Jump to content

Tomina87

Facebook Uživatel
  • Content Count

    179
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

27 Excellent

About Tomina87

  • Rank
    Uživatel
  • Birthday 03/21/1987

Contact Methods

  • ICQ
    331844359
  • Skype
    tomashochmuth

Recent Profile Visitors

765 profile views
  1. Tak se to vyřešilo vcelku samo. Číňan napsal, že momentálně má výpadek čili jsem to stornoval s refundem a dnes objednal tohoto bez DSP z Německa. Snad v tomto týdnu dorazí a pak dám vědět. Isudar s WinCE jsem ve čtvrtek prodal.. Jako úvod do chytrých rádií super model.. :) https://s.click.aliexpress.com/e/hHiIIjm
  2. Tomina87

    Zadní náprava - kliková a víceprvková

    Ad dálnice - tam se to při vyšších rychlostech pozná naprosto dokonale..stačí ve 130kmh zatřást volantem a sledovat ve zpětném zrcátku pohyby celé zádi.. u O2 naprosto v pořádku, sedí perfektně, ovšem O3 se rozvlní a v případě krizovky to vždycky zachraňuje ESP. A k té dálnici, někde na 32 kilometru směrem na Prahu za MOLkou máte docela ostrou zatáčku, kterou když říznete ve 130, cítíte obrovský rozdíl v těch dvou nápravách. Samozřejmě, rychlé průjezdy zatáčkou, rozbité silnice a zvlášť kočičí hlavy jsou u O3 prostě pocitově jiné. Nechci psát vyloženě horší, ale s O2 se mi jezdí příjemněji..
  3. Tak jsem prubnul tohle a uvidíme :)
  4. Tomina87

    Zadní náprava - kliková a víceprvková

    Já tedy rozdíl mezi víceprvkem a vlečnou cítím velmi razantně. Sám jsem byl překvapen jak moc. Třeba na dálnici při 130 kmh je při prudkých pohybech vlečná mnohem nervóznější.. Geometrii jsem nechával nyní po přezutí měřit laserem na O2 a v pořádku, čili neumím posoudit. Každopádně mě nekvalita O3 velmi mrzí. Obávám se, že to bude s postupem času jen horší..
  5. @Choseu, dej vědět, jak ta zadní kamera šla namontovat. Můj Isudar šel o dům dál a kupuju vyšší model s tím, že kameru doma mám a čeká mě také montování :D
  6. Tomina87

    Zadní náprava - kliková a víceprvková

    Asi nebudu navazovat na nynější diskuzi, ale chci spíše reagovat na úvod tohoto tématu. Soukromě mám O2 a služebně jezdím s O3. Bohužel, ten rozdíl v pohodlí a jízdních vlastnostech já osobně vnímám skutečně hodně. Připadal jsem si jako blbec, protože nový model přece nemá být horší. Tak mi to nedalo a v rámci garančky jsem se servisáka ve Škodovce ptal a sám mi řekl, že od třetích generací jak Octavie, tak ale i Fábie a zejména Superbu se vše spíše zhoršilo. Zejména jmenoval Superb, kde jsou jízdní vlastnosti a kvalita zpracování opravdu o dost horší, než u minulé generace. Prý by to měl opravit facelift, ale je to až moc viditelná snaha výrobce šetřit. A to samé Rapid, nebo spíše Scala, která jej nahrazuje. Výrobní náklady polykají EU diktovaný vývoj motorů, elektronika a multimediální výbavy, ovšem na poctivou plechařinu a podvozek už bugdet nezbývá. Když se budu bavit o Octavii, tak třeba i obyčejné dveře jsou v druhé generaci kvalitnější. Tapec je už od sociální výbavy komplet měkčený, což O3 má jen ze třetiny. Kvalita plastů je u druhé generace napříč interiérem lepší, než u trojky. A motory? Jo, 1.4 TSI 110kW je docela příjemná, ale paradoxně 1.2 77kW mi připadá při plném sešlápnutí plynu hbitější. I turbodíra tam prakticky žádná není.. Nové biLED světla mi na O3 moc nevyhovují, po delší jízdě z toho bolí oči a tam zase vítězí xenon u O2. Zpočátku nadšení, které spíše vystřídalo zklamání..
  7. Zkoušel někdo rozdýchat na WinCE rádiu televizi? :) Se rozjela diskuze na Fejsu, někdo tvrdí, že to jde, někdo, že ne.. :D
  8. Čáu chlapci, tak jsem pokročil směrem k Droidu a mám tři adepty, připadá mi, že kromě ceny a u jednoho menší RAMky jsou tak nějak podobné, ale cenově tam je docela rozdíl. Všechny jsou ISUDAR a všechny jsou na O2. Co myslíte?
  9. Tomina87

    rozvody 1,2 TSI škoda octavia

    Z dokumentace jsem zjistili, že na mém voze byly dělaný komplet rozvody v roce 2015 při 55tkm. Auto jsem koupil loni s najetými 97tkm. Při startu asi 2 vteřiny rachotilo. Vylučovací metodou, kdy jsem nechal proměřit řetěz jsem zjistil, že napínák je původní z roku 2011!!! Takže mám nový a od té doby klid.. Zažil jsem ještě HTP a tvrdím, že strůjcem zla u těchto VW motorů je vždy napínák..
  10. Už jsem to našel.. Bohužel model jsem se stále nedozvěděl.. koukal jsem na Ali a zjistil, že HIZPO je kopírka Isudara, tedy situace, když třeba Xiaomi, který je už tak o hovně kopíruje nějaká podřadnější značka.. Asi bude lepší jít do Isudara s Droidem, ale samozřejmě toť otázka.. je dost možné, že to kompletují na jedné lince.. :D Jinak co jsem koukal, většina rádií už má Android 8..
  11. No slepej nejsem, ale rádio 9" Android 7.1.2 atd mi prostě nic neřekne.. Chce to přesnou značku + model :)
  12. Tomina87

    rozvody 1,2 TSI škoda octavia

    To je přesné.. u mě to samý..rozvody nové, natažení řetězu v normě, ale přesto rachotilo. Šel jsem po tom a zjistilo se, že rozvody v rámci svolávačky sice vyměnili, ale ti imbecili nechali původní napínák. Po jeho výměně nezarachotilo ani jednou a to už s tím takto jezdím třetí měsíc a pohoda...
  13. @Liborbra Hele, nemáš někde fotku toho svýho rádia? Většinu příspěvků se nad ním rozplýváš, tak bych jej chtěl taky vidět.. :)
  14. Tomina87

    1,2 TSI (77kW)

    Hlavně napínák, ten je velmi důležitý.. Mě měnili na O2 s tímto motorem rozvody v roce 2015 když jsem měl kolem 50tkm. Nyní mám sto a rachotily. Nakonec se ukázalo, že napínák byl kaput. Od té doby klid...
  15. Právě.. toto je na tom s příjmem mnohem lépe, ale i přesto šumí.. Avšak ono se to vyřeší, jedna LEDka při páteční cestě z Prahy chcípla, takže nyní vracím zpět H7 halogenky :D HIZPO? Není lepší ten Isudar jako značka? Koukal jsem, že mají docela vymakaný výrobní cyklus a disponují i certifikáty kvality.. otázka, zda to není fake :D Stávající Isudar jsem hodil na LetGo a teď to hodím i na Aukro a uvidíme :D Viděl jsem rádio, který je 10" a je komplet s rámečkem :O
×