Jump to content

Martab

Uživatel
  • Content Count

    5,989
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    38

Martab last won the day on October 17

Martab had the most liked content!

Community Reputation

1,929 Excellent

About Martab

  • Rank
    Mistr Fóra

Recent Profile Visitors

6,593 profile views
  1. Tak u i20 se v základu o slušné výbavě rozhodně mluvit nedá...
  2. Ano, bezrdát umí až MR21 s MIB3 jednotkou, starší jednotky pouze přes drát (Amundsen MR20 také pouze drát).
  3. Souhlas, toto se zatím moc nepovedlo... To zapínání světel mají Hyundaie už docela dlouho takto řešené. Volant ala Audi se taky zde zrovna nepovedl (přitom v Tussonu kde je o něco víc druhů materiálů vypadá stejný volant o poznání lépe). Nevím, za 280 bez klimy, rádia, podélného nastavení volantu je podle mě i ta letitá FIII s MPI lepší volbou (a to na ni prodejce ještě přihodí nějakou tu slevu...).
  4. 1.4 TSI a 1.5 TSI jsou rozdílné motory, to je sice pravda, ale ACT u nich funguje stejně, prostě dva válce jedou a dva ne. Tedy nevidím důvod, proč by se u 1.5 měly ty válce opotřebovávat nesouměrně a u 1.4 by tento problém nenastával. Nicméně pokud 1.5 TSI ACT bude mít aspoň podobnou výdrž jako HTP 40kW (to naše má těch 270tis.), tak budu asi spokojený. Nicméně koncern není jediný kdo ACT využívá a nevím o tom, že by toto někdy způsobovalo nerovnoměrné opotřebení válců do takové míry, aby to způsobovalo problémy. Tím nechci říct, že to nemůže být pravda, no ale jen čas toto ukáže, k
  5. Hlavně ACT je už několik let u 1.4 TSI běžné a nevěřím tomu, že by i 1.5 TSI udělali tak velké změny, aby se z bezproblémového systému u 1.4 TSI stal systém který pošle motor mechanicky do kytek po 100 tisících.
  6. Odkud máš tu životnost 120-150tis. km?
  7. Tak ale s tím to nemá cenu, ta homologace je asi jednniný důvod proč je kupovat...
  8. Ten zvuk je vyloženě tragédie...
  9. Martab

    Škoda Fabia IV

    Polo MPI EVo 59kW má, tak snad jej dostane i FIV. Jinak základní cena Pola je 328tis. takže FIV by měla být o něco levnější.
  10. Martab

    Škoda Fabia IV

    Tak samozřejmě že cena se nastavuje i dle konkurence, i20 v US startuje na £14,420, FIII na £12,990, u nás je to 279 900 Kč za Fabii bez slev vs. 279 990 Kč za i20 včetně slevy 40 000 (a to v té cene třeba i i20 není Podélně nastavitelný volant ani klimatizace, zase je v ceně 5let záruka a zimní pneu). Jinak ta "prémie" je ta sleva co ti nabídnou v ŠA hned po vstupu do salonu, jen někteří výrobci ji napíší hned do ceníku, jinde ti ji nabídnou až při jednání... Ale co jsme tím chtěl říct, podle okolních států těžko hodnotit cenu u nás.
  11. Martab

    Škoda Fabia IV

    Ta současný FIII začíná v UK na £12,990, tedy cca 394tis na naše. Tedy pokud bude nová generace levnější, tak je to dobrá zpráva.
  12. Martab

    Škoda Fabia IV

    @brrrrm Ten polep za zadním oknem je opravdu zvláštní, to je fakt :)
  13. Martab

    Škoda Fabia IV

    Je uplně normální že podvozek nových aut se testuje s jinou karoserií, Superb se testoval taky pod karoserií Octavie
  14. U OIV se automatika zapíná sama, u ostatních (starších) modelů při nedostatku osvětlení a vypnutých světlech pohasne podsvícení budíků (zůstanou svítit jen ručičky) nebo se na VirtualCocpitu zobrazí hláška. Takže upozornění tam je i u starších modelů (auta s MQB elektronikou) docela výrazné.
×
×
  • Create New...