Přejít na obsah

doonio

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    42
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

995 zobrazení profilu

Oznámení doonio

Nováček

Nováček (1/14)

  • Dedicated Vzácný
  • One Month Later
  • One Year In
  • Week One Done

Nedávné oznámení

4

Popularita

  1. Tak je výběr kotoučů aktuální už i u mne a po přečtění celého vlákna to vypadá na finále kandidátů TRW, ATE a ZIMMERMANN. A nemůžu se moc rozhodnout, jestli prostě vzít tu nejlevnější variantu a hotovo (Fabie II, 1.2TSI 66kW). Jinak je nějaké omezení, že kotouče ATE budou brzdit nejlépe s deskami ATE, nebo je to zas a jenom o ceně, tzn. můžu vzít kotouče ATE a k tomu desky FERODO? Jezdím většinu času dálnice.
  2. Pokračování tohoto story, Plastové ozubené kolečko, slepené vteřiňákem vydrželo slovy "TŘI" odemčení a pak se zase rozlomilo, takže nakonec objednáno za libových 500czk náhradní zámek 5.dveří a namontujeme nový díl.
  3. Zámek jsem dnes rozdělal - byla to fuška, napřed do OBI pro Torx50 - ten doma běžně nemám, potom odloupnout těch asi 15gumovejch černejch cvočků, abych odělal ten zadní filc. Pak už jen stačí odšroubovat celkem 3 torxy a motorek mám v ruce. U mě se stalo to,že prasklo to plastové ozubené kolečko, které posunuje s tím kolíkem, který odemyká tu zápatku v zámku těch 5dveří. Jen nevím jestli to plastové kolečko půjde někde sehnat - zatím jsem to zalpil vteřiňákem, ale to nebude mít dlouhou životnost. Šlo by to určitě i udělat na 3D tiskárně, nechce se mi kupovat celý ten motorek https://www.zbozi.cz/hledani/?q=5j0827501c Případně něco vymontovat na vrakáči...
  4. Mě přišla ta 5w30 pocitově lepší, že se ten motor s tou 5W30 míň škube při těch startech. Ale je to možná jen subjektivní "placebo" :-D Nicméně si myslím,že je jedno jestli tam lijete 5W30 nebo 5W40, hlavně že člověk mění co rok ten olej.
  5. Já měnil rozvody nedávno (při 150k) a mám olej Valvoline 5W30 a i u nových rozvodů zvláště v chladnu(0-15C) si to trochu zařachtá. Zajímavý je, že teď při těch tropech to nic nedělá a to stejné když je pod nulo. Měním po 15000 km. Možná zkusím příští rok taky ten castrol edge 5W30
  6. Tondo v pohodě, nic se neděje. Ještě takový dotaz, jak moc velká pila by to byla pokud bych dal dopředu 288mm kotouče a vzadu jsou bubny? Počítám že u té 77kw verze jsou vzadu taky kotouče, tak nevím moc velký vliv to bude/nebude mít na stabilitu auta, vím že přední brzdy dělají +-70% brzdného výkonu, ale v této variantě by to bylo ještě víc a nevím jeslti to není na úkor bezpečnosti. Tak případě děkuji za vyvedení z omylu....
  7. Díky Tondo za rozšíření obzorů, toho je tolik, že mi to asi za to nestojí...teď to brzdí dobře. Ty 15" kola jsem zrovna taky nové kupoval min. rok a shodou okolností min. týden na to obul zbrusu nové celoročky od Michelinu, takže asi zůstanu u těch sériových 256mm co tam mám. Jinak jsem koukal třeba na kotouč FERODO DDF927C a oproti běžnému FERODO DDF927 je o skoro polovinu lehčí a cena jen o pár desítek korun dražší.
  8. Zdravím pánové, Prošel jsem si historii výměny a výpadá to, že se většina shoduje na běžných kotoučích TRW. V létě jsem byl na technické a technik řekl, že ty přední destičky/kotouče mají ještě tak rok života a bude je třeba vyměnit. A nastáva tedy otázka jaké desky/kotouče koupit. Jezdím spíše zvižně a hlavně rakouskou dálnici, ale né "rychle a zběsile". Jaké byste doporučili pro Fabii 2, 1.2TSI 63kw. Abych se pravdu přiznal, nevím jaký rozměr je tam teď, ale jezdím na 15" gumách. Šly by tam třeba ty 288mm, nebo pro ty už je potřeba nějaká přestavba? Díky za tip.
  9. Abych se přiznal, tak limit kde se většinou pohybuji je na rakouské dálnicí ve 160km/h při těch 4000ot/m a to mě stačí, víc to honit nepotřebuji, přeci jen to stále jen "FABIE". Tzn. nad tu hranici, zcela vyjímečně. A že bych lítal na 4.kvalt na 5000 to nehrozí! Mě šlo třeba jen přepnutí na těch 77kw, kde by to mělo být jen v řídicí jednotce, "přepnout jedno políčko" - ale nevím jak moc je tohle náročný.
  10. Poptávám přečipovat 1.2 TSI 63kw aspoň na 77kw někde Brno a okolí, nějaký tip? Našel jsem quantum-chiptuning ve Slavkově a Profichip v Brno-Černovice. Díky
  11. Já se toho chtěl všeho vyvarovat, tak jsem si veškeré díly nakoupil sám, nějak jsem tušil když já můžu mít sadu z netu za 2.5k, tak on by ji sehnal za 4k. To stejné s filtrem, já měl s aktivním uhlím za 200kč, od něho by bylo nejmíň za dvojnásobek. Jako je to zkušenost por příště. Na druhou stranu v autorizáku bych za to dal stejně a neměl bych nové čerpadlo :-D Beru to s humore, protože jsem rád, že auto jezdí, ale asi jsem ho mírně přeplatil.
  12. Čerpadlo měnil, protože mi to starý dal v té nové krabici....On tam dal tady tohle: https://mlparts.cz/autodily/skoda/fabia-ii/1.2-tsi-63kw/chlazeni/vodni-cerpadlo-tesneni?productId=1543287 nevím proč to nejdražší :-D Stejnou teorii jsem si myslel s tou rozvodovou sadou, tak jsem si radši koupil tu svoji....
  13. Tak jsem taky čerstvě po rozvodech (já měnil preventivně , najeto 60000 a většinou zahraničí, tak bych nerad aby mě to vypeklo někde mimo ČR). Olej 4l 5W40 za 500Kč a filtr za 200kč Originální rozvodová sada: 2500,- (koupil jsem si vlastní - tu zesílenou) Co mě přišlo divný, že servisák to všechno složil, nechal v garáži přes noc a druhý den byla pod autem louže od chladiva, tak to všechno zase rozmontoval a zjistil že asi teče vodní čerpadlo - tzn. vyměnil ještě vodní čerpadlo za 5 000,- Prý je to čerpadlo poháněno stejným řetězem a že většinou kdo šetří, to nedělá a projeví se to za pár tisíc kilometrů, že tam něco nebude sedět (staré čerpadlo VS. nové rozvody) a musí to zase vše vypustit a rozmontovat. Suma sumárum, u mě ta sranda vyšla celkem na 11000,- (vodní čerpadlo + práce za výměnu rozvodů + rozvodová sada) tak jsem zvědav jak to dlouho vydrží.
  14. Já se mírně ztratil v tom jaký tedy aktuálně chtít řetěz (Fabia 2, 1.2TSI rv.2011), vy tu píšete řetěz K, ale v té opravné sadě 03F 198 158B, viz výpis dílu z obr. od Kelly je řetěz J. Ostatní bude asi stejné (507F-ový napínák, atd.) Jen s tím řetězem si nejsem jist jak moc velký je rozdíl oproti ...158J VS. ...158K, někdo by věděl?
  15. Byl by tu nějaký kutil/technik z Brna a okolí, který by dokázal namontovat tempomat do Fabie 2, 1.2TSI, rv. 2010, po FL. Co jsem tady pročetl, tak budu potřebovat zřejmě ten temponat 5J1 035 623 A .Abych pravdu řekl, jsem v tomhle nepolíbený, ale z diagnostiky jsem vyčetl, že mám BCM 6R7 937 087 F a z toho co jste psali v letech minulých by s tím neměl být problém a stačilo by jen naistalovat/nakódovat. Otázka druhá, je potřeba koupit novou součástku, nebo můžu zajít na vrakáč a zkusit to tam nějak vypreparovat? Případně jestli někdo nabízí k prodeji?
×
×
  • Vytvořit nový...