Přejít na obsah

BlueRS

Uživatel
  • Počet příspěvků

    51
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

2 607 zobrazení profilu

Oznámení BlueRS

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

6

Popularita

  1. Zdravim ta...kedze si editoval prispevok,nedocital som sa co si mal zle na RSke,mam to iste na leone FR 184,uz som v koncoch,vymenene vsetko ,egr,cooler,pumpa....a tlakuje stale . Budes taky ochotny a napises co si mal zle na RS ke ? ....Dakujem, Miro/Bratislava. 

    1. BlueRS

      BlueRS

      Ahoj,

       

      jasné napíšem Ti, len mi povedz čo presne máš za problém /to tlakovanie neviem, čo tým myslíš/, ja už som RS-u pred rokom predal...zažil som si s ňou toho až až... 

       

       

      Martin

    2. 1soda

      1soda

      Ze co si s nou nakoniec mal..ci pomohla ta vymena tesnenia pod hlavou. 

    3. BlueRS

      BlueRS

      Aha, no mne ale nemenili tesnenie pod hlavou, posledný problém, ktorý som s  autom mal bol pokazený termostat - výrobná vada, teplota mi na budíkoch vyskakovala až na 130 a potom znova klesala...ja som auto kupoval ako novinku a dal som do neho vtedy všetku možnú výbavu, mal som DSG prevodovku, tá mi počas jazdy na tempomate svojvoľne uberala a pridávala rýchlosť, tuším 3 krát mi menili poťah na sedadle vodiča, niekoľko krát mi aktualizovali RJ motora aj RJ DSG, proste to nebola dobrá kúpa, hlavne aj DPF - skoro stále mi bežala podmienená regenerácia a cca každých 8000km nútená /musel som sa voziť po diaľnici doslova jak trúba kým to neskončilo regeneráciu/, menili mi páku DSG - koža sa olupovala, atď...neviem, aký ročník to máš Ty, nečítam už a ani nechodím na toto fórum, ja som ju po 3r predal a teraz mám benzínovú 245 ku combi a tiež so všetkým čo sa dalo a som maximálne spokojný...jazdím veľa po meste a kratšie trasy, diesel je dobrý akurát tak na tú našu 5 metrovú diaľnicu..Inak mám ešte FR-ko 125kw DSG 12/2011, na tom jazdí žena a s tým auto nie je vôbec nič...

       

       

      ahoj

  2. Fajn, že si si to natrénoval, ja mám už 2x vymenenú hlavicu-tá koža /akože koža / sa mi olupovala...a naozaj to bol pôrod vymeniť ju, bol som v servise pri tom a mechanik mal čo robiť, ale nakoniec to zvládol.
  3. Objednajú Ti nový poťah a výmenu spravia v servise. Sedadlo Ti nové určite nedajú. Inak kvalita poťahov v prvých škodovkách je katastrofálna, mám vpredu na sedáku vodiča už tretí poťah, 1 krát mi menili aj samotný sedák /molitan/, pretože nepasoval nový poťah na starý sedák. Škoda zmenila dodávateľa a zrejme aj kvalitu poťahov, teraz to vyzerá ok.
  4. Moja skúsenosť: nejaký "slepec" mi v lete pred činžiakom škrkol predný nárazník, tak som to dal spraviť v servise a až tu som si všimol, po cca 1,5r, čo mám tento gepel /inak to auto nazvať ani nemôžem/, že mám v svetle muchu ako hovädo, už bola vysušená, úplne v rohu svetlometu. Riaditeľ predajne mi povedal, že by mi to ako reklamáciu neuznali, že mám šťastie, že mi idú striekať nárazník, tak to svetlo vymontujú a muchu vyberú...škodovka je obyčajný hnoj, nikdy v živote si to už nekúpim, ...inak, svetlá sa mi tiež už zarosili, ale asi to tak má byť, kamarát má trojročnú 7-ku, rosia sa mu tiež.
  5. Moja RS-a je combi a diesel...ale kočička rozhodne nie je
  6. Toto bude zrejme vlastnosť DSG, aj mne sa to stáva, ako keby mi išla zaradená rýchlosť vyskočiť, potom chytí a auto robí čo má...Škoda...
  7. Sťahovanie nových máp cca 6h, dlhšie bolo tuším rozpakovanie, inštalácia v aute cca 1,5h. Sú tam ozaj aktuálne podklady...oplatí sa. A šlape to jak hodinky, dikes...
  8. Veď to, že update SW mi robili už dávnejšie, cca 4 mesiace bol pokoj /z toho 2 som na RS-e nejazdil/ a už je to tu znova. Ale dnes nič, štartovanie ok...natáčam každý jeden štart.
  9. Jasnačka, počítam s tým, že problémy budú vždy a všade, toto auto je v podstate ešte novinka a nemá vychytané muchy. Druhá vec je, že po mojich skúsenostiach s týmto konkrétnym autom už jednoducho škodovke nedôverujem. Ale tri roky to ešte nejako vydržím, páči sa mi nový VW Passat Variant, za tri roky bude hádam už aj facelift, takže RS-u buď predám alebo nechám manželke a predám FR-ko. Jednoducho auto má slúžiť mne a nie aby som stále behal po servisoch a niečo stále opravoval - menil. Vozí sa na nej síce dobre, ale technické problémy a kvalita materiálov jej na sláve nepridávajú...
  10. Mám aj SS, po štarte automaticky vypínam, je to p...na. Uź som to raz napísal, nech si to auto vyskúša nejaký papaláš z MB a nech potom povie či je to ok, keď bude pred náhodnými svedkami hoci kde po meste štartovať auto ako starú 120, bude na smiech, v servisoch sú bezradní a nevedia čo s tým...teším sa na deň, keď RS-u predám a kúpim nové, určite nie Škodu.
  11. Aditíva nedávam a ani nedám, tankujem iba na Agip-e /bez obsahu síry/ a mám kessy. Ty?
  12. Kámo, ja som už na tento "šerbel" definitívne rezignoval, určite to je moja prvá a posledná škodovka. Mne sa pred dvoma dňami ráno podarilo naštartovať takto isto, do servisu som ani nevolal, dnes sa mi to ráno zopakovalo, takže ten update SW zrejme nevyriešil nič, alebo len čiastočne. Je..m na to, ešte tri roky budem auto drať a určite sa ho zbavím. Za tie prachy to veru nestojí. SW chyby, nekvalitný materiál, štarty ako 120-ina, proste katastrofa.
  13. Zdravičko páni, hlásim, že mám vymenené poťahy na sedáku aj na operadle /tam sa mi olúpala "koža"/, som zvedavý ako dlho to vydrží...výmena v rámci záruky.
  14. No, to je smola, kto by to bol povedal, že sa bude látka žmolkovať - hlavne keď sa jedná v podstate o nové auto, resp. nový model. Mám zato, že sa na kvalite materiálov dosť šetrí, predpokladám, že facelift dostane kvalitnejšie materiály, minimálne čo sa týka poťahov a výplne dverí. Ja som ešte poťah nestihol vymeniť, ale myslím, že na budúci týždeň to budú robiť, tak to sem potom nafotím, už teraz mám však stiahnutú r.ť, či to bude spravené dobre a či to hlavne bude držať tak ako z výroby. A samozrejme, či sa látka už nebude žmolkovať po ďalších 15 tisícoch...
  15. Áno, vždy som to spozoroval pri studenom motore - servisný technik mi povedal, že po naštartovaní sa systém natlakuje a hladina stúpne, ale aj tak mi už raz a to bolo auto nové zasvietila kontrolka a bolo treba dolievať. A je tiež pravda aj to, že používam teraz denne nezávislé kúrenie, tak 2 až 3 krát za deň, možno to má súvis, ale to ja posúdiť neviem, v škodovke by to mali vedieť. Hladina kvapaliny s naštartovaným motorom je možno o 0,5 cm vyššie, to som ale nefotil - nie je dôvod. Tak ak niekto vie, či má nezávislé kúrenie vplyv na "straty" v systéme napíšte, Ď.
×
×
  • Vytvořit nový...