Přejít na obsah

Abstinent

Člen ŠKODA Klubu
  • Počet příspěvků

    23
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Abstinent

  • Narozeniny 3.9.1973

Oznámení Abstinent

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Hurec : Díky za reakci. Popis chyby jsem našel,ale jinde ( měla by to být přední ls před katem ) Podle DP a mých možností jsem provedl proměření odporu ls-0 ohm,do sondy proud jde v hodnotách dle DP,ověření proměřením odporu zadní sondy- odpor 4,8 ohm,proud také dle hodnot v DP,takže to nejspíš bude přední ls,objednána,dnes bych ji měl mít doma,tak namontuji a udělám pak diag.
  2. Tak mě ta diag. vyhodila toto obr. 1 VAG 409 , obr. 2 VAG ihr 304.. Nemá/neví někdo info co říká VIS. Díky
  3. Tak dorazil tento kabel diagnostika-obd2-kkline-usb,je u něho i tištěný návod v čeětině i s obr.,CD-ROM na kterém jsou ovladače,VAG-COM 304 CZ a VAG-COM 311 ENG. Při instalaci kabelu se na PC s W8 a výš ovladače stáhnou z netu a instalují automaticky ( u mě W10 ),samo si to nastavilo/přiřadilo COM-port. Odpoledne vyzkouším.
  4. Zdravím. Dneska jsem byl na STK a při měření emisí vyhodilo chybu P0031-nefunkční vyhřívání sondy,hodnoty emisí v normě.Která sonda ( před/za katem ) to je mě neřekl/nemohl zjistit. Test lambda sond - nízký počet zvlnění. Viz foto. Motor 1,4 16V 59kW BUD viz podpis,nájezd 222785 km Za kat patří sonda 036906262D , před kat patří sonda 036906262AA . Na diagnostiku se dostanu možná zítra nebo po neděli. Tak se chci zeptat jestli někdo neví jestli mají obě sondy vyhřívání nebo jenom jedna/která ( před/za katem ) ? Díky. A ještě se chci zeptat,jak je na tom s funkčností tento kkl kabel ? Bude k tomu VAG 304. http://www.mtaplus.cz/autodiagnostika-vag-audi-skoda-seat-volkswagen-vw/35-diagnostika-obd2-kkline-usb.html
  5. Mě před vyčištěním klapky PP ukazoval 0,8l někdy to skočilo na 0,7l,většinou 0,8l,po vyčištění klapky po zahřátí i v zimě se ustálí na 0,7l. V podstatě je to jedno,při době kdy motor bží na volnoběh ten rozdíl je tak malej,že to nepoznáš jestli bere 0,8 nebo 0,7l . Jo kdyby byl rozdíl třeba 0,5l a víc tak to už poznáš,ale pak je něco špatně a mělo by se to řešit. Takže sledovat spotřebu na volmoběh,jestli to bere 0,7 nebo 0,8 nemá cenu. Kdyby to bralo o hodně víc tak bys to nejspíš poznal i na chodu motoru apod.
  6. tomakecTD: na uložto.cz je DP na všechny motory aod začátku výroby až po motor 1,4 16 V 59 kW kod BUD,stáhnout,nastudovat,vyměnit.Jinak,místo aretačního přípravku stačí 2 8mičky šrouby vhodné délky.Někde tu je i celkem sluěnej popis jak nato v domácích podmínkách.
  7. Takže zakoupen olej: http://www.eshop-rychle.cz/bezo/eshop/3-1-Oleje-a-maziva-SUNOCO/9-2-Synteticke-oleje/5/46-Sunoco-SYNTURO-GOLD-5W-40-5L filtr: http://www.motointegrator.cz/produkty/6627-olejovy-filtr-knecht-oc295 svíčky: http://zapalovaci-svicky.heureka.cz/brisk-zapalovaci-svicka-brisk-extra-br-dox15le-1/ Po výměně nafotím,popíšu stav svíček,oleje,filtru+rozborka filtru( zjištění konstrukce filtru )
  8. Máte někdo zkušenosti s číštěním/dezinfekcí klimatizace ozonem?Mě klima trochu smrdí jenom po vypnutí než se to vyvětrá/vyschne,vypínám před dojezdem cca 5 min. Dík.
  9. Abstinent

    Fabia III

    Nevím jak testují Škodovky,ale VW se testuje takto http://www.youtube.com/watch?v=XMoDdR7GaTY To je asponˇpožádný testování.
  10. George_rider: Tak jak,zkoušel jsi ten přípravek na hydroštely? Jinak,mě už taky začal klepat-specifikuji.-najeto celkem 200 085 km,od výměny oleje cca 1000 km Po nastartování ( ráno,druhý den,když startuji během dne vícekrát,tak už nic )silnější zaklepání cca max 5s,pak už není slyšet. Př identifikaci odkud klepání vychází,jsem vzal dřevěnou násadu od kladiva a přikládal rúzně na motor přibližně v místech odkud se klep ozýval a uchem posluchal ( tzv.dřevěný endoskop ) a zjistil jsem,že klepání se ozývá z víka ventilů,ale jenom z uložení vačkové hřídele výfuk.ventilů u 1ho válce ( 1 od rozvodu ) a je slyšet po nastartování normálně uchem a po pár sec. už jenom přes tu násadu.Tak jsem posluchal i jiná místa víka ventilů a jde to slabě slyšet ( přes násadu ) i na uložení vačk. hř. sacích ventilů 4ho válce ( poslední )Tak si myslím,že to jsou snad jenom hydroštely. Setkal jste se s tím už někdo: Dodatek-poslední výměna byla v http://www.autopodbaba.cz/.Tak jsem tam a zjištˇoval jakej olej dali do motoru?-odpovědˇtechnika 10w40,povídám jakou značku-odpovědˇCastrol,nic víc sem se o tom oleji nedozvěděl.Resumé je ,že mám v motoru olej do Castro¨'l-u,ale jakou specifikaci to nevím,tak asik si otevřu stránku s oleji Castrol 10w40 a budu losovat,třeba se trefím.
  11. Takže oživím staré téma. Myslím,že tato informace někomu určitě odpoví na to,proč měnit chladící kapalinu. Jinak výsledky testu jsou dosti alarmující. http://www.auto.cz/test-chladicich-kapalin-g12-musi-vic-nez-nemrznout-78004
  12. djstudio: Kuk tady-http://www.zbozi.cz/vyrobek/zapalovaci-svicka-2397-ngk-bkur6et-10/?seradit=nejlevnejsi
  13. Já sem minulej tejden dělal rozvody ( 1,4 16 v 59 kW BUD ) a když sem vymontil starou pumpu,tak na řemenici je tuším vyražený VW.ale nejsem si jistej,až budu doma tak se podívám.Jinak pumpa už trošku pouštěla chladící kapalinu,ložiska O.K.,najeto 199000 km,jo a má kovovou vrtuli Dával jsem sadu HEPU,jsou v ní řemeny Contitech,kladky INA,pumpa Hepu.no a hlavní důvod pro sadu HEPU byl ten,že prodejce mi řekl,že u originálních sad se může objevit pokaždý jiná pumpa.
  14. Vín to ze dvou důvdů:1- v místě uchycení byl blok motoru znatelně čistší ( otisk držáku,čistší vnitřek díry/závit ) 2-v nabídce některých prodejců jso 2 sady rozvodů na motory s kodem BUD,jedna s držákem a jedna bez a rozděleny dle VINka.http://autodily.mjauto.cz/skoda/fabia-combi-6y5/1-4-16v_59/rozvody-a-kladky/CONTICT957WP1.html nebo http://autodily.mjauto.cz/skoda/fabia-combi-6y5/1-4-16v_59/rozvody-a-kladky/CONTICT957WP3.html Pro moje ato má být sada s držákem
  15. Šlo to v pohodě,stáhl jsem si DP na motory 1,4 16 v ( je tam i motor BUD 59 kW ).Klíč na řemenici jsem si vyrobil taky,tady vedle nás je kovovýroba( regály apod. )a v kontejneru kam vyhazují zbytky je matroše dost-pásovina,plechy apod.
×
×
  • Vytvořit nový...