Přejít na obsah

MarekParek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

790 zobrazení profilu

Oznámení MarekParek

  1. Octavii combi s motorem 1,0TSI (r.v. 2020) vlastním cca půl roku. Kupoval jsem ji jako ojetinu s nájezdem 65000km. Přecházel jsem z Fabie combi 1,4 MPi a oproti Fabii je to samozřejmě raketa. S Octavii jsem maximálně spokojený. Motor je krásně tichý a neřekl bych, že je to lenoch. Předjiždět se dá, do kopce jede taky v pohodě, dálniční rychlost zvládá s přehledem s otáčkami na 6.rychl. stupeň cca 2800ot./min. Při sešlápnutí plyn. pedálu vás to do sedaček nezarazí , ale ochotně zrychluje i do kopce a na dálniční rychlost se také dostane úplně v pohodě. Ideální motorizace pro pohodového řidiče, který se nikam nehoní a nesmyslně nepředjíždí 5 aut najednou. Nevím jaké motor má nemoci a jakou má výdrž, ale za mě spokojenost.
  2. Dobrý den, můžete mi prosím poradit, jaká je nejlpeší viskozita pro motor 1,0tsi 85kw (Octavia 3). Jezdím kratší trasy a ročně najezedím cca 8000km. díky
  3. Zdravím, hledám někoho, kdo by uměl aktivovat SmartLink v Opavě a okolí. V servise za to chtějí opravdu ranec.
  4. Zdravím, mám dotaz ohledně značky a tudiž i kvality chladiče. Při kontrole auta mi byla mechanikem doporučena výměna chladiče. Byl v rohu rezavý a mírně propouštěl chl.kapalinu. Mechanikovi jsem důrazně řekl, že chci chladič buď originál nebo prvovýrobu nějaké kvalitní a ověřené značky. Dal mi tam chladič značky TYC, že je to výborná kvalita a nemusím mít strach. Jenomže já si nejsem moc jistý. Můžete mi prosím poradit zda ten ten chladič mám z auta vyhodit a dát tam jiný nebo se opravdu nemusím o kvalitu strachovat? Díky
  5. Dobrý den, všiml jsem si, že mi chybí díl na vedení vzduchu, který by měl být umístěný v prostoru chladičové stěny. Má díl nějakou významější funkci abych ho dokupoval nebo to nemám řešit? Děkuji
  6. Zdravím, opraveno, chyba byla v přístrojové desce.
  7. Zdravím, mám problém se svícením kontrolek a pípaním na přístrojové desce. Včera jsem přišel k moji Fabii, že zajedu do obchodu a slyším pípání. Kouknu na přístrojou desku a ručička otáčkoměru skáče,ručička palivoměru skáče,všechny kontrolky blikají a to jsem ani nezastrčil klíč do zapalování. Takže veškerá diskotéka probíhá bez klíčků v zapalování. Auto jde bez problémů nastartovat, ujel jsem i pár metrů a vše normálně funguje, jen na přístrojové desce mám diskotéku. Centrál funguje taky bez problémů. Odpojil jsem kabely od baterie, vše pohaslo a nechal jsem auto odstavené. Má někdo prosím nápady. čím by to mohlo být? Díky
  8. Dobrý den, budu měnit olej na mé Fabii Combi 1,4 MPI,50kw (AQW), r.v. 2002. Mám vybráno Castrol Magnatec 10w 40 4L. Je volba správná nebo doporučujete něco jiného? Můj roční nájezd je cca 4 000km. Auto mám cca rok,původní majitel ho pravidelně servisoval a na štítku je označeno 10w 40. Děkuji
  9. Díky za odpověď, jsem z okresu Bruntál,ještě nějaký tip na obchod?
  10. Dobrý den, vlastním škoda fabia combi 1.4 MPI (50kw). Potřebuji koupit desky a kotouče. Rozhodl jsem se pro značku ATE. Můžete mi prosím doporučit obchod, kde bych je mohl obednat za rozumnou cenu? Hledám ověřený obchod na který se mohu spolehnout, že mi prodají kvalitní produkt. Děkuji
  11. Tak jsem dal auto do servisu a ložisko je prý v pohodě. Po přezkoušení na zvedáku a projetí prý servisák na nic nepřišel a zdá se mu vše OK. Což mi přijde poněkud divné, protože to tlumené bouchání tam slyším i cítím. Vyzkouším jiný servis
  12. Dobrý den, slyším při zatáčení (vlevo i vpravou) takový dutý klepot od pravého kola, který zvyšuje svou intenzitu při zvyšování rychlosti. Připadá mi to jakoby na kole byl kus bordelu a mělo takový dutý valivý zvuk. Pneumatiky mám nové. Při jízdě rovno to není moc slyšet, ale při zatáčení ano. V servise mi řekli, že je to ložiskem. Cena ložiska (s nábojem) a s prací je odhadována na 2 500kč. Můžete mi prosím poradit, jakou značku ložiska mám požadovat při uvedené ceně? Jde mi o to, aby mi nedali ložisko nevalné značky a kvality a při tom si nechali zaplatit za ložisko vyšší kvality. Moc děkuji
  13. Dobrý den, stala se mi nepříjemná věc. Zastavil jsem jsem před obchodem a potřeboval jsem si něco vytáhnout z kufru.Nechal jsem běžet motor,vylezl z auta a zabouchl dveře. Centrál mi zamkl všechny dveře a nemohl jsem se dostat do auta. Druhé klíče byly na cestě a tak jsem čekal. Jenomže asi po cca 10 min. se mi začalo kouřit z pod kapoty. Naštěstí v momentě dorazily klíče a okamžitě jsem vypl motor,zvedl kapotu a čekal jsem až zchladne. Vařilo se to cca necelou minutku. V servise mi opravily ventilátor a už sepíná. Jen bych měl na dotaz, zda se motoru nemohl stát nic závažnějšího. Moc jsem toho od oné události nenajezdil, ale auto jezdí v pohodě a ručička se drží uprostřed. Děkuji za odpověď
×
×
  • Vytvořit nový...