Přejít na obsah

dmacek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

656 zobrazení profilu

Oznámení dmacek

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak ve finale stacilo vymenit svicky a problem je zazehnan
  2. Co ti to ukázalo po napíchnutí? mě to poprvé zahlásilo chudá směs ve třetím válci. Prý by to mohl být vstřik, svíčka, cívka a nebo jen bordel
  3. tak byl klid a dnes to samé. příští týden jedu na diagnostiku a uvidíme. Auto jsem koupil z Německa a včera jsem dostal záznam ze servisu Skoda Berlin o všech zásazích co dělali. Zapalovací modul tam měněn nebyl. Cívka by to mohla být Neznáte někoho na Lounsku, Chomutovsku kdo má zkušenosti s tímto motorem? Jezdím k člověku co dělal x let v Škoda servisu a teď má vlastní "praxi", ale sám říká že moc RS nedělal.
  4. stejně tak já 225/40 18". Hankook Ventus V12 Evo 2 K120 XL
  5. asi. asi jsem při té vysoké spotřebě měl silný protivítr :-)
  6. Tak jsem to dnes zkoušel a při 90km/h na šestku se pohybuju v rozmezí 6,8 - 7,4l. 130km/h na šestku jsem někde kolem 8 - 8,6l. vše na rovině
  7. tak se mi zdá, že moje spotřeba je trošku vysoká. dnes cesta 30 minut (5% 35% okreska; 60% dálnice) průměrná rychlost 70km/h a spotřeba 11l. Dlouhodobou za cca 1500km mám 10l. až mi to je podezřelé jestli není něco v nepořádku
  8. tak můj pocit z ještě většího výkonu při 4 500ot byl asi chybný. dnes jsem to zkoušel znovu. Motor na moment jakoby vynechá a potom pokračuje v původním tempu. Nicméně se rozbliká kontrolka výfukových plynů. Asi se s tím nikdo nesetkal, když není odpověď, co? :-D
  9. Na grafy jsem koukal a nezdá se mi, že by tomu odpovídal projev mého motoru :-) nejlepší asi bude zajet někam na válec, udělat si křivku vlastního motoru a porovnat
  10. Ahoj, mám asi týden O II 2.0 tfsi. Krom problému s kontrolkou výfukových plynů (chyba na 3. válci vymazána a zatím 300km v pohodě) jsem spokojen. Jen mě trošku překvapuje průběh výkonu motoru. Zátah je citelný cca od 2000 ot., ale cca ve 4500 dostane auto kopanec a vystřelí kupředu je svižněji. Jen se chci ujistit, že to je OK a že třeba není problém s váhou vzduchu nebo turbem. díky
  11. Ahoj, mám asi týden O II 2.0 tfsi. Krom problému s kontrolkou výfukových plynů (chyba na 3. válci vymazána a zatím 300km v pohodě) jsem spokojen. Jen mě trošku překvapuje průběh výkonu motoru. Zátah je citelný cca od 2000 ot., ale cca ve 4500 dostane auto kopanec a vystřelí kupředu je svižněji. Jen se chci ujistit, že to je OK a že třeba není problém s váhou vzduchu nebo turbem. díky
  12. Ahoj, před týdnem jsem si koupil O II 2.0 tfsi 2007. Vše bylo v pořádku, ale včera se mi v autě rozsvítila kontrolka výfukových plynů. Zítra jedu na diagnostiku, ale koukal jsem jestli jen není někde vypadlý konektor a při tom jsem si všiml podivných omotávek u některých kabelových vedení. Popravdě jsem se u žádné z RS, na které jsem koukal, nezaměřil na kabeláž, ale nejsem si jist, že toto je origo řešení z výroby. Díky za postřehy. Je to tak OK?
  13. tady se spíš řeší aktuální spotřeba na volnoběh. Mě jde o to, že tato Fabia příjela se spotřebou 6l a za 5 minut stání měla spotřeba 9l a za dalších asi 7 minut jsme se dostali na 14l/100km a to auto celou dobu stálo s motorem na volnoběh. Bohužel jsem se na aktuální spotřebu při volnoběhu nepodíval. Podívám se na to dnes a případně doplním
  14. Ahoj, přítelkyně má Fabii I 1.9 TDI 74kw a včera jsem si všiml, že při stání ji na palubním počítači roste průměrná spotřeba (za 5 minut cca o 3 lity). Někde jsem na toto téma narazil, ale teď to zaboha nemůžu najít. Nemáte s tím někdo zkušenost? díky Dominik
×
×
  • Vytvořit nový...