Přejít na obsah

Peky1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    109
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Návštěvy profilu

1 151 zobrazení profilu

Oznámení Peky1

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

8

Popularita

  1. Tak dnes, jsem zabouchl kufr Roomstera, a nelze otevřít. Spínač jsem proměřil a je ok. Jaká je pojistka na 5. dveře jsem se z manuálu nedozvěděl, ale všechny jsem je propípal a vypadají dobře. Tipuji to na zámek. Info o otevření kufru se mi na maxidotu zobrazuje a do zámku jsem naměřil 5V. Je možný ten zámek rozdělat a opravit? Díky za rady
  2. Zdravím,

    vzhledem k tomu, že jsi měl fabii II a pročetl jsem celé tvé vlákno, mám dotaz na zapojení typové elektroinstalace k tažnému zařízení dle manuálu erich jaeger 7 pin přípojka pro vozy škoda roomster 2010 - 2015. Vím, že se musí následně nakódovat, nicméně problém nastal v přední části, v zadní části jsem připojil jednotku, kostru + levý blinkr dle návodu. V přadní části se ale nemohu dostat ke kabelům can - černý a bílý konektor zapojený nad pojistkovou skříní za relátkama, nedá se to stáhnout níže pod odpojení z desky a nasvorkovat dle manuálu - 3x nasvorkovat kabel. J Nejde nějak stáhnout dolů celá deska, aby se nemusela rozebírat celá palubovka + kam připojit v pojistkové skříni napájení. Pak doufám, že nebudu muset po kodování dozapojovat mlhovky v případě situace 3 nebo 4, protože to znaméná opět rozdělat kryty kufru. Předem díky za odpověď. Případně to mohu nafotit.

    050833c110316EJH.pdf

  3. Zdravím, budu potřebovat namontovat tažné. Je mnoho typů od pevné verze - origo škoda za 2.300 Kč až po odnímatelné za 9 tis. jen za železo. I to origo odnímatelné od Škody není tak drahé asi za 4.5 tis. Překvapila mě teda i cena typové elektroinstalace. Schválně jsem se zeptal prvně v autorizáku, kolik že vyjde tažné a prej odnímatelné min. 15 tis. a u pevného ani neví, zda mi nebude vadit v kombinaci s parkovacími senzory. Práce na celej den a prej se musí vyndat půl auta. Takže tudy cesta asi nevede. Jak je to s pevným tažným, berou ty čidla tu kouli, nebo už je blízko a je to mimo záběr. Jestli tedy vůbec mám z tohoto důvodu o pevném přemýšlet. Pro jednoduchost bych asi volil pevné jako má foromen, i ta krabička je vcelku schovaná, není to až tak nápadné, jen se bojím toho výřezu. Navíc u origo sundavacího je potřeba lakovat krytku k nárazníku. A další otázka, co je potřeba kromě tažného a elektroinstalace. Je potřeba následně nakódovat? Přede díky za informace.
  4. Když jsem volal do autorizáku, že budu chtít vyměnit olej, tak se mě rovnou zeptal, jestli budu mít vlastní. Takže s tím olejem to je asi jak kde. Jako mít 600 navic na litru oleje a to mají barelovej, tak to teda neberu, jen tak navíc zaplatit 2,4 tisíce.
  5. Peky1

    Oprava laku

    To není dodřený krz barvu. Přelešti to brusnou, pak leštěnkou a máš to cajk. Bude hůř a čas ten nezastavíš.
  6. Peky1

    Oprava laku

    Tohle nic není. Stačí brusná pasta a mam to za chvíli. Počkej za nějaký rok jak to bude vypadat v přední části od kamínků. Tam to je omlácený az na kost a to už je brusná pasta k ničemu.
  7. Doporučuji značku Iottie. Ta přísavka lepí a perfektní drží i na palubce. Přísavka je omyvatelná.
  8. Peky1

    Zimní pneu

    Myslím si, že lepší je alu než plech. Pokud se dostane sníh do plecháčů, tak se o dost hůře bude vyhrabávat ven. Jinak i údržba alu je jednodušší. Minimálně před nasazením sady ať na leto nebo zimu je umeju a z vnější strany i navoskuju a když je demontuju, tak to samé. Jsem od nich míň zadělanej, než od plecháčů a to nepočítám ty špinavé poklice, na které se celý půlrok nachytává brzdový prach. Co se týká poškození, tak nesleduju, že by ty zimní nějak trpěly. Oboje jsou škodovácký a vypadají stále jako nové. Spíš než strach o zničení disků posypem, mám strach o přední kastly, ta dostává na frak, jak od protijedoucích aut, tak i od těch co jedou před tebou. Ty plechy myslím vydrží pěkné tak dva, tři roky a pak to vypadá jak z vrakáče. Cena alu začíná tak na dvojnásobku plechu, což není tak hrozný. Škodovácký tak od trojnásobku. Já koupil na zimu antaresy a jsem spokojenej.
  9. Mel jsi koupit tsi a jelo by to. Co se týká designu, záleží na výbavě. Hlavne bez hagusů vypadá divně.
  10. Mě jen přijde divný, že je i uprostřed. Toptheter bývá spojen s Isofixem a ten na prostředním sedadle není.
  11. Tohle na toptheter není. Na prostřední sedadlo ho koncern dela snad jen u velkých MPV. Turan,Sharan,... Hlavne nemuze byt plastovy. Asi háček na tašku.
  12. Z te tmavě fotky to není poznat, ale top theter má u autosedačky železný hák s pojistkou. Tedy v te sedačce musí byt železná tyčka.
  13. V TSI vlákně nuda a v HTPčku jak to žije. Jo omezovač otáček, už je tam od dob Favorita.
  14. Peky1

    Autokoberce

    Na favoritu to rodiče meli, ale byl to hnus. Sice chápu, že to muže být praktický, ale do svého Rooma bych si ho nedal.
×
×
  • Vytvořit nový...