeti najeto 140tis,druhé rozvody a teď mu to nějak přestalo táhnout tak podezdřívají zborcení stěn výfuku tak jsem sám zvědav.
  15. Tak přidám zase nějaký poznatek po delší době i já. Teď jsem rozvody dá se říct téměř dva měsíce neslyšel tak jsem měl radost a to do včera a po dnešním dalším průzkumu mám co se týče mě jasno. V mém případě je to teda tak: Pokud odstavím zahřátý motor a staruji ráno tak je to v pořádku. Ale když autem popojedu za studena,následně ho nezahráté odstavím a nastartuji třeba za hodinu,nebo den tak na tutovku rozvody zašrotují,ale nikdy ne stejně intenzivně. Mám najeto 34tis interval 15tis, najeto po výměně 5tis, olejová náplň na krátký interval požadovaný výrobcem,olej TOP IOL nizozemský výrobce,olej filtr stříbrný když teda záleží na barvě
×
×
  • Vytvořit nový...