Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

boban1108

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    268
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

72 Výborná

O uživateli boban1108

  • Hodnost
    Uživatel

Návštěvy profilu

1 024 zobrazení profilu
  1. boban1108

    Nezávislé přídavné topení

    Tak jsem to dal na svou zastaralou diagnostiku. Chyba oběhového čerpadla. A samozřejmě chyba topení - zablokováno. Vynuloval jsem chyby. To nepomohlo, jak správně předpokládal Aleš_BX. Takže servis. Tam dali profesionální diagnostiku se stejným výsledkem - chyba oběhového čerpadla. Pak mi volali, že to tím je určitě, že tam dali jiné (použité) a že hned naběhlo. Samozřejmě mi nezbývalo než jim věřit. Takže zajeli do skladu a dali tam nové. Staré mi vrátili a ještě mi ukazovali, že když ho připojí na 12V, že se nerozbíhá. Teda pokud je to skutečně to moje staré. Cena 6039 za čerpadlo i s prací. Docela se divili, že u OIII se s tím sice již párkrát setkali, ale spíš výjimečně. Spíše to prý dělají u OII. Dle nich to čerpadlo asi dostalo nějaký elektrický šok, který ho odpálil.
  2. boban1108

    Nezávislé přídavné topení

    Dík za radu. Tak to asi udělám. Už jsem napsal dotaz na infolinku Webasta. Tak buď poradí, nebo mi doporučí servis. Na toho Holana mrknu.
  3. boban1108

    Nezávislé přídavné topení

    Nene. Jsem z Prahy. Východní okraj.
  4. boban1108

    Nezávislé přídavné topení

    Napětím baterie to nebude. Protože se mi ho nedaří zapnout ani za jízdy s běžícím motorem. Teď se k tomu 2 dny nedostanu, ale snad někdy v týdnu to napíchnu pomocí kabelu (myslím VCDS, ale už jsem to 4 roky po počátečním nadšení a nastavení nepoužíval ) a uvidím co to řekne. Ty chyby zkusím pak vynulovat a uvidíme.
  5. boban1108

    Nezávislé přídavné topení

    Tak po 4 a půl roku bezproblémového provozu začalo zlobit: 1. Pustil jsem dálkou, dlouhá zelená, tedy vše OK, ale přijdu k autu a topení nešlo. 2. Pustil jsem tlačítkem a jelo. 3. Po několika hodinách opět dálkou, dlouhá zelená, ale přesto topení nešlo. 4. Už nejde spustit ani tlačítkem. Kontrolka se rozsvítí asi na 3 vteřiny, zhasne a nic. 5. Teď už i dálkové ovládání jen rychle zeleně bliká. Baterie v autě je rok stará, nádrž plná. Než půjdu do servisu dva dotazy: 1. Třeba ucpaný výfuk topení? Nějaký kamínek? 2. Mám zkusit něco pomocí VCDS? Dík za odpovědi a zdravím.
  6. boban1108

    Adaptivní tempomat

    Vzdálenost maxidot ukazuje polohou ikony vozidla na 5 čárkách. Ale přesný údaj v metrech je přeci jen o něčem jiném.
  7. boban1108

    Adaptivní tempomat

    Viděl jsem teď v činnosti adaptivní tempomat v jednom autobusu. Kromě ikonky vozidla přede mnou ukazoval i přesnou vzdálenost v metrech k němu a jeho rychlost! Kdo používá adaptivní tempomat tak ví, jak jsou tyto informace užitečné. To by bylo super. Kontaktoval jsem jednoho člověka co má blízko ke Škodovce a vznesl dotaz. Věděl o čem mluvím, říkal, že to už snad někdo u osobáků vyzkoušel, ale odstoupil od toho, protože lidi na to furt jen koukali a případně volali policii, že to auto před nimi jede nepovoleně rychle. Škodovka o tom tedy neuvažuje. Na druhé stránce si říkám, že ty údaje z radaru musí být v autě k dispozici. Jde tedy jen o to je třeba pomocí OBD konektoru a Bluetooth dostat do mobilního telefonu a vhodnou aplikací zpracovat. Displej telefonu pak používat jako displej pro adaptivní tempomat. Neslyšel někdo něco o tom, že by se tím někdo zabýval? Nebo to už někdo někde zaznamenal hotové?
  8. boban1108

    Autobaterie

    Tak všem na vědomí. Auto jsem nechal stát týden bez pohybu. Garáž, odhadem tak 6 stupňů celsia. Úmyslně jsem nechal v cigareťáku zapnutou nabíječku mobilu (svítí LED, nějaký malý odběr tam je), tak jako dřív. A po týdnu vše naprosto bez problému, tedy zapnutí nezávislého topení dálkou. Jinými slovy výměna akumulátoru pomohla, auto je v pořádku. Závěr: originální akumulátor VARTA vydržel 3,5 roku, 75000 km. Start/stop používám opravdu hodně málo, většinou ho tlačítkem vypínám. Takže ty akumulátory z výroby nic moc. Nebo jsem měl smůlu na kousek.
  9. boban1108

    Autobaterie

    No vážení, naběhl jsem si. Zajel jsem do Auto Jarov (připomínám - měl jsem vybíjení baterie po asi 5 dnech. Sám si ji vyměnit nemohu kvůli zadání nových parametrů do auta). V autu Jarov prý závadu na elektroinstalaci nenašli. Nezbylo než nechat vyměnit akumulátor. 68 AH, gelový, cena 7500,- . Prý je to normální a nic jiného levnějšího tam jít nesmí. Už to neřeším.
  10. boban1108

    Autobaterie

    Ale co nadělám? V servisu jim mohu maximálně říct, ať před výměnou baterie prověří elektroinstalaci. Jinak ten Start/stop sice nemám deaktivovaný, ale používám ho hodně, ale opravdu hodně, málo. Pokud vím, že budu ve městě na každé křižovatce asi zastavovat, tak ho tlačítkem deaktivuji. Takže opravdu to vypíná tak na železničním přejezdu, nebo opravdu výjimečně na červené. Je mi to taky divný, možná tam něco někde žere proud. Nebo jsem měl prostě smůlu na kus akumulátoru.
  11. boban1108

    Autobaterie

    Jasný. Takže do servisu. Dík za info. Asi bych to sám fakt dělat nemohl.
  12. boban1108

    Autobaterie

    Dal jsem si na stránkách Varty vyhledat baterku pro mé auto a vypadlo toto: https://www.varta-automotive.cz/cs-cz/vyrobky/varta-silver-dynamic-agm/570-901-076 70 Ah a 760A startovací proud. Já mám 68Ah a 380A. Mohu to tam dát sám aniž by se to muselo překódovávat?
  13. Nechej si deaktivovat Stop Start a potlačit rekuperaci brzdné energie. Mělo by to pomoci. Obrať se s tím na Ferda 25. Umí kódovat...

    1. boban1108

      Autobaterie

      Zdravím. Mám 1,8 TSI, start/stop a poměrně výraznou výbavu (i nezávislé topení). V autě mám originál z výroby Vartu 68Ah 380 A DIN, 680 A EN/SAE/GS. Poslední dobou po pár dnech už nezapnu nezávislé topení a displej hlásí "Slabá baterie". Mám následující dotazy: - Stáří 3,5 roku, cca 70.000 km. Myslím, že nebyla používána nějak extrémně, nebo neohleduplně. Není ta výdrž malá? Neměla by vydržet víc? Pak bych musel nechat hledat v servisu, jestli tam něco v klidu nežere proud, co nemá. - Pokud bych si jí chtěl vyměnit sám, tak na Skoda-auto.com mají jen tuto (nejbližší mým parametrům): http://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/baterie-72-ah-380a------jzw915105a. Je pro mě vhodná? - Mohu si jí vyměnit sám, nebo je nutná ona změna v diagnostice, jak tu přede mnou psal Aleš-BX? Předem dík.
    2. boban1108

      Adaptivní tempomat

      Mám manuál a adaptivní tempomat. Už skoro 4 roky a nemá to chybu. Řeknu dvě podstatné věci: - Na rozdíl od normálního tempomatu i brzdí. Tedy při nastavení 50 km/hod třeba v obci a při jízdě z kopce se nerozjede nad limit, ale drží pořád konstantu ať už plynem nebo brzdou. Pokud si najdu někoho, kdo dodržuje rychlost, tak si nastavím třeba 100 km/hod, správný odstup (dle mě optimum střed, tedy 2 sekundy) a jedu pořád za ním. A auto jede pořád za ním 2 sekundy a v obcích zpomaluje, mimo obec zrychluje .... . - Spojka ho nevypíná. Takže mohu dle potřeby řadit, aniž bych ho musel opakovaně zapínat. Já už bych si to bez něj nedokázal představit.
    ×