Přejít na obsah

Toshibman1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 083 zobrazení profilu

Oznámení Toshibman1

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Zdravím, Prosím Vás, nevíte někdo číslo dílu toho ovladače telefonu (hlasového ovládání a setupu) ve stropní lampičce ? Nebo popřípadě, pod čím to mám hledat ? (Yeti 2013(stejná stropní lampička jako v Superbu)). Děkujuuu
  2. Super. Jen se zeptám, jaké budíky mám koupit. Mám tam teď 5L0 920 800 J. Je to 1.2 TSI rv. 2012. Děkuji moc.
  3. Měl jsem stejný problém s tím kódováním. Vyřešilo to nastavení čísla servisu a dílny.
  4. Zdravím, chtěl bych se zeptat, jestli někdo nevíte, jak jsem na tom Chtěl bych dodělat DO, mám jen klasický obyčejný klíč. Z diagnostiky jsem vyčetl toto... Mám to chápat tak, že řj tam je a stačí jen dokoupit klíč s vysílačem ?? Popř. co mám dokoupit, aby to mohlo fungovat ? chci jen origo. ne žádné neorigo řj a podobné blbosti... jak poznám, jestli tam mám antény na příjem DO ?? Díky moc.
  5. Zdravím, Chtěl bych se zeptat, jestli by tedy stačlo jen vyměnit budíky a nakódovat.Nenašel jsem odpověď. Mám Active s MFA a s tou pravou kolébkovou páčkou. Díky za odpověď
  6. Díky moc, hledal jsem v "Návodu k obsluze" celý večer a nic jsem nenašel.
  7. Zdravím, Prosím Vás, nemůžete mi někdo říci, jak silná pojistka má být v kabině na pozici č.9 ? Mělo by to být "Centrální řídící jednotka-osvětlení interiéru" Popř. přidat fotku ? Díky moc!
  8. koukám... zajímavá debata. Zkuste prostě odpojit kabel v podlaze pod sedačkou u dráhy šoupačky u dveří. bude se to tvářit, že je pás připnutý.
  9. Taky si myslím. díky. Takže tedy ten dlohý tón po vypnutí zapalování bylo odpojení CANu ? A ještě bych se chtěl zeptat, co si myslíte o tom automatickém parkování. Jestli by to šlo dodělat a jestli je problém, když mám jen MFD. Díky
  10. Díky za schémata. Ale jelikož jsem si nebyl moc jistý a navíc jsem v tu dobu dočasně neměl diagnostiku, tak jsem to hodil na zapojení do servisu. Měli zapojit napájení do pojistek a kábly napojit na can. Všechno se zdálo v pohodě, ale vždy po vypnutí zapalování se zařazenou zpátečkou se po chvíli ozval dlouhý tón ze bzučáku PDC a většinou druhý den byl yeťík v nouzáku na nízký stav baterie. Po té, co jsem po dvou dnech nenastartoval, tak jsem to odvezl do servisu, kde to zapojovali. Bylo mi řečeno, že to vybíjí jednotka PDC, tak ji po třech dnech odpojili a auto mi předali.... (takže do tohohle servisu už nikdy) tak se ptám, jestli má být v té řj stálé napájení, nebo až po otočení klíčkem ? Díky za odpověď
  11. Já měl ten samý problém s Yetíkem. Svítila mi kontrolka ESP a Steeringu. Nikam jezdit nemusíte ! Ani do autorizovaného servisu, ani žádných 50m rovně... stačí jen nastartovat a otočit s volantem úplně doprava a úplně doleva... až na doraz... a ihned poté Vám zhasnou obě kontrolky nastaví se tím doraz serv a je to účinnější, než jízda rovně.
  12. Nevíte někdo, jestli se dá místo toho širokého rádia, strčit užší rns 510 ? samozřejmě za předpokladu, že bych koupil jiný rámeček. Jen, jestli se tam vejde na hloubku ? Díky.
  13. šla by tam tahle ? 1Z0 919 283 B
  14. Super. Už jsem jí sehnal. (5j0 919 475 A) Poradíte mi prosím, jak ji zapojit ? Kam v řj komfortu zapojit CANH a CANL z řj parkingu. Díky
  15. Je tam velkým písmem napsáno 5j0 919 475 a podtím je o trochu menším písmem 5j0 919 475 A Nešlo by to zprovoznit bez canu ?
×
×
  • Vytvořit nový...