Přejít na obsah

šlaušek rs

Uživatel
  • Počet příspěvků

    33
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

999 zobrazení profilu

Oznámení šlaušek rs

  1. Já jsem si na podzim před zimou dělal komplet nástřik podvozku a podběhů bitumenem a dutin voskem na Fabii 3 combi MC, vyrobené 7/2016. Měl jsem sundané komplet všechny plasty na spodku a podběhy. U předface byl pouze plast. To vím určitě, tohohle materiálu bych si všiml a trošku mi to prostříklo přes ten plast na práh ke spodní hraně dveří, kde jsem to potom čistil. Takže to tam tutově není. Ale stejný materiál nacucaný vodou byl vložen mezi přední třetinou předního blatníku a šavlí motorového prostoru. To jsem odtamtud vyrval a vyhodil. Jsou to jen kurvítka od výrobce. I když to samozřejmě odůvodní hlučností, atd. Jinak se vám divím s těma zástěrkama. Blbě to vypadá a ještě to pod nima rezne. Také pravidelně při prezouvání odmontuji plast. podběh, vyčistím spičku prahu a spodek blatníku a potom vždy zaleju voskem a vyleju olejem. A nikdy mi to tam nerezlo ani na předchozích starých Fabiích 1.
  2. Nevěděl by někdo číslo odstínu pastelové šedé steel, co se dává na Monte Carlo (r.v. 7/2016)?
  3. Tak reklamace uznána, volant vyměněn za nový.
  4. Myslíte, že mi ŠA uzná reklamaci na sedřenou kůži věnce volantu u auta r.v. 7/2016, najeto 44.000 km? Zatím jsem z kvality teda docela zklamaný. U předchozí F1 RS volant nevypadal rozhodně tak zle ani po 330.000 km.
  5. @Čečulák Jakou látku jsi prosím Tě přesně použil? Byl by nějaký odkaz?
  6. Zdar chlapi. Prosím o názory a zkušenosti. Octa s motorem 2.0 TFSI, 147 KW, BWA (najeto poctivých 173.000 Km). Auto v zimě stálo v suché garáži, vyjelo cca 4 x za zimu, když bylo sucho a hezky jen aby se prohřálo a projelo (cca 30 - 50 km). Průběžně dobíjena baterie chytrou dobíječkou s čipem. Nikdy s ním nebyl problém. Po stání cca měsíc (s průběžným dobíjením baterie cca 1x týdně, přes noc) jsem nastartoval a zůstalo svítit EPC. Po dalším nastartování se rozsvítila i kontrolka motoru. Auto bez problémů normálně jede, startuje, má normální spotřebu a výkon. Po napojení na diagnostiku Bosch píše chybu: P0601 Řídící jednotka, komponenta vadná Mimo to tam byla i chyba o poklesu napětí pod minimální mez. Po vymazání chyb a nastartování vše zhaslo, auto zase normálně jelo. Při následujícím nastartování se opět rozsvítilo EPC a při třetím nastartování EPC i kontrolka motoru. Po načtení, opět stejná chyba (P0601). Po dalším smazání a nastartování, bez chyb, jízda cca 100 KM, nic se nerozsvítilo, auto jelo naprosto normálně. Při dalších nastartováních se vše opakuje. Nejsem žádný diagnostik, ač olej apod. drobné opravy si dělám sám. Tak prosím o názory řešení a praktické zkušenosti. Zatím jsem vyčetl, že zřejmě bude třeba přehrání softu řídící jednotky. To trošku komplikuje fakt, že auto má léta čip od CIMBU. I přes svítící kontrolky funguje naprosto jak má. Zatím díky.
  7. Hoši já teda nevím, ale neviděl bych preventivní demontáž vany a vyčištění sacího koše jako nic špatného. Já jsem si ji též u kamaráda - dvorního mechanika (co znám dělá v širokém okolí servis všem TFSI a TSI), nechal preventivně při výměně oleje vanu demontovat a chtěl jsem to vidět, příp. komplet vyčistit. U mého auta dobrý a bez problému, vše čisté a nezanesené. Ale auto mám po první majiteli, který měl rozum a olej si měnil sám od začátku po 15.000,- Km, navzdory Long-life servisnímu intervalu a to jen kvalitní. Já to zkrátil pro jistu ještě na 10.000,- Km. Ale totéž udělal známý u toho též mechanika (a já byl zrovna u toho) a tam to bylo za 5 min. 12. Vše totálně zanesené a zaprasené. U mě třeba zbytečný čas a drobná investice, ale u kamaráda spása, která mu zřejmě zachránila dost problémů a peněz. Ale je to na každém. Já raději problémům předcházím než je řeším. A nebaví mě na cestách řešit co s nepojízdným autem.
  8. Přátelé, také mám zkušenost s mlžením oken u Fabie I, 1.4 MPI, r.v. 2001. Jakmile bylo venku chladněji, nebo vlhko, celý interiér se hrozným způsobem mlžil, že bylo vidět ven jen čelním oknem a z cca 1/3 předními bočními. Čím více se zapnul ventilátor, tím více se auto mlžilo a po oknech tekla uvnitř voda. Problém byl už od koupě. Holt koupeno jako levné druhé auto na zimu. Nakonec jsem zjistil závadu motorku vnitřní cirkulace. Zůstal zaseknutý a nefunkční v uzavřené poloze, ač kontrolka vnitřní cirkulace fungovala normálně. To byla první fáze. Další přetěsnění všech dveří (plechů se stahovačkami). To se projevovalo po nočních děštích vlhkými koberečky u řidiče (ve střední části koberečku - pod nohama) a vzadu vpravo. Od té doby mám po vyschnutí klid, sucho a viditelno.
  9. Tak já tenhle problém malé/velké auto a spotřeba ve městě vyřešil jednoduše. Na dálky a mazlení mám benzínovou RS 2.0 TFSI, s tou se dá jet mimo město běžně za 7 - 7,5/100 a do města a na zimní hrůzy jsem koupil za 40.000,- starou mrchu Fabii 1.4 MPI a je po problému. Dávám jí jen to nejnutnější a až umře, sežene se další mrcha do města na likvidaci.
  10. Také mám pocit že to je až příliš jasné světlo. Ale nenapadlo mě že by bylo možné nějak snížit svítivost.
  11. Tak to je zvláštní. Na mé předface benzínové RS to bez těch CAN modulů chybu hlásilo. Po napojení modulů vše bez problémů.
  12. Rád bych oživil téma. Nemá někdo fotku jak je vyřešeno otevírání kapoty (odjišťování pojistky proti otevření) po montáži tohoto typu výplně masky. Ta s výřezem na páčku se mi fakt nelíbí, ale zase něco odřezávat nebo ohýbat bych fakt nechtěl. Nemám rád polovičaté řešení.
  13. No, tak jste mě nalomili tak, že to asi vzdám. Počkám ještě na detailní fotky od Pancha a uvidíme........
  14. Díky Pancho. Budu rád za foto a reference. Nějak nejsem úplně příznivcem plastů na RS, ale tohle mě také celkem zaujalo.
  15. Nemáte někdo praktickou zkušenost s tímto spoilerem na předface RS nárazníku? http://shop.obautodily.cz/eshop/skoda-octavia-ii-facelift/masky-spoilery-mracitka/spoilery-difuzory/skoda-octavia-05-spoiler-predniho-narazniku-spodni-id:7313.eshop Tedy jak pasuje, vypadá v reálu, kvalita, stálost, apod....... Díky za odpovědi, příp. detailnější fotky.
×
×
  • Vytvořit nový...