Jump to content

Martab

Uživatel
  • Content Count

    4,448
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    22

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Martab last won the day on October 12

Martab had the most liked content!

Community Reputation

1,177 Excellent

About Martab

  • Rank
    Veterán

Recent Profile Visitors

4,148 profile views
  1. Martab

    Brzdy

    Otázka je, jak ty brzdy vypadají, jestli nebude náhodou hlavním problémem ta oxidace :/
  2. Pokud je to prodloužená záruka od ŠA, tak by neměl být se zárukou problém.
  3. Martab

    Brzdy

    @Vectrix ty máš 66kW, že? Ta má menší přední brzdy a již jsem pár stížností na jejich výdrž slyšel, ale 40tis. je docela málo. Na druhou stranu Alpy jsou schopné brzdám dát zabrat dostatečně...
  4. Pokud chceš vypnout FA, dej přes něj alobal, pokud laneAssist, přelep jeho kameru kobercovou páskou. Ale neber to nějak tragicky, ty systémy dnes fungují docela uspokojivě a za sebe třeba FA hodnotím velmi kladně, i ve výše popsaných situacích většinou do brzd nešáhne jen pípá, a když už šáhne do brzd, tak jen "tukne". Ještě se mi v popsaných situacích nestalo, že by mi FA zadupl auto a to stálo na fleku. Samozřejmě toto vše platí, pokud jezdíš normálně, pokud jezdíš "na milimetry", tak potom budou tyto systémy aktivnější...
  5. @Yogg Díky, je zajímavé, že si někdo dal i tu práci měnit u fake přechod kapota - Asloupek. Snad bude finální podoba vypadat aspoň z poloviny takto :)
  6. Věř tomu, že výrobce by tam to kolečko dal velmi rád, jenže legislativa vyžaduje nivelaci (a pak by se taky zcela vlna lidí, jak už zase šetří i na tomto a jak to jejich předešlé auto mělo...). A když už jsi tak "pozitivní" k těm novým technologiím, ty znáš modely a výbavu těch aut co se účastnili že nehody? Já teda ne, ale podle fotek většina z nich žádný z těch systémů z výroby ani mít nemohla...
  7. Ano, inspirace v SIII je dobrá, no uvidíme jak to bude vypadat reálně a hlavně v nějaké odvážnější barevné kombinaci [emoji846]
  8. Jako FL OIII bych to nenazval, spíš mi to připomíná lehký FL současného Superbu.
  9. Martab

    Škoda KAMIQ

    Ano, já s tím souhlasím, já ŠA neobhajuji, já jen tvrdím, že člověk si dnes moc nevybere... A k tomu zaseknutí: "a jediná možnost jak to opět zprovoznit je zastavit auto, vše vypnout , chvíli čekat a pak by to mělo(mělo) naskočit" to není až tak pravda, stačí dlouze podržet vypínací tlačítko a tím resetovat celý infotaiment. (vypnutí a znovu zapnutí zapalování nemusí vždy vést k restartu infotaimentu) Ano, není to pohodlné, stávat by se to nemělo, ale co už, buď to auto s tím koupí, nebo půjde jinam a bude doufat, že to bude lepší... Otázka je, kolik aut to reálně postihuje, bohužel tyto data má jen automobilka (viz třeba to skákání, očividně taky neskáčou všechny 1.5 TSI), bohužel, dnes se musí vykazovat neustále rostoucí zisky a prodané kusy...
  10. Martab

    Škoda KAMIQ

    @Martin Rušaj Tak zrovna Kamiq není za 600, resp 600 je tak nějak amximum kam se dá dostat (pokud člověk jen bezhlavě nekliká), zase není třeba to s tou cenou přehánět... Ale i tak je to tristní. Ono je to těžké, ty infotaimenty dnes umějí hodně a vše to odladit, buď tam ty funkce budou, ale né 100%, nebo to bude jak třeba u nejmenované mimoevropské značky, která dodnes neumí CarPlay/AndroidAuto, infotaiment se sice neseká, ale je zase pomalý s mírně zastaralou grafikou... Člověk si nevybere, každý má něco a je to jen o kompromisech...
  11. Při těch vzpomínkách je ale taky třeba si vzpomenout na to, jaký jsme měli plat [emoji846]
  12. Tak už jen když se člověk podívá na Scalu a Kamiq, tak ten interiér snad ani nemůže být horší než je teď [emoji846]
  13. Není to ABS, to "cvakne" při 40km/h po prvním rozjezdu?
  14. Ta na přepínání dálkových (HBA) světel (jen, víc neumí) se dodělat dá, je to "jen" výměna zrcátka za verzi s kamerou, kabely, kódování atd. Verze pro LaneAssist, HBA a čtení značek je již složitější a vyžaduje i výměnu čelního skla.
×
×
  • Create New...