Jump to content

Martab

Uživatel
  • Content Count

    6,455
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    41

Martab last won the day on January 12

Martab had the most liked content!

Community Reputation

2,125 Excellent

About Martab

  • Rank
    Mistr Fóra

Recent Profile Visitors

7,291 profile views
  1. Martab

    Škoda Enyaq

    @_Denis_ Ano, ale to si dovolíš, protože své auto znáš, i u toho elektro ujedeš něco při 0% a dojezdu 0km (kolem 10-15km, což stejně jako u spalováku odpovídá cca 5% reálného dojezdu na nádrž (800km vs. 300km)). Na druhou stranu když si to auto jen půjčíš, tak si nemůžeš být jistý, jestli ten ukazatel odpovídá (třeba u Scenicu kterým jsem kdysi jezdil to při 80km dojezdu přestalo ukazovat a po dalších cca 30km to začalo kuckat), možná by to dal, ale kdo ví. Stejně tak když svítí rezerva, tak nezávislé topení nebude fungovat ani u spalováku, říkám, nechci obhajovat elektro, přiznávám, že se m
  2. Martab

    Škoda Enyaq

    Myslím že v testu Kii Niro, nebo to byla Tesla nějaká někdo přespával v autě v zimě (přes -20°C) a spotřeba na vytápění byla 2,2kW/h, což je docela pozitivní. To že potom někdo jezdí se skoro prázdnou nádrží (je jedno jestli elektro, benzín nebo nafta) je bohužel chyba a v případě komplikací je třeba s tím počítat (myslím že v tom testu měl dojezd nějakých 180km a vydal se na cestu dlouhou 130km a to do kopce, myslím že to byl test od Rasťa), a nakonec stejně jel na "vzdálenější" z nabíječek co si mohl vybrat a stejně dojel s 4% v baterce. Navíc i ve videu uvádí, že VW udává reálný dojezd 300-
  3. A byl kufr opravdu odjištěný? Běžně by se to stávat nemělo, ale může to být problém jen mikrospínače.
  4. Řešilo se to v nějakém jiném tématu, v podstatě jde o to, aby tam uživatel nelil kde co a výrobce byl krytý pro případ poškození motoru. Dnes se jako aditivum prodávají různé i pochybné produkty a to bude asi ten případ, VIF nebo Verva by tomu motoru neměla nic udělat (kór ne MPI, což je atmosféra s nepřímým vstřikem).
  5. Pokud dveře svítí na MaxiDotu jako tevrene, měli by být kabely OK. Safelok poznáš podle hlášky na MaxiDotu při zamykání, nebo když zamknes klíčem, tak dveře nelze zevnitř otevřít. Safelock byl u nás kombinován vždy s alarmem.
  6. Nějaký zdroj této informace, nebo jen dojmy a pocity? Nové TSI EA211 běžně vydrží 300tis...
  7. Uvidíme, smysl mi dává ta LPG verze, ale čas ukáže. Jsem docela zvědav na bezpečnost. Mimochodem podle těch bazarových fotek půjde ten držák na mobil asi oddělat, což je jedině dobře.
  8. Martab

    Škoda Fabia IV

    Poslední příspěvek, ono asi není radno věřit uplně všemu co napíše nějaký web :)
  9. Jinak řízené turbo a jiná hlava by měli být. https://forum.skodahome.cz/topic/150856-karoq-15-tsi-dsg-style/?tab=comments#comment-2454658
  10. Musí se jet více jak 70 a musí se během brždění aktivovat ABS, aby se po dobrždění aktivovali směrovky.
  11. Nijak, protože zde je sekce FIII.
  12. A nezapneš třeba potom zapalování? Situace, přijedu, vypnu motor, chci se podívat na něco v rádiu, zapnu zapalování (bez nastartování motoru), potí zapalování vypnu a vystoupím. Po tomto se odemknou pouze dveře kterými někdo vystoupil (je jedno které, vždy jen ty jedny a kufr zůstává zamčený). Pokud vystoupím bez toho "zapnutí a vypnutí zapalování", tak se vždy odemknou všechny dveře (EDIT: minimálně po otevření řidičových). Nevím zda je to vlastnost nebo vada, ale mé auto to dělá od počátku.
  13. Jo, to chápu (ikdyž v dnešní době online navigací i v cizině to není můj způsob používání), ale právě proto bych spíš chápal, kdyby ten držák byl s možností demontáže... Ale třeba je a jen se o tom recenze neumiňují.
  14. Osobně mi tablet nebaví, ale právě nechápu proč i s "tabletem" je tam kombinovaný ten nevkusný a uplně k ničemu držák na telefon... Ta základní verze není řešená špatně, ale můj šálek kávy to není :)
  15. Jo, je to pěkné, jen jsme nepochopil ten držák na mobil u vyšších výbav. Když už je tam to LCD s AA/CP, tak přece nechci ještě telefon v zorném poli. Třeba to půjde sundat...
×
×
  • Create New...