Přejít na obsah

sano

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

893 zobrazení profilu

Oznámení sano

  1. Pôjdem skúsiť do servisu budúci týždeň, dám vedieť, ako som pochodil.
  2. Mráz, určite nie, auto je garazovane, ešte som na ňom skla neoskrabaval 😀 kvapalina neviem, používam len sheron.
  3. Ahojte, dnes som na treťom brzdovom svetle objavil praskliny. Praskliny idú lúčovite z dýzy ostrekovača, žiadne mechanické poškodenie dýzy som nezistil. Nie som si vedomý ani žiadneho nárazu od skalky alebo niečo podobné. Fakt nerozumiem ako to mohlo vzniknúť. Vyzerá to skôr ako prasklina spôsobená pnutím alebo vadou materiálu. Myslíte, že to pôjde vyreklamovať v rámci záruky ? Ďakujem pekne za Vaše postrehy. Kamiq, kúpený ako skladovka v 12/2020, (vyrobená v 8/2020 pre španielsky trh). Najazdené má 6 500 km.
  4. Ďakujem pekne. Na budúci týždeň sa má na budíky pozrieť autoelekrikar. Dúfam, že sa to bude dať opraviť.
  5. Poprosím Vás o pomoc. Počas jazdy so studeným motorom po pár sto metroch nastane nasledovný problém: otáčkomer a rýchlomer spadne na nulu, rozsvietia sa kontrolky abs, ASR, servo, dynamické svetlá, tie blikaju a palubovka pipa. Maxidot vypadne (nesvieti), motor normálne beží. Odstavím, vypnem motor, otočím kľúčom, do polohy I., motor nabehne normálne, kontrolky, nesvietia, vynuluje sa čas a denné počítadlo km, ostane svietiť kontrolka airbagu. Vyzerá to ako chvíľkovy výpadok elektriny. Auto bolo v servise, prekontrolovane a premerané kontakty, urobená diagnostika, podľa servisu je problém v prístrojovom štíte, servis odporúča vymeniť prístrojový štít v cene cca 900,- Eur. Stretol sa už niekto s niečím podobným ? Je to naozaj problém prístrojového štítu? Roomster, 1,6 benzín, 77 kw, r. v. 2007, 123 000 km
  6. Dobrý deň, kúpil som roomstra 1,6 16 v 77 kw (BTS), najazdených 95 000 km, ako je to teda s výmenou rozvodov ? K žiadnemu fixnému intervalu som sa nedopátral. Alebo pokiaľ reťaz je pri štarte ticho, netreba rozvody riešiť ? Nemôže dôjsť k náhlemu poškodeniu motora, z toho dôvodu, že nebol menený rozvod ? Ďakujem.
  7. Takže sa sa stými otáčkami nedá nič robiť, je to normálne správanie motora ? Na EK ich treba držať 20 sek. v rozmedzí 2500 - 3000 ot./min. Na mojej octavii (r. v. 2002, kód motora AVU) to aj so zapnutými svetlami a spotrebičmi nie je možné. Otáčky sa dajú konštatne držať až od 4000 ot/min., lenže to je už mimo predpisu. Akurát ma kvôli tomu poslal technik preč z EK (neprešiel som),pretože nedokázal držať otáčky, že si to mám dať do poriadku. Že ak chcem nech si pridávam plyn ja, ale ani ja som nedokázal držať otáčky 20 sec., v hodnote 2500 - 3000. Prosím poradte mi čo mám robiť. Ďakujem pekne.
×
×
  • Vytvořit nový...