Jump to content

Sestbit

Facebook Uživatel
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About Sestbit

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

287 profile views
  1. Nějaké info k mému autu, všechno toto bylo vyloučeno. Garanční technik všechno slyšel a uznal, že je to příšerný zvuk. Auto dnes předáno do servisu a zítra na tom mají dělat. Rovnou jsem reklamoval mlácení ve střešním okně na nerovnostech a neustálé odsouvání roletky před střešním sklem. Navíc se mě včera zbláznil parkovací asistent (čidla). Jsem zvědavý co z toho vznikne, auto tam budu vozit tak dlouho, dokud nebude vše, tak jak má u tak drahého auta být :-) video poblázněných čidel (v mém okolí nikde žádná překážka):
  2. To chápu, ale za takovou cenu by se to nemělo stávat.
  3. Všechny by sedělo na tu sponu, jsem zvědavý. Samozřejmě jim to co nejdřív fláknu do servisu. Přijde mě i že to každý stupeň řazení dělá při trošku jiném spektru otáček. 2 a 3 stupeň to dělá při 1800 az 2100. 4 stupeň při 1500 až 1700... každopádně je to tak hlasité, že to ani moc nezachraňuje rádio, abych to neslyšel, musí být opravdu hodně nahlas
  4. Tak jsem si teď přečetl všech 34 stránek a to je teda počteníčko. Jsem na rezonování čehokoliv v aute dosti alergický a po tom co jsem teď vyměnil auto, jsem neměl ani tucha, že jsem měl zřejmě hodně povedený kousek. Měl jsem O3 2014 1.4TSI (prodána s nájezdem 98k) a v kabině vždy klid a mír i při vypnutém rádiu. Teď mám O3 RS naftu po fl 2017 a při otáčkách 1800 až 2100 něco hrozně moc rezenuje v místě budíků a mě hrozně moc vytáčí. Najeto 26k a pořád se to zhoršuje :-/ jsem teď na dovolené a pak to chci hned začít řešit. Auto vyšlo na 1,1 mega a tohle mě fakt vytočilo, ještě po tom co jsem si tu vše přečetl!
  5. A já zase tvrdím, že v naší vesnici má t-mobile i vodafone signál :-D takže mě vychází O2 :-D
  6. T-mobile to určitě není. Ten má signál v té vesnici na jedničku.
  7. Tak to je divné. Vodafone v té vesnici funguje. Teď mám auto ve městě a vše funguje. Takže to musí být signálem.
  8. Smartgate jsem nikdy nezkoušel, tohle co jsem tu dával je z aplikace MyŠKODA.
  9. Tohle se prostě aktualizuje jen s hotspotem a v reálném čase. Stačí se připojit a baterku to tam mydlí v nějakých časových intervalech. Zrovna třeba stav baterie bych čekal, že půjde zjistit na dálku. Může se hodit v zimě a když člověk déle někde stojí.
  10. Já už zjistil čím to je, ve vesnici kde parkuji auto není signál na esim v autě, předpokládám, že to asi běží přes 02, ten nikdy u nás signál neměl. Jakmile s autem stojím jinde, přístup na dálku funguje :-) Napětí baterie a stav nádrže v tom druhém programu mě to ukazuje taky jen po připojení hotspotu, ale to je tak asi správě :-)
  11. Právě že taky ne. V telefonu i na internetu naskočí nové údaje až když dám autu hotspot :-/ měl jsem nejdřív potíže vůbec auto registrovat a když bylo auto na prvním servisu po dvou letech, říkali, že vše je v pořádku, ať to ještě zkusím a popřípadě se stavím, auto šlo po servisu najednou záhadně zaregistrovat a teď tohle. Není třeba možné, že za ty 2 roky existence auta nějak ta esim vypršela, jestli ji třeba nikdo nepoužil a nikdo nevyužíval služby škoda connect?
  12. Ahoj, měl bych dotaz. Jak je to se vzdáleným přístupem? Funguje na dálku v telefonu i bez vložené sim-karty v autě? Četl jsem, že by tam měla být na tento vzdálený přístup esim, data do telefonu (jízdní data, dveře a světla, stav a poloha parkování) se mě načtou jen když připojím k autu hotspot, na dálku ne. Jak to tedy je? O3 RS fl 03/2017 (v autě je vše co jde v konfigurátoru naklikat). Díky moc za odpovědi :-)
  13. Chtěl jsem v servisu, aby mě nahráli nejnovější software do motoru, ale pokaždé neúspěšně s tím, že tam mám nejnovější verzi. Takže nevím co s tím. Toto video jsem poslal včera i do autorizované servisu kam jezdím a zatím neodpověděli :-/
  14. Ahoj, chtěl bych konečně dořešit můj problém, který řeším už přes rok. Konečně se mě to podařilo natočit, v autorizovaném servisu jim to zrovna nikdy neudělalo tak to nemohli řešit. Dělá to jen když je pod 10°C a to když pustím spojku a když poté zapnu vyhřívané zadní sklo. Čím větší zima/mráz tím více chce motor vyskočit z auta. Pokud je po startu 1200 otáček neudělá to. Pokud je po startu 800 dělá to. Motor musí být studený. Video natočeno v 10°C takže to není tak razantní, ve větší zimě motor hází 2x až 3x více. V tomto případě motor škubnul pouze po puštění vyhřívaného zadního skla a to několikrát (od 19 vteřiny videa). Motor 1,4TSI, 103 kw, 4/2014, najeto 87 tis. km. Dokáže někdo poradit? Děkuji moc za každý názor. edit: ještě dodám, že po zmáčknutí spojky to přestane
  15. Ahoj, jsem na tom úplně stejně, začalo se to zhoršovat při nájezdu 50tis. km, teď se blížím k 80tis. km a už to není jen trubka do rámu, ale hází to s celým autem, po zmáčknutí spojky klid, takže pokud je po startu cca 1200 otáček můžu spojku pustit, pokud 800 a méně nemůžu spojku pustit, protože se bojím že se mě rozletí motor (vždy po startu chvíli čekám a když to jde hned na 800 a méně otáček, čekám se sešlápnutou spojkou a pak hned jedu), vyhnu se tomu brutálnímu cukání s autem), proto mě zajímá jak jsi postupem času dopadnul ty? Přeci není po 80tis. km spojka na odpis? I když těžko říct jak s autem zacházel první majitel. Díky
×
×
  • Create New...