Přejít na obsah

12tsi77kw

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení 12tsi77kw

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Čaute. To auto už mě začíná srát. Včera jsem jel a skoro jsem nemohl přidat plyn a místo plynulého sešlápnutí jsem to sešlapoval spíše trhaně, jak ta tuhost povolovala. Co se týče vrzání - to budeme všichni v pravidelných intervalech vazelínovat? Bojím se, že když mi to vymění, tak mi tam dají ten samý - nový a bude to za pár měsíců to samé. Akce 20V4 - víme něco?
  2. se máš .. mě zatím jen přibývají ... doufám, že mě nečeká to těsnění od dveří
  3. přesně tak... taky pata tak někde mezi brzdou a plynem a jdu do toho šikmo... díval se někdo na to video?
  4. ještě 2 soubory 1pazvukpedalu.part1.rar 1pazvukpedalu.part3.rar
  5. zkuste mrknout na video - pedál.. už mě to dnes drásalo nervy... musíte stáhnout všechny 3 RAR soubory, aby to šlo, bohužel to mělo přes 40MB děláto, když plynový pedál nepřišlápnete rovně dolů, ale vychýlíte se od směru - viz. video... 1pazvukpedalu.part2.rar
  6. Ahoj, trochu jsem z té "kvality" VW rozčarován a přidávám sumarizaci mých pazvuků: - sedačka brutálně vrže o zámek pásu (podlepil jsem zámek páskou a ok) - jsem šokován, že to nebylo vyřešeno konstrukčně už dříve automobilkou a musím to řešit já po x měsících / letech od výroby prvních aut nalepováním nějakých pásek - při zaplém větrání se mě od 2ky a nahoru projevují nějaké šelesty a meluzíny, naštěstí většinou větrám na jedničku, vživotě jsem to v jiných autech neslyšel takové pazvuky - při otevření víka přední loketky mě to zavrže, naštěstí to moc neotvírám - cosi rezonuje z pravé části u spolujezdce, vypadá to na výškové nastavení pásů, začíná mě to už obtěžovat, né hlasitostí ale svou pravidelností - asi 3x mi nějak divně vrzal nebo vydával pazvuk volant když jsem při parkování otáčel volantem - ale jen na jednu stranu, poprvé když jsem to slyšel jsem se i lekl, nevím, proč to dělá občas a co to je a proč to bylo 1x tak hodně nahlas a teď zase nějakou dobu klid - nějak mi občas lupe nebo zavrže plynový pedál - to nemám vysledované, je možné a vypadá to, že to je od boty, musím to prozkoumat Chtěl jsem se zeptat na 2 věci: - ten volant - dělá to více lidem a může někdo přiložit zvukový záznam? mě se to nepodařilo moc dobře nahrát. - od kterého data výroby jsou už ty těsnění na dveřích pořešeny přímo automobilkou? Díky a vrzání čest
  7. Díky za reakce. Můj záběh jsem popsal tady: http://forum.skodahome.cz/topic/127921-zajíždět-nový-motor-či-ne/page-2#entry1887172 Může tady někdo napsat, jestli měnil olej po 5.000, popř. jiných km? A hlavně: "co" z toho vyteklo??? Díky
  8. Můj záběh TSI probíhá takto: do cca 2.000 km dle ukazatele, jak mám řadit, tzn. asi 1600 až cca 2200 otáček, občas 2500. Poté do 3.000km jsem vytáčel do cca 3000 až 3500 otáček. Po 3.000km už jsem to protáhl víc a teď (3.500km) jsem to projel do 5.500 otáček všechny rychlosti a zkusil jsem to přihulit na dálnici 200km/h. Na 6tý stupeň jsem nedosáhl otáček tuším ani 4500, už si to přesně nepamatuju. Teď (při 3.500km) už jezdím normálně, ale během jízdy na to aspoň chvilkově dupnu a trochu protočím. Výměnu oleje při 1.000km (jak je v článku) jsem neprovedl, možná pouvažuju kolem 10.000km Jinak turbo dochlazuju 1 až 2 minuty skoro vždy. Pro zajímavost moji starou zajetou HTP 47kw najdete tady: max. rychlost http://www.youtube.com/watch?v=lNdaQx4FzG8 a spotřeba na PP http://www.youtube.com/watch?v=6PIysdpLyEw
  9. Ahojte. Nějaké rady, jak správně a dobře zajet motor? 1.2 tsi (77kw). Díky
×
×
  • Vytvořit nový...