Jump to content

Martab

Uživatel
  • Content Count

    6,858
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    45

Martab last won the day on April 13

Martab had the most liked content!

Community Reputation

2,291 Excellent

About Martab

  • Rank
    Mistr Fóra

Recent Profile Visitors

8,069 profile views
  1. Spíš to bude tím formátem se kterým systém fóra neumí pracovat.
  2. @Malarkey A pomohlo to ikdyž to není 100% plochy?
  3. Ale já vůbec neporovnatelně 1.5TGDI, psal jsem v obou případech o litru. V ČR jsou ty ceny o něco lepší, to jsi nepsal, ze hledat auto tady. i30 Family Smart začíná na 409tis u nás, Fabia Style na 369tis. U Fabie se to chce poptat u prodejce na cenu, odhadem tak 5% dolu nebude asi problém. Ikdyby kdo ví jak to bude teď, když už v principu není kapacita ve výrobě. Jinak co se tyče prostoru, kvality interiéru nebo komfortu podvozku je i30 přece jen dále. Co se tyče motoru, tak TSI je povedenější a úspornější než litrový TGDI, otázka je, zda je to ten rozhodující údaj, spolehlivé jsou oba.
  4. Asi tak, i30 je větší a komfortnější, bez diskuze. Pokud by byli oba za stejnou cenu, šel bych do i30, na Fabii dostane člověk par procent dolů proti ceníku jen vejde do salonu, takže záleží. i30 1.0 TGDI Family + LED + metalíza je v konfiguratoru za 18tis € (včetně akční slevy) FIII 1.0 TSI Style + Comfort paket + metalíza dle ceníku 15,5tis € (není zahrnuta sleva prodejce)
  5. Záleží co člověk očekává, jaká je tam přesně výbava a motor, i30 je větší auto, i Montérů Carla člověk připlatí za vzhled.
  6. Nic ve zlem, ale zde udělal chybu akorát ten kdo to konfigurovat. Navíc k čemu je 10 přihrávek pod podlahou, když stejně věci na dovolenou balím do kufru a ten se do těch přihrávek nevejde... pro porovnání, jak to vypadá s podlahou
  7. Obecně modely ŠA mají v základu sledování tlaku přes senzory ABS/ESP, které funguje nezávisle na tom, jaké kola nazuješ, jen je třeba to cca jednou za půl roku zresetovat (teoreticky systém nebude hlásit chybu ani kdybys sundal kola z auta uplně), možná to půjde, ale nevidím důvod proč dealtivovat. Potom u větších modelů je za příplatek přímý systém který vyžaduje speciální ventilky v kolech... Jinak TPMS by mělo být v 17-Instruments, Coding 07, long coding, Byte 4, bit 0 potom ještě v instalačním listu, 19-CAN-Getway, Adaptace 10, Installation list; specified installations-Tire Presure M
  8. Aha, na Passatu musela být aktivní navigace. Je dobré, že to už funguje i bez ní :)
  9. Není třeba mít ještě nastavenou trasu v navigaci, aby pACC fungoval? (+ samozřejmě povolené v menu).
  10. Zajímavá návod, jak předelat FLA na kompletní systém s LA: https://mqb.pl/en/tutorial-retrofiting-lane-assist-sign-assist-light-assist-5q0980653/ bylo by hezké, kdyby to fungovalo i na Fabii, ale to jsou asi marné naděje :)
  11. Martab

    Škoda KAROQ

    Sixta doporučuje dokonce "až" po 100-120tis u DQ200, nicméně určitě to chce se nedržet doporučení výrobce, který tvrdí, že je náplň doživotní... (on má teda asi pravdu, ale... :D ) EDIT: Doporučuji pročíst http://www.prevodovky-sixta.cz/index.php/clanky-o-dsg-prevodovkach-a-reference a potom druhý díl.
  12. Martab

    Škoda KAROQ

    Naši mají přesně tuto kombinaci, určité rizika tam jsou, nicméně současná modifikace už by měla být OK stran opotřebení ji trápí spojky, s jejichž výměnou se musí prostě po nějakých 100-150 tisíc počítat (když vydrží déle, bude to jen příjemné překvapení :) ). Co se týče samotného řazení, za myslím že OK zatím.
  13. Martab

    Škoda Fabia IV

    @Twisted Ano, a právě proto je základní cena 400tis za FIV s MPI dle mého nesmysl, když už by i ta Ibiza potom vycházela levněji...
  14. Zde tvrdí do 200Nm dostupné třeba zde: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_237_d1.pdf Co mají za brzdu v Chiptuning.cz netuším, říkám, jen by mě zajímalo, kde je pravda a jak to vlastně doopravdy je :)
  15. MQ200 co je v TSI ve Fabii má výrobcem stanoven limit 200Nm (to že běžně snese více je věc druhá).
×
×
  • Create New...