Přejít na obsah

rory2k

Člen ŠKODA Klubu
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

980 zobrazení profilu

Oznámení rory2k

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Tak beru zpět těch 10 kanálů, ten maník, co mi to předělával mi tvrdil, že origo zesík je klasicky 4 kanál a výhybky už v těch dveřích byly, takže mu stačilo jen přetahat a přepojit dráty a hraje to! Ani není poznat, že to krmí jen věstavěný zesík přímo v tom rádiu, takže do instalace se zesíkem asi nepůjdu, za ty peníze to nestojí. Ještě si trošku pohraju s CANem, výrobce rádia tvrdí, že umí nejen origo ovládání na volantu, ale dokonce i posílat nějaký informace na horní třetinu MAXI DOTU, tak ještě budu ladit. A když to nevyjde, tak se z toho nepo... - rádio hraje, navigace naviguje, podsvětlení funguje, max. by do budoucna mohla jít ještě přiinstalovat couvací kamerka a to je tak vše. Zítra sem postnu video, ať se taky pochlubím. Jinak na vědomost dávám, že ode dneška je na prodej origo navigace DX (MFD1) a HF sada Nokia.
  2. Omlouvám se, že jsem tak dlouho nereagoval, ale mezitím jsem sháněl rozumy ohledně popsaného problému. Byl jsem v jednom autorizovaném servisu Škoda (Klokočka Praha 6) a ve dvou firmách, zabývajících se autohifi (Aunika na Kladně a ALISO v Praze-Modřanech). Všude jsem dostal následující odpověď - můj SUP je vybaven Nokia DSP sound systémem (dříve se montoval do Golfa III (!)), kde zesilovač spíná přímo jednotka MFD1 (Škoda DX) po CANu (při zapnutí pošle přes CAN Bus slovo pro zesilovač pro zapnutí), takže jediná možnost je mít speciální adaptér, který to udělá. Technik z Auniky iniciativně takový adaptér našel, ovšem ten byl určen pro jiné soundsystémy (BOSE, Fender) a hlavně pro Supa 2(3T), nikoliv pro Supa 1 (3U), takže jsme to neuchodili. Koukal jsem taky po výrobcích CAN adaptérů, jeden z nich, firma Dietz v Německu má 2 modely pro Nokia DSP sound system, ovšem oba s poznámkou: "NICHT für VW Fahrzeuge mit 4:3 Navigation MFD1". Možnosti, jak z toho ven jsou dvě, obě předpokládají vyřazení originál 10-ti kanálového zesilovače Harman Becker, umístěného v kufru: 1. levnější - nadrátovat všechny reproduktory ve dveřích přímo z autorádia a na rozbočení ve dveřích použít výhybky (na tuto variantu jsem nakonec přistoupil - zvuk sice nebude jako dříve a snad to utáhne věstavěný zesilovač 4x40 W přímo v rádiu), 2. dražší - investovat do nového zesilovače (potřebuji 10 kanálů, viděl jsem max. 8-mi kanálové) a natahat veškerou kabeláž znovu k němu (RCA výstupy 4x cinch a spínané plus od rádia) a od něj (k repro a výhybkám). Zítra mi to budou předělávat na první variantu, takže mi držte palce, ať to dopadne aspoň přijatelně - už se s tím patlám pře půl roku. P.S pro SUP1.: v zapojení chyba nebyla, koukali jsme na to s tím technikem od Auniky, nicméně obrázky přikládám.
  3. Jestli jo, je to od Škodovky/VW megasvinstvo. Jak by se to řešilo v případě krádeže původní navigace DX (i když netuším, kdo by tuhle starou jebku kradl, ta byla zastaralá už v době, kdy ji Škoda/VW montovali do nových vozů)? To si má majitel auta v případě krádeže vyměnit půl auta jen kvůli ochranářské politice Škodovky, navíc u 8 let starýho auta?! Ne, klid, já pořád ještě věřím, že to půjde nějak vyřešit bez razantního zásahu do instalace vozu. Ve čtvrtek jedu k místnímu autorizovanýmu dealerovi a servismanovi v jedné právnické osobě, kde budu řešit ještě jiný problém (odchází mi osvětlení kufru a nástupního prostoru, asi komfortka), tak se jich na to při té příležitosti zeptám. Jen jsem chtěl vědět, jestli někdo z místních guru řešil podobný problém a uměl by poradit a případně i vyřešit - bydlím v Táboře a pokud to nebude na druhý konec republiky, tak bych mohl i zajet a můžeme dát hlavy dohromady.
  4. Tak jsem změnil zapojení podle tvých rad, vyhodil jsem ten simulátor a na pin 6 žlutého miniISA jsem dal remote (modrý od rádia), ještě jednou překontroloval zapojení, zapojil do auta a....nic. Tedy stejně jako předtím - rádio po otočení klíčkem naběhne, ladí stanice, ale ticho se line z repráků jak při stávce dýdžejů Už fakt nevím co s tím. Vrátím tam DXko, dám kód - a hraje. Nemůže tam být nějaká škodovácká/koncernová sviňárna typu zesilovač kódovaný tak, aby akceptoval pouze určitou AV jednotku a všechno ostatní má smůlu? Myslím něco, co se dá aktivovat/deaktivovat ve VAGu. Protože jinak mě nic nenapadá.
  5. To právě vůbec ne...když tam vrátím DXko, funguje úplně normálně...to je právě ta záhada
  6. Zdravím, vím, že už se to tady několikrát probíralo, ale mě to prostě nedá. Někdy v půlce roku jsem se rozhodl, že originál navigace DX už jednoduše nepostačuje mým potřebám (zastaralý způsob čtení map z CD, nutnost měnit CD při přejezdu hranice, absence detailů, konec podpory). Zakoupil jsem toto http://audiosources.net/prod_view.aspx?TypeId=50001&Id=335&FId=t3:50001:3 . Já vím, je to čína, ale po zapojení u mě doma na stole to hrálo perfektně a s funkcemi a vzhledem jsem taktéž spokojen. Vyzbrojen radami odsud z fóra (avšak i odjinud) a obeznámen o specifikum instalace rádia do Supa s originálním zesilovačem jsem taktéž zakoupil tuto krabičku http://www.prodejdilu.cz/cs/nahradni-dily/simulator-remote-pro-zesilovace-stupc1605 , která je zapojena na reproduktorový výstup rádia a vytváří spínané plus pro zesilovač v kufru (žluté mini ISO pin 6). Krabička po zapnutí plus pro zesík dává, zesík se ovšem po zapojení do auta nesepne a tudíž rádio nehraje. Nevěděl by někdo co s tím? Díky předem.
  7. Nemají tuto demolici na svědomí pánové James May, Richard Hamilton a Jeremy Clarkson?
×
×
  • Vytvořit nový...