Přejít na obsah

cm3lda

Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 301 zobrazení profilu

Oznámení cm3lda

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Bylo špatné tandemové čerpadlo, teklo to někde kolem hřidele. A k tomu se ještě dělala hlava motoru, vyklepané vstřiky, takže možná i tam něco teklo....
  2. Oprava se trochu zkomplikovala, zatím bez výsledku, teda asi bude prasklá hlava, to už je asi poslední možnost. První věc vyvložkované vstřiky, ale olej začal opět záhadně přibývat, takže ještě vstřiky na repas a vyčištěný dpf filtr, a vyměněné tandemové čerpadlo.
  3. tak takhle nic nebudu střídat, dám nový olej. Asi není nejlepší jezdit s naftou v oleji, a někde jsem viděl fotky, co dělá nadmíra oleje s motorem. Nějaký odhad na cenu opravy ? případně co vše s tím bude spojené
  4. Mám najeto 185 tkm, do poslední výměny oleje vše ok, ale teď cca 4000km od výměny, mám olej tak necelý centimetr nad ryskou, je jasný že je to nafta. Už jsem byl seznámen s tím že to bude nejspíše vyklepaný vstřik. Máte někdo nějaké zkušenosti s tímto problémem, nebo opravou ? Není to řešení ale potřeboval bych případnou opravu oddálit na jaro, přemýšlím že bych vyměnil olej za nový, starý nechal odstát(pokud se nafta někde usadí tak ji vycucnout) a takhle je do jara prostřídat, nějaký názor ?
  5. Auto jsem nechal přes svátky odpočívat, včera přijdu k autu, odemknu a tma, vnitřní osvětlení nic, nečekaně jsem ani nenastartoval. Takže baterii vybitá. (kupovaná v květnu) Dal jsem nabíjet. Zkusil jsem změřit odběr baterie, a ejhle při prvních pokusech jsem byl na 1A, zjistil jsem že mi nechtěla zhasnout světla na zpětných zrcátkách, jenže dveře řidiče byly zamknuté, ale ostatní dveře odemčené, prostě si to ze mě dělalo srandu. Po chvíli se to umoudřilo a odběr byl 0,20A. Nevím kde bude problém, jestli něco tu baterii vybijí, nebo někde špatná kostra... Navíc asi to nebyla náhoda, jednou jsem přišel k autu a bylo odemčené, myslel jsem si že jsem ho zapomněl zamknout , ale po dnešku už nevím.
  6. Tak jsem zkusil kufr otevřít zevnitř, pomocí klíče v prolisu kufru, kufr mi po odskočil, ale vic nejde otevřít, zůstává zaseknuty někde v ohybu , horší že už ani nejde zavřít.
  7. Mohli by ty špatné dráty v twindooru způsobit to že nejde otevřít kufr jak přes tlačítko tak i dálkové ovládání ?
  8. také mám problém s vnitřním osvětlením, např. o víkendu, od pátku auto stojí, přijdu v neděli večer k autu odemknu, otevřu dveře a tma, dojedu někam, auto zamknu, příjdu, odemknu otevřu a svítí. Jak je v pohybu, tak je to ok, ale odstavím ho přes noc a už je to špatně.
  9. mám Superba II, rok 2008, 2.0 TDI, 103KW, BMP, DSG, naj 160tkm. Při rozjezdu dopředu auto cukne, asi nejvíc se to projevuje při zpátečce, auto couve, ale jakoby houpe, zrychluje zpomaluje, couvat do kopce tragédie.... Mohla by to být spojka( dvouhmotový setrvačník). Hledám radu co by to mohlo být jiného, případně kam nejlépe zajet, kde by mi pomohli s diagnostikou ?
  10. potřeboval bych radu, pokud sedne do auta někdo jiný než já, nastaví si sedačku jinak, tak cca po několika minutách nebo šlápnutí na brzdu se sedačka nastaví do mé polohy, a jelikož měřím dva metry, tak když někomu začne sedačka odjíždět přes celou dráhu, není to příjemný ... po čem jít ? jednotka ? čudlíky ? kabeláž
  11. 9/2008, CZ, sedan, výbava ambition, celkově vypadá dobře, servisní knižka jest... např.: http://auto.bazos.cz/inzerat/32177848/Skoda-Superb-Ambition-20-Tdi-serviska.php a jemu podobné
  12. měl bych dotaz co říkáte na ojetého Superba II 2.0 TDI do 150tKm, za cenu pod 300tKč
×
×
  • Vytvořit nový...