Přejít na obsah

pavouk777

Uživatel
  • Počet příspěvků

    36
  • Registrace

  • Poslední návštěva

4 Sledující

Oznámení pavouk777

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Mé taky nesel na 5 dveřích ostřik a odepnul jsem ten Plas abych viděl na trisku. Tu jsem vyndal a prohnal jsem ji tlakem vzduchu z kompresoru. A naprázdno jsem pouštěl zadní ostřik dokud s toho nesla vista voda. Bylo to zaneseny nejakym bordelem. Od Te doby VŠE O. K. Ale nějak se mi nedaří seřídit ty trysky a delku stěrače. Po zaklapnuti plastu přes trysku mi to stříká jedna do plastu a druha na kraj stěrače. Jehlu jsem už zkoušel ale nic moc. Nejake jine reseni? Nebo zkušenosti? Škoda Octavia II FL 1.8 2010. DIKY
  2. Ahoj Dnes jsem chtěl nakódovat ASISTENT ROZJEZDU DO KOPCE ale nefunguje to při 5% 2s. Kde dělám chybu. Je možné že mám jinou verzi jednotky ABS. Můžeš mi to trochu popsat kde je zakopaný pes. Díky Pavel Škoda Octavia II FL 1.8 TSI 118KW 2010 elegance.
  3. Ahoj chlapy. Chci se zeptat, jaké máte zkušenosti s odstraněním samolepky z 5tých dveří. Nějaký šetrný postup aby to nešlo i s lakem a barvou. A zároveň vás žádám o originál rozměry (vzdálenosti), kam se lepí motoryzace znak TSI nebo TDI. Děkuji za odpovědi a návody https://goo.gl/photos/utgng88ybQWTjJAs6
  4. Já se potýkám s problémem zadního ostřikovače, že jednou za čas musím vyčistit trysku. Zanáší se nějaký bordel a nebo když se dlouho nepoužívá. Je možná nějaká jiná náhrada trysky? Díky.
  5. Chci se zeptat při studeném startu mi to trochu rachotí cca po dobu sytiče než se otáčky ustálila na 1200. Pak je ticho. Muže to být napínák? Mám rok 2010 možná je tam typ napínáku N ale jak to zjistit. Díky za typ.
  6. Moje zkušenost je takový že jsem koukl po roce na rysku. A od 144000km do 15560km spotřeba oleje klesla na hranici minima. Dolil jsem 1.5 l a je to o.k.
  7. Ahoj tak servis nic nenašel. Jen mě napadla další věc a katalizator? Určitě se s tímto problémem setkal a vyřešil. Neříkejte ze se stím smíříte ze vám to dělá tyto projevy. Někteří píšou že nic takového na autě nepocitili.
  8. Ahoj. Tak jsem se ještě v tom ne vrtal čim by to mohlo být.Ale dnes ráno při teplotách 14 C° vše o.k. žádné kolísání a žádné prohoupnutí otáček. Tak opravdu netuším čím to je. Tento problém jsem poslal prodejci Škoda. AI napsal toto: Vážený pane Šťástko, obdrželi jsme informaci o projevu, který se na Vašem automobilu vyskytuje při startu studeného motoru. Bohužel bez fyzického posouzení se můžeme pouze domnívat, že se jedná o projev, ke kterému dochází v souvislosti s nutností rychlého prohřátí výfukového systému – důvodem je dodržení emisních limitů. Vzhledem k tomu že, jak uvádíte, vozidlo v prvopočátku takovéto projevy nevykazovalo, dovolujeme si požádat Vás o sdělení čísla jeho podvozku (TMB…) a název autorizované opravny Škoda, se kterou bychom mohli tuto záležitost řešit. S pozdravem,
  9. Abych řekl pravdu v zádi na motoru tak kde je turbo tak nějak a ta hadice je od oleje. Čidlo na sání vzduchu jsme čistili a váhu vzduchu taky. Druhy den ráno na studený start 1200 otáček stabylní ale hned na to odpoledne o pět ani ne kolísání ale cukání motoru. Připadne posli číslo SMS Já ti zavolám.
  10. Pokud při studenem startu na sytič davá více paliva do válců tak bych pochopil to kolísání otáček. Teoriticky by mohla být špatná svíčka která je unavená a nedavá dostatečnou jiskru. Když jsem auto kupoval tak jsem svíčky neměnil( tak proto originál ). Zatím jsem měnil brdové kotouče a vodní pumpu,palivový filtr . Tyto 3 položky které jsem měnil byly originál. Tak jsem udělal zlatou střední cestu při výměně. Pokud bych koupil lepší svíčky 4elektrodová,tak by asi pálil a více a omezil bych to cukání a kolísání(prohupy) otáček. Ale to jen má teorie. V praxi ten problém bude stejný. Ze by byla práskla hadice od turba to se mi nezdá auto táhne jak bejk.Od 2300-2500 otáček vystřelí a táhne pěkně až na 6000 ot. Tak Teda netuším. Asi se budu muset smířit že je to vlastnost motoru?
  11. Poslední možnost co měl napadá svíčky. Jsou originál a mam nalítano 150000 ale máš pravdu stou aktuální spotřebou 5.0 l studený a na 900 otáček 0.8 l. Kolik stoji svíčky origo. Nebo ji na možnost se svíčkami?
  12. Ted jsem mluvil s kamarádem který mi to čistil, a řekl mi že to muže být buť nejakym těsněním okolo saní a nebo svíčkami?? Je divné že se to projevuje jen za studena na sytič. a Když je motor teply tak je vše o.k. i při jízdě. Tak teda už netuším co by to mohlo být. podotýkám že se jedná o motor CDAA 1.8TSI 118KW 2010 FL
  13. Ahoj při dnešních teplotách 13- 20 stupnu se mi nic neukazalo jak jsem zde psal. Napadlo me nemůže to byt Čidlo teploty chladicí kapaliny? Pokud ano tak kde bych ho nasel v prostoru motoru. a kolik by stalo. Tuhle sobotu jsem s kámošem menili predni kotouce a cistili i cidlo na sani vzduchu a vahu vzduchu. Obě cidla cistá. Jednou se podarilo na studeny motor natocit se sytičem bez problemu. Jinak to ma snahu cukaní.
  14. Ještě mě napadla jedna asi blbost.Pokud by byla slabá baterie při studeném startu, tak to sebere část napětí na nějakém čidlu a vyhodnotí to tak že přidá otáčky a houpe to? Je fakt že baterka slabší.
  15. To mas pravdu na diagnostice jsem byl 3x a nic. Závada žádná. Tak vycházím s toho ze to těmi hadicemi a odlučovačem. Je to přeci mechanická část bez čidla, je tam ta membrána. Ktera muže byt porušená. Za chvíli pojedu domu. Auto mi stalo 2 dny venku tak náhraji video co mi to děla. Poslu to do 2 hodin.
×
×
  • Vytvořit nový...