Jump to content

lukas3156

Uživatel
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About lukas3156

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

555 profile views
  1. čo sa týka komfortu, tak zháňam také, ktoré su komfortným naladením čo najbližšie k originálom (preto uvažujem aj o tých Sachs, ktoré by mali byť z hľadiska naladenia podobné prvovýrobe). Auto najazdí cca 7000 km za rok, takže investovať do originálov sa mi moc neoplatí (Sachs / Bilstein cca 40€/ ks, originál 80€/ks)
  2. Čaute, čaká ma výmena tlmičov na mojej fabii combi. Uvažoval som nad tlmičmi Bilstein B4, no ako si hľadam viac informácií tak začínam zisťovať, že viacerí majú problém s búchaním týchto tlmičov pri nižších teplotách. Máte niekto takúto skúsenosť? Ak je to tak, potom zvažujem alternatívu od Sachsu, máte s nimi skúsenosti?
  3. Zdravím, mám fabiu 1 a motor 1.4 16v 59 kW (kód motora BUD), najazdené 166.000 km. Pri studenom štarte motor klepe až kým sa trochu nezohreje, potom klepanie prestane. Podľa videí na youtube s rovnakým zvukom klepania som zistil, že ide najpravdepodobnejšie o zodranú klznú vrstvu na piestoch ("piston slap"). Na YT som našiel video s podobným motorom 1.4 16v 63kW, kde sa klepanie podarilo zmierniť výmenou oleja za Mobil 0w-40. Ja momentálne dávam Shell Helix Hx8 5w-40, mením ho každý rok (cca 6000km). Myslíte, že zmena oleja z 5w-40 na 0w-40 by mohla aspoň čiastočne pomôcť? Je 0w-40 vhodná do
  4. valčeky som už vymenil. Pri tých Ferodo pakniach sú 2 typy označené kódom FSB150 a FSB 408. Nevieš aký je mezi nimi rozdiel?
  5. Trochu oživím túto diskusiu. Plánujem kúpiť nové pakne aj bubny. Na viacerých fórach sa písalo, že najlepšie je kúpiť pane značky FERODO. Tieto pakne sa ale predávajú v 2 verziách - nitované a lepené. Ktoré sú lepšie? Bubny plánujem kúpiť TRW DB 4299.
  6. Zdravím, je niekde dostupná dielenská príručka pre motor 1.4 16V 59 kW BUD? Zháňam čast o elektronike (mechaniku mám). Vďaka
  7. Takto vyzerá komfortná jednotka, je vsunutá v plastovom držiaku (červená šípka). Je potrebné odmontovať spodný plastový panel pod volantom a demontovať plastový ofukovač nôh, potom by sa malo dať dostať ku miestu kde je jednotka uložená. Otázne ale je, či tam vôbec bude privedená kabeláž.
  8. kódovanie imobilizéru som riešil včera, kľúč, ktorý som kúpil z aliexpresu už obsahoval čistý nenakódovaný čip imobilizéru typu ID48. Na nakódovanie imobilizéru cez VCDS je potrebné mať pri sebe pôvodný kľúč a poznať PIN imobilizéru (ten sa nachádza na plastovom štítku ku kľúčom pod stierateľnou vrstvou). Ak PIN nemáš, cez VCDS sa PIN nedá vyčítať, je potrebný iný postup
  9. Tak ja mám už montáž diaľkového na fabiu 2007 (facelift) za sebou. Pôvodná jednotka komfortu 6Q0 959 433 H bola vymenaná za jednotku 433 E, z aliexpresu som objednal 3 tlačítkový kľúč 1J0 959 753 DA s elektronikou a čistým imobilizérom. Po prehodení komfortnej jednotky stačilo už len vybrúsiť planžetu, nakódovať imobilizér v novom kľúči a spárovať diaľkové s komfortnou jednotkou. DO funguje vrátane blikania smeroviek pri odomknutí/zamknutí + pri podržaní tlačítka na kľúči funguje aj odskok kufra. Cena za komplet prerábku bola 49 € (9 € kľúč, 19 € komfortná jednotka, 10 € vybrúsenie planžety, 1
  10. skús skontrolovať či nezateká cez osvetlenie ŠPZ, prípadne cez madlo (tlačítko otvárania) kufra
  11. čo som pozeral na internete, tak pred FL aj facelift by mali mať kľúče s frekvenciou 434 MHz. Teoreticky by mohol fungovať aj 3 tlačítkový kľuč 1J0 959 753 DA. Komfortnú jednotku by som zohnal 6Q0 959 433 E. Pôjde mi v takejto kombinácií aj otvoriť kufor stlačením stredného tlačítka na kľúči? Ak máte niekto skúsenosť s dorábkou DO do faceliftovej fabie, napíšte čísla dielov ktoré ste použili. Vďaka.
  12. Dobrý deň, mám fabiu 1 combi, rok 2007. Auto má originál od výroby centrálne zamykanie. Rád by som ho doplnil o diaľkové ovládanie. Bude spojazdnené DO podľa tohoto návodu (https://www.youtube.com/watch?v=AwlqGJueXsQ&lc=UgxB11-320PmWgmeHwV4AaABAg.9DpmhukXHPa9DpxxDwnSw5) fungovať aj na moju faceliftovu fabiu? Vďaka za odpoveď
  13. Zdravím, mám problém na mojej Fabii 1 combi, r.v 2007, 1.4 16V 59 kW (BUD), najazdené 162.000 km. Predok auta je zdvihnutý na podperách (kolesá sa voľne otáčajú), motor je naštartovaný, zaradený 1. prevodový stupeň. Pokiaľ je volant rovno,nič sa nedeje, akonáhle som začal kolesá vytáčať do pravej strany, cca od 3/4 až po koncovú polohu do prava začne celý motor s prevodovkou vibrovať (na videu je to vidieť od cca 0:11). Zároveň z kabíny počuť pravidelné "lupnutie" (ako by niečo preskakovalo). Pri vytočení kolies do ľavej strany sa nič také nedeje. Inak pri bežnej jazde a aj na voľ
  14. zdravím, kto mate doma fabiu viete vyskúšať, či máte v riadení pri stojacom aute tiež takúto vôľu? Zvuk ide od stredu auta (v okolí riadenia) nie od čapov riadenia. Pripájam video. Vďaka. https://www.youtube.com/watch?v=luOx0D899B8&feature=youtu.be
×
×
  • Create New...