Přejít na obsah

boban1108

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    509
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

boban1108 naposledy zvítězil 6. Leden 2023

boban1108 nejvíce like obsah!

Návštěvy profilu

4 535 zobrazení profilu

Oznámení boban1108

  1. Tak to bude špatný mikrospínač u sluneční clony (aspoň si to myslím). Auto máš s největší pravděpodobností v záruce, ne?
  2. Nejsem odborník, ale určitě by mě to neznepokojovalo. Já bych to tipoval na nějaké relátko, které třeba spíná po dosažení určité teploty.
  3. Tak prvotně bych testoval jiný telefon, aby se jednoznačně určilo, jestli je chyba v autě nebo v telefonu. Pokud je v autě, a dokážeš to i jiným telefonem, je to na reklamaci. Pokud je chyba v telefonu, tak si zkusit pohrát s nastavením Bleutooth. Ale jsem skeptik. Pak máš asi smůlu, protože ti asi nepíšou, že tvůj Huawei není v seznamu podporovaných telefonů.
  4. Pánové a není to tím, že jste se při předjíždění k tomu před sebou přiblížili až moc? Já vím, že na to má každý jiný názor (co je to normální vzdálenost). Ale tento nešvar u nás vidím často. Jinak doplním, že když už je nějaký problém, tak ten Front assistant mi nejdřív udělá výstrahu na displeji se sirénkou. Ale že by pak ještě zabrzdil, se mi stalo 3x s OIII. S OIV zatím zůstalo jen u té sirénky.
  5. Nemáš tam prostě prach a tím pádem stále stisknuté tlačítko na ovladači? Prostě je zaseklé?
  6. Já nevím. Pokud půjdu u pumpy zaplatit s klíčem v kapse a v autě mi to zamkne manželku, tak asi nadšená nebude.
  7. Odemknuti i zamknutí po vzdáleni se s klíčem od vozu bude nyní vlastnost facelift Octavie. No tomu nerozumím. V mojí stávající OIV to mohu nastavit už teď. Tedy odemknutí. Tak, že by přibylo i to zamknutí?
  8. No já tedy upřímně řečeno s tím až takový problém nemám. Spíš s navigací, která má třeba v Praze na Štěrboholské spojce 110. Nicméně je to pořád jen asistent a řídit musíš ty. A když zjistíš problém stačí jen ťuknout do páčky. A je jedno jestli tempomat vypneš, nebo prostě ťuknutím nahoru či dolu upravíš rychlost o 10 km/hod.
  9. Tak především musíš mít zapnutou automatiku dálkovek. Na GPS podle mě nereagují a řídí se v podstatě jen vnějším osvětlením. Tedy zapnou i v obci pod 50, když je tam tma.
  10. Rovnou zabrzdil, nebo před tím dal světelnou a zvukovou výstrahu? Občas se mi to stane, když auto přede mnou třeba odbočuje a nejde do strany dost rychle. Jako závadu to nevidím, spíše naopak.
  11. S tou spotřebou celkem souhlasím. S tím, co to bude dělat po čase, nevím. Vše je jednou nové a najdou se sýčkové, kteří říkají, že to bude na nic. Tak jsem si procházel rozhodováním někdy kolem roku 2008 kdy jsem pořizoval jeden z prvních TSI motorů (1,4, 110 kW, VW Jetta). A nakonec to byla totální trefa. Nejsem si jist, ale nelze u tohoto motoru náhodou spustit na dálku klimatizaci? Když to stojí na slunci. U plugin hybridů to jde. Tady nevím.
  12. S těmi 2 baterkami je to tak, jak píšeš. Co se týče zrychlení - měl jsem OIII 132 kW, manuál. Tam to opravdu při podřazení zrychlovalo furt pryč. Tlačilo to do sedadel, a i podle čísel jako v letadle na startu. To nepřeháním (zrychlení 3,2 m/s2, dopravní letadlo na startu mezi 3-4 m/s2). 1,5 TSI e-tec jsem si půjčil v autosalonu před koupí OIV. Do těch 50 km/hod pomocí té 48V baterky je to fakt bomba. Na křižovatce prostě vystřelí líp než má bývalá OIII se 132 kW. Ale pak při předjíždění třeba na dálnici a zrychlení třeba ze 100 na 120 je proti 132kW TSI čistému benzíňáku už o ničem.
  13. No vidíš. A můžeš v klidu reklamovat a nemohou ti tvrdit, že se závada neprojevila. Prostě jim to předvedeš na čemkoliv.
  14. Zkusil bych různé zdroje zvuku. Flashku, rádio,a v mobilu i různé formáty (mp3, wav....). U mp3 bych pak zkoušel různé nahrávky. Problém může být i v konkrétním kódování mp3. Tím se vyloučí jestli je problém na straně auta, nebo zdroje zvuku.
×
×
  • Vytvořit nový...