Jump to content

Sestbit

Facebook Uživatel
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About Sestbit

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

261 profile views
  1. Sestbit

    Drnčení plastů a pazvuky v interiéru

    Nějaké info k mému autu, všechno toto bylo vyloučeno. Garanční technik všechno slyšel a uznal, že je to příšerný zvuk. Auto dnes předáno do servisu a zítra na tom mají dělat. Rovnou jsem reklamoval mlácení ve střešním okně na nerovnostech a neustálé odsouvání roletky před střešním sklem. Navíc se mě včera zbláznil parkovací asistent (čidla). Jsem zvědavý co z toho vznikne, auto tam budu vozit tak dlouho, dokud nebude vše, tak jak má u tak drahého auta být :-) video poblázněných čidel (v mém okolí nikde žádná překážka):
  2. Sestbit

    Drnčení plastů a pazvuky v interiéru

    To chápu, ale za takovou cenu by se to nemělo stávat.
  3. Sestbit

    Drnčení plastů a pazvuky v interiéru

    Všechny by sedělo na tu sponu, jsem zvědavý. Samozřejmě jim to co nejdřív fláknu do servisu. Přijde mě i že to každý stupeň řazení dělá při trošku jiném spektru otáček. 2 a 3 stupeň to dělá při 1800 az 2100. 4 stupeň při 1500 až 1700... každopádně je to tak hlasité, že to ani moc nezachraňuje rádio, abych to neslyšel, musí být opravdu hodně nahlas
  4. Sestbit

    Drnčení plastů a pazvuky v interiéru

    Tak jsem si teď přečetl všech 34 stránek a to je teda počteníčko. Jsem na rezonování čehokoliv v aute dosti alergický a po tom co jsem teď vyměnil auto, jsem neměl ani tucha, že jsem měl zřejmě hodně povedený kousek. Měl jsem O3 2014 1.4TSI (prodána s nájezdem 98k) a v kabině vždy klid a mír i při vypnutém rádiu. Teď mám O3 RS naftu po fl 2017 a při otáčkách 1800 až 2100 něco hrozně moc rezenuje v místě budíků a mě hrozně moc vytáčí. Najeto 26k a pořád se to zhoršuje :-/ jsem teď na dovolené a pak to chci hned začít řešit. Auto vyšlo na 1,1 mega a tohle mě fakt vytočilo, ještě po tom co jsem si tu vše přečetl!
  5. Sestbit

    ŠKODA Connect

    A já zase tvrdím, že v naší vesnici má t-mobile i vodafone signál :-D takže mě vychází O2 :-D
  6. Sestbit

    ŠKODA Connect

    T-mobile to určitě není. Ten má signál v té vesnici na jedničku.
  7. Sestbit

    ŠKODA Connect

    Tak to je divné. Vodafone v té vesnici funguje. Teď mám auto ve městě a vše funguje. Takže to musí být signálem.
  8. Sestbit

    ŠKODA Connect

    Smartgate jsem nikdy nezkoušel, tohle co jsem tu dával je z aplikace MyŠKODA.
  9. Sestbit

    ŠKODA Connect

    Tohle se prostě aktualizuje jen s hotspotem a v reálném čase. Stačí se připojit a baterku to tam mydlí v nějakých časových intervalech. Zrovna třeba stav baterie bych čekal, že půjde zjistit na dálku. Může se hodit v zimě a když člověk déle někde stojí.
  10. Sestbit

    ŠKODA Connect

    Já už zjistil čím to je, ve vesnici kde parkuji auto není signál na esim v autě, předpokládám, že to asi běží přes 02, ten nikdy u nás signál neměl. Jakmile s autem stojím jinde, přístup na dálku funguje :-) Napětí baterie a stav nádrže v tom druhém programu mě to ukazuje taky jen po připojení hotspotu, ale to je tak asi správě :-)
  11. Sestbit

    ŠKODA Connect

    Právě že taky ne. V telefonu i na internetu naskočí nové údaje až když dám autu hotspot :-/ měl jsem nejdřív potíže vůbec auto registrovat a když bylo auto na prvním servisu po dvou letech, říkali, že vše je v pořádku, ať to ještě zkusím a popřípadě se stavím, auto šlo po servisu najednou záhadně zaregistrovat a teď tohle. Není třeba možné, že za ty 2 roky existence auta nějak ta esim vypršela, jestli ji třeba nikdo nepoužil a nikdo nevyužíval služby škoda connect?
  12. Sestbit

    ŠKODA Connect

    Ahoj, měl bych dotaz. Jak je to se vzdáleným přístupem? Funguje na dálku v telefonu i bez vložené sim-karty v autě? Četl jsem, že by tam měla být na tento vzdálený přístup esim, data do telefonu (jízdní data, dveře a světla, stav a poloha parkování) se mě načtou jen když připojím k autu hotspot, na dálku ne. Jak to tedy je? O3 RS fl 03/2017 (v autě je vše co jde v konfigurátoru naklikat). Díky moc za odpovědi :-)
  13. Chtěl jsem v servisu, aby mě nahráli nejnovější software do motoru, ale pokaždé neúspěšně s tím, že tam mám nejnovější verzi. Takže nevím co s tím. Toto video jsem poslal včera i do autorizované servisu kam jezdím a zatím neodpověděli :-/
  14. Ahoj, chtěl bych konečně dořešit můj problém, který řeším už přes rok. Konečně se mě to podařilo natočit, v autorizovaném servisu jim to zrovna nikdy neudělalo tak to nemohli řešit. Dělá to jen když je pod 10°C a to když pustím spojku a když poté zapnu vyhřívané zadní sklo. Čím větší zima/mráz tím více chce motor vyskočit z auta. Pokud je po startu 1200 otáček neudělá to. Pokud je po startu 800 dělá to. Motor musí být studený. Video natočeno v 10°C takže to není tak razantní, ve větší zimě motor hází 2x až 3x více. V tomto případě motor škubnul pouze po puštění vyhřívaného zadního skla a to několikrát (od 19 vteřiny videa). Motor 1,4TSI, 103 kw, 4/2014, najeto 87 tis. km. Dokáže někdo poradit? Děkuji moc za každý názor. edit: ještě dodám, že po zmáčknutí spojky to přestane
  15. Ahoj, jsem na tom úplně stejně, začalo se to zhoršovat při nájezdu 50tis. km, teď se blížím k 80tis. km a už to není jen trubka do rámu, ale hází to s celým autem, po zmáčknutí spojky klid, takže pokud je po startu cca 1200 otáček můžu spojku pustit, pokud 800 a méně nemůžu spojku pustit, protože se bojím že se mě rozletí motor (vždy po startu chvíli čekám a když to jde hned na 800 a méně otáček, čekám se sešlápnutou spojkou a pak hned jedu), vyhnu se tomu brutálnímu cukání s autem), proto mě zajímá jak jsi postupem času dopadnul ty? Přeci není po 80tis. km spojka na odpis? I když těžko říct jak s autem zacházel první majitel. Díky
×