Jump to content

boban1108

Facebook Uživatel
  • Content Count

    291
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

79 Excellent

About boban1108

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

1,834 profile views
  1. Tak možná zkusit jiný telefon. A bude jasno.
  2. Vážené a vážení, já to osobně zase s těmi cenami tak kriticky nevidím. V roce 2014 jsem kupoval 1,8 TSI a nakonfiguroval jí tak, že měla katalog 737000. Dnes si zatím zkušebně konfiguruji 2.0 TSI a jsem zhruba na 965000. Jenže když odečtu věci, které jsem v roce 2014 neměl: DSG nějakých 50000, 4x4 40000, barva 16000, Asistovaná jízda s navigací 37000, Style plus (matrix LED) 20000, DCC 25000 - to je to podstatné. Tak jsem ve výsledku na nějakých 777000. Ato mi jako zdražení za 7 let o nějakých 6% zase tak hrozné nepřijde.
  3. Tak jsem včera vznesl dotaz na infolinku Škody: D: Dobrý den, v ceníku máte auto pouze v provedení DSG, 4x4. Nicméně v Návodu k obsluze je uveden i ve verzi bez 4x4, tedy pouze s předním náhonem (str. 220). Viz: Kdy se mohu těšit na nabídku tohoto vozu? Předem děkuji za odpověď O: děkujeme, že jste kontaktoval naši informační linku. Vámi poptávaný dvoulitrový benzínový motor bohužel v nabídce momentálně v tomto výkonu není k dispozici a bohužel ani nevíme, kdy se v nabídce objeví. V současné chvíli je k dispozici silnější 180 kW varianta.
  4. Tak ode dneška je 2.0 TSI 140kW v ceníku. Pouze jako DSG a 4x4. Přitom v návodu k použití, vzadu v technických parametrech, je i verze bez 4x4. Ale všichni tvrdí, že to nebude. Tak nevím. Nevíte někdo něco?
  5. @Delightful. Díky za info, konečně první relevantní informace. Abych to upřesnil, momentálně mám OIII se 132 kW. Obměním to buď na 2.0 TSI 140 kW, nebo 1.5 TSI E-Tec. RS nechci, protože mám už věk a chci pohodlnou limuzínu a krom toho mám přitroublý nájezd na zahradu a snížený podvozek RS by mi tam drhnul. Nepotřebuji zrychlení 0-100 km/hod. To je v praxi nepoužitelné. Ale zajímá mě zrychlení např. z 50 na 100 km/hod (předjíždění). U té 132 kW s manuálem podřadím dvojku a je to dělo. DSG bude samozřejmě o něčem jiném. Dopředu se omlouvám, ale asi tě tu budu zahrnovat dotazy. Tak
  6. Já si Lane assistent taky nemohu vynachválit. Zapnutý ho mám pořád a už dopředu dokážu po 7letech a 130000 km odhadnout, kdy se se mnou začne pravděpodobně "prát". Ale nevidím v tom problém. Naopak: 1. Na dálnici je to úplně optimální na sundání obou rukou z volantu, otevření lahve s pitím, napití se, zavření a zase ruce na volant. Do těch 7 sekund se vejde. 2. Kolikrát mě už vrátil do pruhu když jsem se podíval do mobilu (sorry, vím že bych neměl). Takže za mě jednička a těším se na novou generaci.
  7. Tak je v představení modelu. V konfigurátoru ještě ne. Ale je tam jenom s DSG a 4x4, tedy nikoliv předohrab.
  8. Tak za prvé je teprve 6. KT. A za druhé v manuálu u hmotnosti vozu jsou obě verze, ale zatím bez všech možných údajů. Nicméně o víkendu jsem brouzdal konfigurátorem a už tam byla 2.0 TSI se 140kW, ale jenom 4x4. Asi nějaká zkouška, už tam zase není.
  9. Díky. Já bych snad ještě doplnil, že dobré srovnání pro Golf VIII s 1,5 TSI a 1,5 TSI e-TEC je v následujícím videu. Motor je sice zmíněn spíše jen okrajově, ale dobře tam rozebírají tlumiče, výbavu ... a to vše bude i v OIV. Administrátor snad promine, ale nic podobného pro OIV jsem zatím nenašel. https://www.youtube.com/watch?v=JdciZIkDSlc
  10. Díky. Tak to mě moc neuspokojuje. Asi jsem od toho (asi nesmyslně) čekal víc. Kámoš s hybridní Toyotou (ale už asi před 5 lety) ujel, byť pomalu, ale asi 3 km čistě elektricky. Tak jsem myslel, že to bude schopno dodat šťávu trochu více.
  11. Jestli už máte někdo zkušenosti s 1.5TSI e-TEC. 1. Zobrazuje se někde (přístrojová deska, infotainment) jestli se baterie 48V zrovna dobíjí, vybíjí, případně na kolik % je nabitá? V manuálu o tom není ani slovo. 2. Pomáhá při akceleraci při předjíždění (např. při zrychlení ze 60 km/hod na 100 km/hod.)? Jak výrazně a jak dlouho? Prostě bych přivítal nějaké provozní zkušenosti. Dík.
  12. boban1108

    DCC

    Zdravím. Ještě jsem O IV nekoupil, ale manuál jsem už prostudoval 😊. Bohužel musím konstatovat, že na rozdíl od OIII tam je méně informací. Takže tady k tomuto tématu. Kdo již máte OIV s DCC, jaké všechny parametry (případně s jakými hodnotami) lze nastavovat pro režim Individual (v manuálu to fakt není)?
  13. Stále si pohrávám s myšlenkou chipování. Ale pořád v tom nemám jasno. Reklamy jsou bomba: zvýšení výkonu, snížení spotřeby. To je trochu jako perpetuum mobile. Pokud by to tak bylo, tak proč to nedělají automobilky rovnou? Snížení spotřeby přeci znamená, že se sníží emise. A o to přeci musí dnes automobilkám kvůli úřadům jít. Někdo mi někde vysvětlil, že z automobilek jsou motory nastaveny univerzálně. Ale u nás je v prodeji dobrý benzín, dále kvůli atmosférickým podmínkám se to na rozdíl např. od jižních států udělat může. Znamenalo by to tedy, že po chipování bych autem nemohl n
  14. Dík za odpověď. To ale tedy znamená, že kdybych to nechal očipovat, tak na dovolenou na jih nesmím? Např. do Bulharska, Rumunska? Ale ani do Řecka nebo Itálie?
  15. Zdravím. Mám 2 otázky, pokud někdo tušíte. 1. Když prodám OIII a pořídím OIV, mohu použít např. zimní pneu na alu discích z OIII na OIV? Je tam stejná rozteč matic? A stejný dotaz platí i pro základní nosič (2 příčné tyče) na liftbacka. 2. Ke kdejakému autu a motoru se nabízí chiptuning. Zní to jako pohádka. Sníží se spotřeba, zvýší se výkon, dokonce i do velkého techničáku to zapíšou. Tak kde jsou nevýhody? A když je to tak perfektní, proč ty motory nenaladí takto automobilka rovnou? Při nižší spotřebě by přeci měla nižší emise a o to jim dnes přeci jde? Tak kde je p
×
×
  • Create New...