Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

ajaxe

Uživatel
  • Počet příspěvků

    40
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

0 Neutrální

O uživateli ajaxe

  • Hodnost
    Nováček

Návštěvy profilu

429 zobrazení profilu
  1. ajaxe

    Vibrace motoru

    Stejný problém jsme měl taky - popsal jsem to před chvíli v tématu Dekarbonizace http://forum.skodahome.cz/topic/135209-dekarbonizace-motoru/
  2. ajaxe

    Dekarbonizace motoru

    Ahoj, mám... byl jsme cca před 1/2 rokem a efekt skoro žádný. Bylo v servisu přímo BG-care a nebylo to zrovna nejlevnější... Měl jsem problémy, že tu cukalo a bylo to takové přidušené. Je to dost ovlivněné tím, že jezdím hodné krátké tratě téměř jen po městě, takže není po cestě, kde to vytočit do otáček, protože motor byl pořád v nízkých otáčkách. Začal jsem tankovat na realitně neznačkové benzínce 95 ( píšou že bez biosložky) a přidávám VIF a hlavně se snažím tomu trošku nakládat a to mi přijde, že má lepší efekt než ta dekarbonizace. Motor je klidnější na volnoběh, táhne lépe od spodu a i to cukání se výrazně omezilo. Předtím jsem tankoval Benzina, OMW, SHELL vše vysokoktanové benzíny
  3. ajaxe

    Zvuk jako ve vlaku

    K tomu odhlučnění...mám ho necelý měsíc viz http://www.ahifi.cz/clanky/detail/skoda-superb-2-odhlucneni-vozidla-1.htm a od kol ten hluk se mi zdá pořád dost, hlavně při nižších rychlostech na špatných cestách - 18" letní i zimní. Je to také dané tím, že tím odlučněním se snížil ten ostatní hluk a ty kola jsou tedy slyšet více. Motor je tichý ( 3,6 FSI) takže jediné co mi vadí je prostě ten hluk od kol. Při rychlostech nad 100 Km/h je to už více poznat. Dá se ještě podlepit přimo plech z venkovní části, ale zatím jsem neměl cestu do Brna.
  4. ajaxe

    Servis 3,6 V6 kombi

    to cosby: můžeš trošku více popsat to hučení? Mě menily taky spojku a pořád mám problém s nepravidelným cukáním v nižších otáčkách a slyším taky nějaké houkaní ( podobný zvuk jako když houká tubro)...obojí je ale nepravidelné. Občas je i problém s chodem motoru, vibruje a ma nepravidelný chod. V servise jsem už skoro za blbce...
  5. ajaxe

    Koupě ojetého Superba II

    S tou spotřebou je to co píšeš dost zavádějící ... já jezdím denně stejnou trat v +- stejném čase a rozdíly ve spotřebě mám klidně i o 2 litry. Zálaží na provozu, jak moc předjížím atd. Každopádně pro mě byla volba 3,6 z několika důvodu ... automat, 4x4 a 6 válec a jako poslední spotřeba. Pokud je to naopak tak nemá smysl řešit 3,6 protože jezdit s tím jak s hnojem protože to moc žere je nesmysl.
  6. ajaxe

    Multifunkční volant v S2 z nové Octavie

    no ty co jsou ted v OIII ...co bude v SII face nevim
  7. ajaxe

    Multifunkční volant v S2 z nové Octavie

    a co ty nové grafické budíky a multimediální systém? Bude to taky kompatibilní...
  8. ajaxe

    Jaké zimní pneu a alu na SII ?

    to:Jara GS Taky jsem letos koupil přesně co Ty (i motorově) a řešil jsme to samé a nakonec jsem si nechal na zimu 18", jen vyměnil pneu a zatím uplně v pohodě. Mezi 17-18 není téměř žádný rozdíl - zkoušeno na bývalém autě a menší než 17" se díky brzdám asi ani nevleze. Až budou kola "zničený" tak je nechám na zimu a na léto koupím nové... Oproti O2 se sportovním podvozkem na 18" je nebe a dudy co se týká komfortu.
  9. ajaxe

    Jiné dveře po výměně

    Přesně vím co myslíš...taky jsem na OII měnil dveře a ikdyž to byly originál, tak to prostě znělo jinak, když se otevřely a byly upravdu bez nějaké výplně. Až jsem si nechal auto vytlumit Dynamatem tak to bylo potom OK.
  10. ajaxe

    Nouzový režim

    Mě to dělalo u OII 2.0 TDI PD a byla to nějaká el. závada na ŘJ, ale tu jak píšeš máš novou...
  11. ajaxe

    Servis 3,6 V6 kombi

    resetování právěže proběhlo jak jsem již psal...trošku se to změnilo ale né nijak výrazně. Jezdím sice hodně město, ale určitě nejezdím jak důchodce nebo na spotřebu. S moc nepoužívám...raději si řadím pádly
  12. ajaxe

    Servis 3,6 V6 kombi

    V servise jsem s tím samozřejmě byl a diagnostika neukázala nic, proto jako první krok zkoušeli to základní nastavení. Při zapnutém sportu i režimu D to samozřejmě vytočí motor do otaček, ale musí se na to šlápnout. Problém je právě při konstatním zrychlování, kdy na to "moc" nešlapu Můj první dojem při první jizdě oproti předchozímu auto bylo, že si motor nerozumí s převodovkou.
  13. ajaxe

    Servis 3,6 V6 kombi

    Ať nemusím zakládat nové vlákno tak napíšu sem... Auto jsem koupil jako referenční a mělo najeto cca 7500 Km ted mám kolem 12 000 Km. Problém č. 1 - převodovka občas při plynulém zrychlení mezi 2-3 škubne, ale přitom z 1rs na 2rs to zařadí velice plynule - skoro to nejde poznat. Děla to při zrychlení na 1/2 plynu...při rychlé akceleraci se to neprojevuje. A celkově logika řazení přijde dost divná...1rs vytočí do otáček - 2 rs taky vytočí - 3rs skoro nevytočí a hned zařadí 4,5 a 6 ( 6rs v cca 65 Km/h)...takže se akcelerace zastaví, protože motor nemá výkon v těch otáčkách. Vše pod stejně sešlápnutým plynem. Takže na to musím šlápnout a teprve si to podřadí. Nedělá to pokaždé ... spíše když jedu pohodu a moc se neakceleruje...nejčastějí, když jedu na okresce a je nějaké zatáčka, kde musím snížit rychlost a poté se znovu rozjet. Převodovku jsme měl už u OII s 2.0 TDI PD a tam třeba řazení nebylo tak plynulé, ale žádné cukání u vyšších rs jsem nezaznamenával. Občas se mi i stane, že stojím na křižovatce a mám zařazeno D, stojím na brzdě a při rozjetí to škubne. Něco podobného se staválo, když jsme měl vyřazeno a zařadil jsem D a rychle šlápl na plyn. Zatím zkusili udělat základní nastavení převodovky, ale tento problém se neostranil. Flash prý žádný nový není. Problém č. 2 - motor v nižších otáčkách občas "houká" něco podobného jako když začne houkat turbo. Dělá to třeba při dojezdu ke křižovatce kolem 1500 -1100 ot nebo při pomalejší akcelaraci od 1500-2000 ot. Díky za případné rady.
  14. ajaxe

    Převodovka DSG

    Shell u nás v Čr nikdy více!!! - když jsem ho tankoval tak jsem měl furt nějaký problémy protože 2.0 TDI je poměrně náchylné na palivo. Od té doby co tankuju u Benziny Vervu + aditiva VIF tak je znatelné stišení motoru, krásné starty a motor je trošku živější. Ale celkově o palivu je tu někde celé vlákno...
  15. ajaxe

    chip TDI PD 2.0

    No znát to určitě je, ale pocitově to třeba není tak razantní jako u manuálu. Jestli to stojí za ty peníze záleží kdo Ti ten čip bude dělat. Já jsme před TDIfunem měl čip a na servisu my ho přehráli a opravdu není čip jako čip Každopádně jestli TDIfun nebo Dieselpower ani jedno není šlápnutí vedle...
×