Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

t.wistt

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

0 Neutrální

1 Sledující

O uživateli t.wistt

  • Hodnost
    Nováček
  • Narozeniny 12.12.1984

Kontaktní metody

  • ICQ
    470144948
  1. t.wistt

    zasekly brzdovy pist (zadni kotouce)

    tak po tydnu na spalkach se mi konecne podarilo ty zadni celisti uvolnit a desticky vymenit... radim vsem, kteri se na tuto "trivialni"vymenu chystaji, at si nejdriv sezenou ten specialni stahovak, pokud ma vzadu kotouce. Pri vymene, jsem take pohledl na stav prednich kotoucu, na kterych se nove desticky dotykaji jenom hran a zajimalo by me jaky je rozil mezi kotouci 1J0615301C / E / K, teda krome ceny? (viz: http://www.prondo.cz/cenik/cenikcz.php?Pod...z=&Poz=300)
  2. t.wistt

    zasekly brzdovy pist (zadni kotouce)

    dekuju za rady, zkusim sehnat ten stahovak, kdyz nebude tak srouby - to me mohlo taky trknout
  3. Pri vymene brzd.desticek jsem narazil na problem u zadniho kola. Kdyz uz se mi podarilo povolit celisti, "vysekat" stare desticky a nasunout tam nove, tak tam za boha nemuzu zpatky dostat celisti - brzdovy pistek je vysunuty podle sirky starych desticek. Klepanim zelezneho klinu mezi zadny stranu stare desticky a pistku nepomaha a navic se bojim zkriveni kotouce. zkousel jsem i striknout trochu silikoveho oleje pod manzetku pistu, nepomaha. Muzete mi nekdo poradit jak povoli a stahnout ten pist? vypustenim brdove kapaliny? diky
  4. t.wistt

    Fabia 1.4 TDI PD - motorový olej + filtr

    To je pravda... napadlo me to samy, po tom co jsem to tema zalozil... no holt priste budu chytrejsi starousku ;-)
  5. t.wistt

    Fabia 1.4 TDI PD - motorový olej + filtr

    Diky za odpoved. Uz se na tu vymenu chystam v pondeli. Jenom doufam ze jsem tim motoru nejak neublizil..
  6. Zdravim, nerad zakladam nove tema, ale odpoved jsem zde na foru nenasel. nechaval jsem si menit olej u sve 1.9 TDi (rv 2001, cervene D), ve specializovane prodejne mi prodali olej Texaco 5W40 normy 505.00-udajne vhodny pro muj motor. Auto mi ale nejelo tak jako pred tim, az jsem narazil na internetu na stranky oleju Kroon, kde je tento odstavec: "...The youngest generation of direct injected diesel engines with pump spray technology in particular require special oil with the VW 505.01 specification (These so-called PDi/TDi ( with a red D, red i )engines must never be lubricated with an oil that does not reach the quality of VW 505.01 )...." http://www.kroon-oil.com/uk/products/productcatalog.php?prodid=73&m=desc Mam se tedka obavat poskozeni motoru? PS: na Texaco olej jsem uz ujel cca 2300km. diky za odpoved.
  7. t.wistt

    Huceni klimatizace

    Zdravim, o vikendu jsme jeli nasi Fabku trosku provetrat (CZ-NL). V puli cesty, kdyz jsme zastavili na odpocinek, jsem zpozoroval nesnesitelny hluk, jakoby od "vetraku klimatizace" (pri vypnuti klimatizace hluk prestal, i kdyz bezelo vetrani - zkousel jsem vsechny stupne i s vnitrni cirkulaci). Hluk je slyset jenom pokud je klima zapnuta spolu s nastartovanym motorem. Nesetkal se nekdo s podobnym problemem, doufam, ze nebudu muset menit celou klimaticani jednotku.... diky za kazdou reakci PS: je to 1.9 tdi rv 2001, klima s man.nastavenim intenzity
×