Přejít na obsah

milanatik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení milanatik

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdar, tak aj ja sa pridavam do klubu vyskakujucej kontrolky systemu kontroly vyfukovych plynov (alias helikoptera :-D). Jedna sa o O1, 1.6/75kw, kod motora BFQ. Kontrolka zasvietila, precital som chyby cez VAG a dostal nasledovne: Chassis Type: 1U - Skoda Octavia I Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 56 76 VIN: TMBJX41U778857601 Mileage: 123210km/76559miles ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 06A-906-033-AVU.lbl Part No: 06A 906 033 DM Component: SIMOS33 1.6l 2V 00HS7290 Coding: 00031 Shop #: WSC 73430 VCID: 6DDBD76D278ADF1 TMBJX41U778857601 SKZ7Z0F3961026 3 Faults Found: 16554 - Fuel Trim; Bank 1 P0170 - 35-10 - Malfunction - Intermittent 16520 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2 P0136 - 35-10 - Malfunction in Circuit - Intermittent 16522 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2 P0138 - 35-10 - Signal too High - Intermittent Readiness: 0000 0000 Z vypisu sa zda, ze je nieco s lambdou za katalyzatorom, avsak ta bola menena v 10/2014 pri cca 107000km a nechce sa mi verit, ze ta lambda je opat KO. Taktiez lambda pre katalyzatrom bola menena zhruba pri 90000km. Po vymazani tychto chyb kontrolka zhasla na par km a potom opat zasvietila a trvalo svieti. Chyby opat rovnake. Kontrolka prvykrat zasvietila ked som auto vytocil na 3ke zhruba k 4500 otackam. Aj napriek svieteniu kontrolky nepocitujem ziadne zmeny v chovani auta - vsetko bezi ako ma, nieje zvysena spotreba, necuka, vsetko OK... neporadi niekto co by mohlo sposobovat tie chyby? Pripadne nasmerovat co a kde hladat? Vdaka, milanatik
  2. Odpoviem si sam - ano, je mozne pouzit prepinac so zadnou aj prednou hmlovkou a vsetko funguje ako ma. Vyskusane, overene a usetrenych 20 eur.
  3. Zdravim, obnovim toto vlakno s otazkou na rozdiel medzi prepinacom s prednou a zadnou hmlovkou vs prepinac len so zadnou hmlovkou. Odisiel mi tento prepinac(overene) na Octavii 1 tour, r.v. 12/2006, kod motora BFQ. Tato octavia ma len zadnu hmlovku. Potrebujem teda kupit novy hlavny prepinac svetiel a neviem ktory. V uvahu pripadaju tieto: 1. prepinac len so zadnou hmlovkou: http://www.cc-autodi...tel-vicenas-4_4 (55eur) 2. prepinac so zadnou aj prednou hmlovkou: http://www.cc-autodi...2_2?brand=SKODA (35eur) 20 eur rozdile je celkom dost, tak by som sa chcel opytat, ci je mozne pouzit variantu 2 bez nejakych uprav a bude vsetko fungovat ako ma? Samozrejme poloha prednej hmlovky by sa nespinala a takpovediac by tam bola na nic. Dakujem za odpovede!
  4. Zdravim, obnovim toto vlakno s otazkou na rozdiel medzi prepinacom s prednou a zadnou hmlovkou vs prepinac len so zadnou hmlovkou. Odisiel mi tento prepinac(overene) na Octavii 1 tour, r.v. 12/2006, kod motora BFQ. Tato octavia ma len zadnu hmlovku. Potrebujem teda kupit novy hlavny prepinac svetiel a neviem ktory. V uvahu pripadaju tieto: 1. prepinac len so zadnou hmlovkou: http://www.cc-autodily.cz/spinac-svetel-vicenas-4_4 (55eur) 2. prepinac so zadnou aj prednou hmlovkou: http://www.cc-autodily.cz/spinac-svetel-vicenas-2_2?brand=SKODA (35eur) 20 eur rozdile je celkom dost, tak by som sa chcel opytat, ci je mozne pouzit variantu 2 bez nejakych uprav a bude vsetko fungovat ako ma? Samozrejme poloha prednej hmlovky by sa nespinala a takpovediac by tam bola na nic. Dakujem za odpovede!
  5. Zdravim, mam problem s Octaviou1, 1.6 74kW. Problem spociva v samovolnom zvyseni otacok motora pocas jazdy - auto zacne samo zrychlovat a ked sa vyhodi rychlost(neutral), tak motor sa vytoci na cca 5000ot/min a konstantne udrzuje tieto otacky, az kym sa nevypne motor. Po opatovnom nastartovani je vsetko OK, ale stava sa, ze pocas jazdy sa otacky zvysia opat. Po navsteve servisu a diagnostike sa ukazalo niekolko chyb a doslo k vymene lambda sondy a skrtiacej klapky za original bosch lambda sondu a skritaciu klapku VDO. Po vymene tychto sucasti slo v servise vsetko OK a paamt chyb neukazovala po opakovanych startoch ziadne chyby. Vcera sa ale opat objavil problem a otacky motora sa pocas jazdy opat zvysili a na volnobehu stupli na cca 5000ot/min a konstante drzali, ziadne kolisanie. Na diagnostike cez VAG pamat chyb neukazuje nijake zaznamy - vsetko sa zda byt OK. Prosim, nemal niekto podobny problem alebo netusi, co moze byt pricinou takehoto razantneho zvysenia otacok a ich udrziavanie bez kolisania? S touto octaviou je aj dalsi problem - tazke starty pri teplom motore. Motor nechce nakocit a az x-ty pokus(max. 6) o nastartovanie naskoci. Neviem ci to suvisi s tym zvysenim otacok, ale hadam to o niecmo napovie. Dakujem za akekolvek napady. Milanatik
×
×
  • Vytvořit nový...