Jump to content

Sighart

Uživatel
  • Content Count

    263
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

58 Excellent

About Sighart

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

620 profile views
  1. Sighart

    Škoda Octavia III facelift

    Ten můj příspěvek o světlech byl asi o chloupek tragičtější než je to doopravdy. Bylo to ráno po prvním smutném ozkoušení... Určitě ty světla bude použitelná a vzhledem k tomu, že jsem se z té projížďky vrátil celý, tak určitě jsou. A možná je to jen subjektivní, jak píše @Aleš_BX a třeba jen panikařím a šířím poplašné zprávy. Ale oproti tomu jak svítili xenony jsem z těhle světel zklamaný, cítím to jako krok vzad, místo dvou kroků vpřed. Na druhou stranu třeba dodat, že ze zbytku auta jsem zatím neskutečně nadšený. Video zatím není, protože jsem trouba a zapomněl jsem vyndat kartu z kamery a videa jsou už smazaná. Zkusím si v tomhle týdnu udělat čas na další noční výlet a něco natočím.
  2. Sighart

    Škoda Octavia III facelift

    Tak včera jsem prožil první den s novým autem a rovnou hned prvních 200 kilometrů. Stručně jsem z toho auta nadšený, je to částečně tím faceliftem (nový infotainment, jiný materiál na volantu, BLIS...) a zčásti tím, že tohle auto má to co moje předchozí nemělo (navigace, barevný maxidot, BLIS, light assist...). Nicméně jsem narazil na jednu věc, která mi zlomila srdce a tou jsou přední světla. S před FL xenony jsem jezdil 2.5 roku a byl jsem z nich naprosto unešený, protože fantasticky svítili a měli super funkce. Včera po setmění jsem asi 2 hodiny jezdil a zjišťoval jak fungují ty nové LED světla. Jedním slovem bych řekl, že jsou oproti xenonům úplně nahovno. A to z několika důvodů: Nenašel jsem rychlost ve které by byli potkávací světla k nečemu, kromě osvětleného města. Svítivost je skvělá, barva světla je super, ale ta světelná stopa je strasně krátká. Na okresce je o hubu jet rychleji jak 70 km/h, protože je prostě vidět jen pár metrů před auto. Na dálnici je to hodně nepříjemné, protože mi přišlo, že ta světelná stopa je krátká. Ty xenony krásně to světlo protáhli před auto a bylo to super. Dálková světla svítí, ale není to tak příjemné jako xenony. Řekl bych, že tak 15-20 metrů před autem jsou vidět dva jasné body vedle, tam kam míří ty paraboly. Xenony krásně rozprostřeli to světlo a prostě udělali z noci den. Navíc mi přijde, že xenony svítili daleko dál. Na tohle si určitě půjde zvyknout a není to úplně tragédie, ale je cítit, že jsou to dva kroky vzad místo jednoho vpřed. Chybí mi natáčení světel. Jsou tu sice statická zatáčková světla, ale leč jsem se hodně snažil, tak jsem moc nepoznal kdy a jestli vůbec svítí. Xenony měli tu výhodu, že když se svítilo dálkami, tak krajnice byli osvětleny hodně. Ty stranové ledky nejspíš nemají šanci přesvítit ty dálkové, takže (jestli se vůbec rozsvěcí) ten kraj zatáčky zahalují do takového spíš stínu a není to moc příjemné. Tohle jsou moje dojmy ze včera, kouknu na to co natočila kamera a zkusím sestříhat video ať můžete posoudit sami. Jsem docela zoufalej. S minulým autem byla radost jezdit po tmě, s tímhle to bude asi za trest.
  3. Sighart

    Phone box

    A co to zkusit bez drátů milý Marconi? https://www.alza.cz/apei-qi-i3-d1634608.htm?kampan=adw1_dsa-alza_Elektronika-Baterie-a-nabijeni_c_9048099_1t2&gclid=CNSTzOGP99ICFRI8Gwod5BYGJQ Zatím jsem neměl příležitost to vyzkoušet v autě, ale na klasické QI podložce to funguje.
  4. Sighart

    Škoda Octavia III facelift

    Achjo, achjo. Tak trochu jsem doufal, že tohle třeba vyřešili a ono se vesele drnčí dál. No doufám, že ta moje nová s tím začne co nejpozději. Bohužel je to asi neopravitelná vlastnost. U předchozího auta jsem tohle několikrát reklamovat a servis několikrát rozebíral a znovu skládal celou palubku. Když se hodně snažili, tak to vždy pomohlo tak na 5000 km.
  5. Sighart

    Škoda Octavia III facelift

    Tak jsem byl dneska na kukačku v salónu a už tam na mě čekala. Vůbec jsem to nečekal, takže spousta radosti. Prý čerstvě sundaná z kamionu. A s tou barvou jsem nakonec neprohloupil. Sluší jí tu.
  6. Sighart

    Škoda Octavia III facelift

    Poměrně pěkná videa. Sice žádné převratné novinky, ale docela dost detailních záběrů.
  7. Sighart

    funkce SMARTGATE

    Kolega z práce byl v Ženevě. Měl ode mě za úkol zkouknout tuhle novou aplikaci. Když se tam ptal někoho na stánku Škoda, tak dostal informaci, že žádná nová aplikace neexistuje a že je jen těch asi 5 co bylo doposavaď. Takže super informovanost... No tak snad to vydají co nejdříve.
  8. Pohledej na foru. Tuším ze kdysi dávno to tu někdo řešil a z SA mu odpověděli, ze ta funkce funguje tak jak popisuješ a je to nemeny stav. A pokud té tohle neuspokoji, tak kontaktuj někoho na fóru kdo se zabývá kódováním, třeba bude znát cestičku.
  9. Sighart

    Zabezpečenie Kodiaqa

    Rozumné pojištění a v rámci něho GAP. Cokoli jiného je otrava a snižuje to komfort používání. A když to někdo naloží na odtahovku tak ti nepomůže nic.
  10. Sighart

    Škoda Octavia III facelift

    Informačně ten test není nic moc, ale asi první kde vidím OIII FL v Denim blue.
  11. Sighart

    Led světla

    Ne nemyslí tím mlhovky. Rozsvěcení mlhovek říkají Corner funkce. Mlhovky a statická zatáčková světla jsou 2 různé věci a i manuál je zmiňuje jako 2 různé věci. AFS funkci ty světla mají. Nevím jestli tím Škodovka myslí jen změnu kuželu, nebo do toho počítá i přisvěcování do zatáčky. Každopádně tak žádný fyzický pohyb jako u Xenonů neprobýhá. Mrkni se sem a tady je detail světlometu z OIIIFL kde je vidět to statické zatáčkové světlo. Kodiaq bude používat stejnou technologii.
  12. Sighart

    Led světla

    U těhle světel je to řešeno úplně jinak. Nic se tam fyzicky nenatáčí. Je tam prostě další LEDka s malou parabolou na vnitřní straně toho světlometu (u OIII FL jasně viditelné, Kodiaq by měl používat stejnou technologii). V manuálu o tom mluví. Je to to "statické zatáčkové světlo".
  13. Sighart

    Škoda Octavia III facelift

    Vypadá to, že facelift ma vlastní webovou stránku: https://www.skoda-octavia.cz/
  14. Sighart

    Led světla

    Dynamic Light Assist. V Superbu se tomu říká Smart Light Assist.
  15. Sighart

    Superb modelovy rok 2018

    Všichni si docela stěžují na to, že tam to tlačítko na ovládání hlasitosti není... Ovládání hlasitosti na volantu je u Superbu už od prostřední výbavy a s tou nejnižší stejně nelze mít Columbus. Asi nikdy jsem ten čudlík na ovládání hlasitosti na rádiu nepoužil, jen na volantu. Jsem zastánce toho mít fyzické ovladače pro základní funkce (klimatizace), ale tohle mi vážně nepřijde jako problém.
×