Jump to content

Martab

Uživatel
  • Content Count

    4,644
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    24

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Martab last won the day on November 26

Martab had the most liked content!

Community Reputation

1,293 Excellent

About Martab

  • Rank
    Veterán

Recent Profile Visitors

4,435 profile views
  1. Záleží na kameře za zrcátkem, pokud je "High" kamera pak by to jít mělo. Pokud je tam kamera jen pro FLA tak leda i s výměnou kamery (a čelního skla kvůli držáku nejspíše). Přesnější informace kdyžtak dá @ferda25. Adaptivní tempomat nepoužívá kameru, ten má vlastní radar v masce.
  2. Martab

    Autobaterie

    Scala má normálně tlačítko u řadicí páky: F4 ještě nikdo neviděl, ale už někteří ví, co bude špatně... Nicméně toto je téma o OIII, takže je to celkem jedno, ta tlačítko má a rekuperaci stejně nevypíná (otázkou však je, zda tu baterku skutečně tak "ničí").
  3. Martab

    FIII vs konkurence

    Max je v úrovni loktů a min je mezi opěrkami. Vycházím odtud, kde pro Roomster jsou údaje dostupné zde (137/122 vpředu a 139/125 vzadu): https://www.vybermiauto.cz/katalog/skoda/499_roomster/technicka-data
  4. @octavia_66_tdi Ale oni ti "chytrolíni" mohli mít pravdu. Bolero a Amundsen jsou jednotka v kastlíku a na palubce je jen display. Starý Swing a Swing+ z FL (a samozřejmě i Blues) jsou display a jednotka v jednom kuse. Blues, Swing, Swing+ mezi sebou není problém měnit, jejich výměna za Bolero nebo Amundsen již vyžaduje větší zásah.
  5. U té 500 je to aspoň svým způsoběm "roztomilé", ale u FII to vypadá ještě divněji :D
  6. A "nejlepší" na tom celém je, že viskozita je uplně jedno. Pro 1.5 TSI s LL intervalem musí olej splňovat specifikaci VW508.00 nebo VW504.00. Pro pevní interval pak VW502.00 (lze použít i některý z výše uvedených). Pokud je vozidlo vybaveno GPF tak VW502.00 nelze použít. Samotná viskozita je až podružný faktor, VW508.00 je většinou 0w20, VW504.00 pak 0w30 nebo 5w30, ale opačně to neplatí, to že je olej "5w30" ještě neznamená, že splňuje normu VW504.00.
  7. Martab

    Žárovky

    Uchycení mají sice stejné, ale ten plíšek co je v autě na konektoru tam díky chladiči stejně pasovat nebude a musíš koupit jiný. A co jsem viděl testy, tak tyto H7 LED od Osramu svítí maximálně srovnatelně s dobrými halogeny (jen svítí víc bíle). Edit:
  8. @zwan Já ti nevím, ale jinde by to nebylo o moc levnější, svíčky jsou drahé i jinde. Na oleji a filtrech by se možná ušetřit něco dalo, ale to je asi tak vše. A je třeba také brát zřetel, že skoro 2300 jsou jen geometrie a mytí auta z té částky.
  9. Martab

    Škoda SCALA

    Přesně, jen ACC a Omezovač, bohužel, koncern neumí přepínat ACC - klasický Tepmpomat :/
  10. Martab

    Oprava laku

    @westsideovy Pokud to chceš řešit tak aby to nebylo vidět, tak potom buď vyklepat a lak, nebo vyměnit celý díl. Ještě mne napadá zkusit se zeptat někde na PDR, sice se říká že pokud je to v hraně, že to nejde, ale kolegovi takto opravovali blatník (v zlomu prolisu kolem kola, také promáčklá hrana na kov). Takže možná jen zkusit dotaz, zda by to uměli, nebo je to již moc hluboké.
  11. Martab

    Oprava laku

    Pokud nemáš dostatek bonusů, tak nejspíš zdraží (některé smlouvy mají 1. škodnou událost bez vlivu na bonus). Vandalismus bývá bez vlivu na bonus, chce to prostudovat podmínky pojistky. Záleží jak moc to chceš řešit, buď nechat celé opravit. Nebo jen zamáznout lakovací tužkou...
  12. Martab

    Škoda Octavia IV

    Ovládání manuální klimatizace: EDIT: A analogové budíky:
  13. Určitě není, voda by se měla držet kolem 90°C, navíc pokud jsi odečítal teplotu chladící kapaliny z budíků, tak 60-70 na budících je v reálu méně (cca od 70°C teploty vody ukazují budíky již "90").
  14. Martab

    FIII vs konkurence

    Rozměry náprav jsou jistě zajímavé. No já naštěstí většinou jezdím v autě, takže mě spíš zajímají rozměry interiéru, maximálně celkové vnější rozměry. Tedy pro mě jsou důležité rozměry Šířka vpředu max/min Nové Clio: 138/121 cm Fabia: 141/127 cm Swift: 142/126 cm Rio: 147/128 cm To že v Swiftu, nebo v Novém Cliu si dám za sebe nesednu, to už je podružné (ono ani v FIII to není nic extra, ale aspoň se tam vejdu a dá se nějakých 100km vydržet...) A jízdní vlastnosti taky nejsou o rozměrech náprav... Nicméně ano, to ví snad všichni, že Fabia používá dnes již relativně malou platformu PQ26, ale i přes to to místo uvnitř není žádná tragédie.
×
×
  • Create New...