Přejít na obsah

Helstik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

622 zobrazení profilu

Oznámení Helstik

Nováček

Nováček (1/14)

11

Popularita

  1. njn jsme v česku jj v zaruce to mam no takže o něčem takovém je lepší uvažovat až po záruce ale to už budu mít asi jiný model
  2. hm ale pokud to má homologaci tak by neměl být problém ne?
  3. Takže kdybych si to koupil a oslovil autorizak myslíš že by mi to namontovali? Sice tam není uvedeno ze to má homologaci od ŠA ale to bude asi na dotaz u prodejce předpokládám? A pokud je homologace od ŠA tak by s tím autorizak neměl mít problém né?
  4. Uvažuji o tomhle ale cena slušná http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-iii-13/podvozek/tlumice-stavitelne/eibach-pro-street-stavitelny-podvozek-skoda-octavia-iii-rs-1-8-tsi-2-0-tdi-5201.html http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-iii-13/podvozek/stabilizatory co na to říkáte ??
  5. Helstik

    DSG vs manuál

    No mi se již 2x objevila chyba převodovky + EPC kontrolka naskočila ale to jsem psal již dříve a zatím je tohle nedořešeno tak uvidímé nechce se mi být bez auta (sice dostanu náhradní ale moje je moje) a hlavně musím vyjet nádrž lehce nad rezervu jelikož jsem jim to tam posledně skoro s 3/4 nádrže a dostal jsem auto zpět skoro s rezervou a na displeji byl průměr 10l takže s tím i pěkně pojezdili chalani
  6. Helstik

    DSG vs manuál

    Ahoj jsem majitelem 1,8 TSI s DSG a problémy, které popisuješ u mne naštěstí nepanuji. Vše je OK bez nějakých cukání ať už za studena nebo při zahřátém motoru. Bohužel bydlím cca 200km od Brna což je asi moc na to aby ses zastavil to otestovat
  7. Helstik

    DSG vs manuál

    Naštěstí při druhém pokusu auto startne normálně a vše je OK. Stalo se mi to jak za studena tak i při zahratem motoru.
  8. Helstik

    DSG vs manuál

    Zdravim svolavacka je NA DSG opravuje chybu která způsobuje rozpojeni převodovky když máš hozenou rychlost do neutralu stalo se mi to dvakrát. Jedu mám tam 5ku najednou to turuje přitom rychlost tam je změním jízdní režim a je vše ok už. Takže určitě zajít co mě naštvalo je že se mohli ze škodovky ozvat sami až když jsem se obrátil na servis tak mě informovali ze je svolavacka na DSG a to jsem byl v březnu a říkal jim o tom tak na mě koukali bohužel svolavacka je od dubna. Bohužel mám ještě jeden problém který zatím nový firmware neupravuje. Auto je zaparkovane usedam mackam start budíky se roznou motor nenaskoci objeví se chybová hlaska chyba převodovky svítí oranžový trojúhelník a teď i EPC což je kontrola elektroniky motoru. Říkal jsem jim to na svolavacce ale nový firmware to neřeší mysleli že jo ale ne chyba se objevila i po preflesovani a zatím tápe i škodovka takže až dorazím z dovolené čeká mě opět návštěva. Omlouvám se za ten pravopis píšu z telefonu
  9. Helstik

    DSG vs manuál

    Hojte, pořídil jsem 1,8TSI DSG7 rok starý vůz, najeto 21 000 km. Původní cena 861 a nějaké drobné, cena po roce 539 000 Kč je tam +- skoro vše krom Columbusu traveler a line asistentu přepínaní světel. Takže spokojenost, žádné cukání nebo škubání při rozjezdu jsem nezaznamenal a nevím o něm bydlím v kopci, takže každodenní rozjezdy jsou samozřejmostí. Jinak jak jsem psal, je to o tom kdo za volant usedne. I s automatem se dají dělat psí kusy stejně jako s manuálem jen jsi ušetřen spojkového pedálu. Takže to co tady někteří vyzdvihujete při manálu(podřazení před zatáčkou podřazení při předjíždění atd.) mi přijde úsměvné, protože stejného efektu lze dosáhnout i s automatem u Šade. Pak záleží na motorizaci u mé 1,8 jdu v režimu sport do 6500ot. když mám nohu na podlaze. Když nemám nohu na podlaze přeřadí už při 5000 ot. stejně tak je to v režimu D, když mám nohu na podlaze tak řadí při 4500-5000. Zítra si ještě ověřím to "D" při sešlápnutém plynu na podlaze. Takže záleží na síle sešlápnutí brzdy a plynu Nevím jak je to u jiných motorizací s DSG. Jsem z Českého Těšína, takže tady ještě tolik O3 nejezdí převážně polepené služebáky. Zatím jsem jich tu viděl opravdu málo (jezdím v okolí Těšína, Třince, Frýdku, Frydlant, Havířov)a když už ano tak takovou na plecháčích nepěkné barvy 1,2ku nebo 1,4 (usuzuji tak ze zkušenosti u autorizovaného prodejce, který mě nepřímo odrazoval od koupi 1,8ky strašně mi nabízel 1,4ku a při pohledu na pár věcí co jsem tam chtěl se zeptal jestli tam chci ty nesmysly ) . Nevím jak je to u Vás ale u nás se dnes a denně setkávám se situaci ve služebním voze O2 FL, že je někdo na mě nalepený a když pak sedím ve své O3 ten pocit sešlápnuti plynu v "S"ku si dopřeji. Takže netvrdím že ujedu všemu, ale myslím si, že minimálně pocit překvapení v autě za mnou na chvíli zavládne Ono kupovat nový vůz v automatu je na pováženou, každý není ochotný akceptovat cenu příplatku a proto jsem volil rok jeté auto se 4letou zárukou. Každý si to musí zvážit sám. Netvrdím je to o komfortu co si budeme nalhávat, ale tvrdit, že manuál je lepší a víc si jízdu vychutnáš mi nepřijde až tak pravdivé a jak už tady psali kluci přede mnou, záleží kdo sedí za volantem Za mě tedy automat - větší komfort, více se mohu soustředit na dopravní situaci, jízdní režimy mi vyhovují, takže bych se už zřejmě nevracel k manuálu
  10. Helstik

    DSG vs manuál

    No je třeba si na ten automat zvyknout. Myslím si že 45 minut nebo hoďka jako testovačka je málo na to aby se s tím člověk sžil a vychutnal si tu jízdu. Musíš v tom sedět déle, auto už mám měsíc doma a až teď můžu říct, že vím co od něj očekávat - jak se zachovat při předjíždění - přibrždění a adekvátní sešlápnuti plynu. Při klidné jízdě městem kde lechtáš plyn a před zatáčkou polechtáš brzdu aby si auto podřadilo nebo dupneš po brzdě aby se podřadilo i o dva stupně abys hned za za zatáčkou mohl vystřelit případně to završit přepnutím do režimu SPORT. A v tu chvíli se usmíváš do zpětného zrcátka na borce, který je sžitý se svým manuálem, protože víš, že s fofr pákou tam tu rychlost prostě nehodí tak rychle jako automat a začínáš se mu vzdalovat. Toto je má vlastní zkušenost, jelikož se na mě lepí poslední dobou víc pitomců možná vyzyvatelů, kteří se mě i po lehkém sešlápnutí plynu stále drží jako klíště, takže už pak zbývají dvě možnosti: buď dotyčného bere "srani" a uhneš mu nebo to oroštuješ a pak už je to jak jsem popisoval v minule větě Tak jako s manuálem po nějaké době postupně přicházíš na to, jak se auto chová, tak stejně je to u automatu(můj názor). Nejde si myslím vyvodit závěr z hodinové nebo celodenní jízdy, poněvadž v tu chvíli jsi rád, že jedeš. Maximálně to chvilkově oroštuješ a jsi rád, že sis z toho nepustil do gatí, když to např. drtíš po dálnici přes 200 km/h jelikož si říkáš jestli nekecali, že to jede 230 km/h a foukne do tebe boční vítr. Večer si pak říkáš "to jsem nezkusil, tam jsem tu zatáčku nevyzkoušel projet jinak, jak se chová auto po prudkém a po lehkém sešlápnuti brzy či plynu. Stejně tak jako s manuálem se připravuješ na předjíždění(snažíš se předvídat situaci) tak stejně je to s automatem. Myslet si, že pak vystřelíš v sekundě je mylné. Není na místě tu pak hanit automat, že je pomalý a špatně tam sype ty rychlosti a je kdo ví jaký. Problém je spíše v řidiči, který není plně sžity s vozem. Nikomu tady nevyčítám jeho názor jen poukazuji na svou zkušenost. Jestli je někdo zastáncem manuálu - prosím, ať je, já to nikomu neberu U mě to bylo ještě do nedávna tak, že jsem byl takový, jak se říká fanda manuálu a tak jako většina jsem tvrdil, že automat bych nikdy nechtěl( že je pro lenivce, ženské a já nevím co všechno a manuál, že je pro pořádné chlapy) tak po zkušenosti s automatem jsem pak upravil svou verzi a to tak, že bych se za automat nezlobil. Nicméně shodou okolností jsem byl tak trochu přinucen změnit vůz i z důvodu, že občas potřebuji aby i žena někde zajela. Tak jsem si říkal, že se obětuji a pořídíme si teda ten automat. Jezdil jsem s nim v Q5, tak jsem si říkal O3 je nový vůz snad to tak nějak bude +- podobně šlapat. A ejhle jsem z něj nadšen a za sebe můžu říci, že jsem s nim zcela spokojen a jsem rád, že ho mám a teď už jistě vím že manuál už si zřejmě nikdy nepořídím. Sice se říká nikdy neříkej nikdy ale co už Lítám v práci se služebním manuálem v naftě a je to pro mě, teď už to můžu říci UTRPENÍ, když to srovnám s automatem. Strašně moc se těším až přesednu po práci do své střely s DSG a vyrazím k chalupě. Takže se modlím a pevně věřím že až nastane podzim roku 2014, že mi šéf pořídí Scauta v automatu (což by snad neměl být problém v porovnání s tím co mi nabízel teď jako služební vůz ) Jsem nepolíbený staršími verzemi automatu takže nemohu srovnávat . Zatím mám za sebou pouze jízdy v automatu s Q5, Q5 facelift a občas dělám šéfovi zálohu na dálkové cestě v A8 Long a za sebe mohu říci, že ač je to auto nižší cenové kategorie v porovnání s tím co jsem uvedl jsem s DSG zcela spokojen, vyhovuje mi, jsem z něj nadšen, automat necuká jak někteří uvádějí, co se týká řazení rychlostních stupňů nemám žádnou výtku, auto je krásně tiché spotřeba je myslím si adekvátní k výkonu vozu (je pravda že za nižší spotřebu bychom se nezlobili ale co se dá dělat ) Omlouvám se za ten sloh
  11. Helstik

    DSG vs manuál

    Budu se snažit ti oponovat Clinte v tom co píšeš Když jedu z dlouhého kopce přepnu se do Eca v tu chvílí když nemám nohu na plynu se rychlost vyřadí a pěkně si plachtím do doby než jemně polechtám plyn nebo sešlápnu brzdu. Když chci svižnou jízdu a je jedno jestli mam nastaven režim ECO Individual nebo normal stačí udělat pohyb dozadu s fofr pákou v sekundě máš režim sport dupneš po plynu kdy dojde k podřazení i o dva stupně a točíš až do 6500. Pokud chci kvedlat s fofr pákou sám a mít tak pocit kontroly nad řazení stačí vychýlit fofr páku do pravé strany (když je v režimu D/S) a můžeš si řadit sám dle libosti. Pokud vím že budu předjíždět přepínám už dávno do režimu sport lehce přibrzdím pro podřazení a vyrážím :'> Tak jakýpak automat pro pohodáře
  12. No schválně se jich zeptám na cenu oleje v autorizáku ve středu a proč tam mají tak neskutečnou přirážku. Včera jsem volal abych se objednal tak jsem se ptal na orientační cenu a bylo mi řečeno cca 4000 Kč. Tak uvidíme
  13. Helstik

    DSG vs manuál

    Souhlasím s acrem. O žádném cukáním nemže byt řeč asi jinej gang Co se týče hluku při 160 vzduch tak pěkně ševelí motor není slyšet v autě je krásné "ticho" se služební O2 FL naftou se to nedá absolutně srovnat . Při 230 je to už o něčem jiném na těch 17kach co mám už je to jak na houpačce, když foukne boční vítr- tak jsem zvědavý na 18ky. Jinak mi prodejce říkal-nevím co je na tom pravdy, že je to ještě o něco lépe odhlučněné než 1,4ka tak jestli nekecal Co se týká spotřeby když jedu v klidu tak od 7-7,4 když na spotřebu 6,5 no a když jak prase tak 10-11l . Bohužel na spotřebu jezdím málo kdy protože když někoho dojedu tak to jde do režimu sport a pedál na podlahu takže s takovým předjížděním jsem na 8l. Co se týká aktualizace řídící jednotky- aktualizujou jí automaticky když je nový fimware dostupný a jsem na garančce nebo na to serou a dělá se to když auto z nějakého důvodu zlobí nebo se má na to člověk zeptat? Má s tím někdo zkušenost?
  14. Helstik

    DSG vs manuál

    Záleží jak moc jsi to sešlápnul, jestli až na podlahu tak to jde hned do režimu sport a podřazení alespoň u mě. Při nižších rychlost jsem zaregistroval takové to chvilkové zaváhání jak píšeš, ale ještě se sžívám z vozem. Mám ho cca měsíc Jinak u mě se potvrdilo to co někteří říkají-když vyzkoušíš automat už nechceš manuál tak snad mi šéf pořídí nového služebáka v automatu
×
×
  • Vytvořit nový...