Jump to content

Martab

Uživatel
  • Posts

    7,264
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    52

Martab last won the day on September 14

Martab had the most liked content!

About Martab

Recent Profile Visitors

8,974 profile views

Martab's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

2.5k

Reputation

  1. Martab

    Škoda Fabia IV

    Toto jejich měření výkonu mě vždy překvapí, jsou snad jediní kdo měří výrazně víc než co udává výrobce… https://www.chiptuning.cz/detail/Osobn%C3%AD%20automobil/skoda-scala-scala-1-0-tsi-70kw http://www.profituning.sk/chiptuning-skoda-fabia-10-tsi-70kw-12v-2017/ u obou odkazů jsou dostupné grafy.
  2. To musíš snad vědět ty, pokud potřebuješ prostor i na zadních sedadlech, tak Octavii, ale za stejně peníze bude starší nebo s horší výbavou (a do 200 asi ani 1.4 TSI neseženeš). Fabia je hlavně na zadních sedadlech výrazně menší…
  3. Tím že letos bohužel také nedorazím, tak dnes aspoň vzdáleně
  4. Nejlepší je půjčit si ze servisu na pár dnů stejné auto a uvidíš, jestli bude jezdit za méně, spotřeba je hodně individuální a záleží na mnoha věcech... :/
  5. Ono někdy bylo 4x4 TSI v RS? Jinak ono RS není nic vyloženě sportovního, takže to TDI mi tam nějak nevadí osobně a vzhledem k zaměření docela i dává smysl…
  6. Bych tomu cca 0.5m nepřikládal zas takovou váhu, ve 100km/h ujede auto každou sekundu přes 27m, tedy stačí aby druhé auto začalo brzdit o 0.018s později (což je nic, stačí "pomaleji" šlápnout na brzdu, nebo cokoli) a už máš půl metru rozdíl...
  7. A není tím myšlena ta dětská pojistka?
  8. @ovi Ano, je třeba strhnout nálepku a jsou tam normální šrouby. Elektrolyt ubývá i u těchto "moderních" baterek, jen výrobci se shodli, že to vydrží dostatečně dlouho tak nebudeme otravovat zákazníka, ať si raději koupí od nás novou...
  9. Moderní automaty jsou z mého pohledu OK (a opravdu Fabie ani konkurence nejsou sportovní náčiní kde by byl hřích nemít manuál :D ). Věším že DSG ve Fabii bude naprosto OK, stejně jako je ten hydroměnič od PSA. Jen u DSG v kombinaci s litrem to není uplně ideální (nízké otáčky ten motor nedává), tam je řešení od PSA lepší (ale zase zvyšuje spotřebu...).
  10. 50tis dávají dolů už v ceníku, takže je to v podstatě ceníková cena. @Bikes Já už bych šel dnes do automatu, ale těch 96kW taky moc nejede (aspoň v 2008 to nevylo nic extra proti 1.2 TSI)...
  11. Nové modely plachtí i mimo ECO mód, ty tam nemáš to přepínání.Tím "tuknutím" do plynu jde aspoň u 1.5 TSI docela pěkně řídit, kdy má plachtit a kdy ne, chce to ale vychytat jak na to.
  12. Jo, s tou atmosférou je to o něco levnější.
  13. Jo, ale je třeba si tam přihodit ještě pár příplatků: https://www.opel.cz/content/dam/opel/czech_republic/brochure-library/pricelists/CZ_Corsa_COOL.pdf 1.2 74kW - 350tis 5le záruka 11tis LED eco - 10tis barva 13tis vyhřívaná sedadla 7tis kožený a vyhřívaný volant 4tis (jen samotná kůže stojí 4.5tis) parkovací senzory vzadu 8tis To už jsme kolem 400tis a za autoAC nelze ani připlatit...
  14. Nechci dělat někomu cizímu veřejnou reklamu, poslal jsme ti SZ.
×
×
  • Create New...