Přejít na obsah

Romix95

Uživatel
  • Počet příspěvků

    60
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 083 zobrazení profilu

Oznámení Romix95

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

4

Popularita

  1. Zajeď na jinou STK, už se mi to taky jednou stalo a na druhé STK vše v pohodě, nikdo nevěděl proč :D
  2. Pokud není tlak oleje tak bude řvát jako traktor i když přidřený ještě nebude, mlátí zdvihátka atd a to je randál ale chvíli to vydrží... Zaklad shodit olejovou vanu jestli není ucpaný sací koš.
  3. To je furt únosné když si vezmu že to kolikrát žere olej ve 150 :) při 420 žádná hrůza.
  4. mpatrikm: to se mi na tom motoru líbí že se postupně zbavil všech blbostí, škoda že zůstal "vysavač" neboli čerpadlo sekundárního vzduchu ale to často nezlobí. Při těch 420 tisíc km na tom BGU to žere kolik oleje ? A je to delší dobu furt cca stejně nebo se to zhoršuje ? Já jsem si říkal že když to bude papat hodně oleje tak třeba ve 400 tisícich udělám komplet hlavu + kroužky šály rozvody atd. vše na jednou, ale uvidíme když to nebude nějaká hrůza zbytečně do toho hrabat nebudu. suri.: To je pravda čekal jsem že svíčky budou od spalování oleje vypadat hrozně ale vypadají v pohodě, ale oleje tam bylo málo, otazka za jak dlouho zmizel.
  5. LPG je montované při nájezdu ani ne 100 tisíc km, jelikož nejbližší záznam v servisce je 04/2011 při nějakých 70 tkm a montáž LPG je dělaná 12/2011, v TP zapsána 1/2012. Je tam systém Magic, vstřiky jsou měněny v roce 2018 ostatní zásahy do LPG nevím :) každopádně to LPG bude chtít doladit, skáče mi tam bohatá směs a lehce prolíná reduktor, ale to jsou maličkosti... :)
  6. Tak už jsem taky majitelem O2 s tímto starým jednoduchým motorem, kód motoru BSE (nemá ani EGR) nájezd 373 xxx km, rok 2009 modelový rok 2010, přestavba na LPG (Magic) v roce 2012, pravidelný servis. Vyměnit volant který už má nejlepší za sebou, a lehce se loupající kapotu (lakovaná - lehká nehoda 2010) tak autu odhadnu tak 150 tisíc... Motor je i za studena tichý, startuje bez problémů, má stále původní výfuk vč. katalyzátoru a vlnovců, nic nevrže nemlátí apod. Jen jsem zvědavý na spotřebu oleje, je mi jasné že brát olej bude otázkou je kolik, ale zatím nekouří tak to snad nebude tak zlé :) Dnes výměna oleje filtrů a svíček, vše byly originální díly, já použil svíčky NGK a filtry Bosch, svíčky čistý což jsem nečekal, nedalo mi to a změřil jsem rovnou tlaky a je tam pěkných 11,7-12,5 barů :)
  7. Vadná vodní pumpa nebo přicpaný radiátor topení. ;)
  8. A když ty chyby smažeš zase tam vyskočí takto všechny tedy zase i ta váha ? A jakou jsi tam dával ? A ten termostat určitě výměn ten to rozsvítí taky.
  9. Škoda že téměř nikdo už nenapíše jak to dopadlo a většina příspěvků je pak často k ničemu, zajímal by mě výsledek jestli se ty tlumiče vyměnili :)
  10. Nezkoušel je údajně jiná tak jsem se na to vykašlal. Jelikož není z jednoho kusu ale je skládaná tak se některý vačky pootočili na sací hřídeli při tom potkání motoru (byly ohlý všechny sací) ale jelikož to jelo tak asi minimálně ale ztratilo to ty tlaky... není to nějak vidět ale hlavně že to konečně funguje jak má...
  11. Konečně vyřešeno, po výměně sací vačkové hřídele tlaky všude přes 16 barů ;)
  12. Jestli žere 5W-40 bude i cokoliv jiného, 5W-30 by mizela ještě o dost více... tyto motory z pravidla papají olej, můžeš tam dát 10W-40 trošku se to možná zlepší ale litr na 5000 je ještě ok.
  13. Hold máš asi štěstí BSE zrovna budu na jaře dělat kamarádovi na Touranu, žere cca litr na 2000km najeto necelých 250 olej po max 15tkm, ale není první majitel a cca 170 tkm u prvního majitele jezdil na LL 30tkm interval...
  14. Nevíte náhodou někdo jaké konstrukce jsou vačkové hřídele u tohoto motoru ? jde mi o to jestli nejsou z jednoho kusu = k protočení nemohlo dojít... neoriginální vypadá že je z jednoho kusu vypadá jinak, ale originál nevím... A jak zjistit jestli by tam fungovali vačky z 1.4 TSi ? konktétně vačka pro TSi má číslo 03C109101DC a pro FSi 03C109101AT ale vypadají stejně, variátor je stejný, víko ventilů taky... ty z TSi bych mohl mít na vyzkoušení je fakt že na vyzkoušení by mohlo stačit že to pasuje s víkem a změřit si s ním tlaky jestli se něco změní a pak když bych věděl že je to tím a objednal bych novou...
  15. No našel jsem sací vačku na CC za 4000 což je fajn zjistím od koho to je a možná by se vyměnila jen ta vačka, hlava je po GO nechci ji zase shazovat... nejlepší by byl motor na díly a koupit ten ventildekl s vačkama ale to se nikomu prodávat samotný nechce... a už je to pár tisíc km a nic se nezlepšilo tudíž si myslím že už ani nezlepší...
×
×
  • Vytvořit nový...