-
Počet příspěvků
3 125 -
Registrace
-
Poslední návštěva
-
Dny vítězství
10
Statistiky prodejce
- 0
- 0
- 0
Martab naposledy zvítězil 14. Únor
Martab nejvíce like obsah!
Popularita
702 VýbornáO uživateli Martab
-
Hodnost
Mistr Fóra
Návštěvy profilu
-
@Mirec.K tak jsme to zkoušeli dnes ráno na druhou stranu, výjezd z města (asi 300m) a pak napojení na okrsku (což cca odpovídá tvé trase). Ráno bylo -2°C, klimatizace na AUTO a 22°C. Po 3.5km a 4min jízdy byla už voda na středu ukazatele, olej měl 55°C.
-
Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky...
Martab odpověděl do tématu od rsrsrs téma v sekci Ostatní
Cena je to pěkná, chce se to tím projet a uvidíš, zda bude vyhovovat nebo ne. -
Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky...
Martab odpověděl do tématu od rsrsrs téma v sekci Ostatní
@Malta má kombi v MPI a nestěžuje si. Ono je to hodně o očekáváních, s těmi koli a naložené to bude asi trochu línější, ale dojet to dojede. Po Praze, nebo obecně město, by neměl být problém. Chce se to tím ale projet a vyzkoušet. -
Aplikacia Carista OBD2 + ELM327 adapter
Martab odpověděl do tématu od sk0d@ téma v sekci Instalační manuály
-
Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky...
Martab odpověděl do tématu od rsrsrs téma v sekci Ostatní
Čekal bych že to bude počítáno z těch 219tis, když jsem dal do konfigurátoru Citogo za podobnou cenu, vyšla splátka také podobná: -
Ta samozřejmě záleží na trase, říkám, toto bylo poskakování po městě a otáčky se nedostali nad 2tis. Upřímně toto nějak neprožívám, většinou sednu do auta, zapnu výhřev sedadla a o zbytek se nestarám
-
Natočit na video, tak aby na videu byl i VIN auta a ať se snaží. Popřípadě změnit servis.
-
ŠKODA Surround
Martab odpověděl do tématu od eiffel.65 téma v sekci Audio, Infotainment, Konektivita
Je to součástí ecall který musí mít jeden nezávislý reproduktor (aspoň tak mě to bylo vysvětleno). Ostatně z tama nejde nic slyšet, nehraje to spolu s rádiem, minimálně ne v kombinaci s Amundsenem. Ta mřížka se objevila spolu s ecall v MR18. -
Mne to na Auto skoro nefouká, začne to foukat, až když jde vlažný vzduch s výdechů. Dneska jsme to testovali s kolegou na jeho Rapidu 1.0 TSI. Jízda po městě, víc stání než pohybu a venku 3°C. Po 4min a 1km začal Climatronic zvedat otáčky a z výdechů šel vlažný vzduch, po 7min a 3km už šel z výdechů vzduch vyloženě teplý (ručička teploměru se stále nepohnula). Po 12min a 5km už bylo v autě již teplo na to sedět tam v bundě. Po těch 12min byla ručička teploměru na prvním dílku, ale auto už silně topilo.
-
O zrychlení 0-100 asi nikomu nejde, spíše jde o pružnost: https://www.youtube.com/watch?v=DjiGbF7baio
-
@ZbyšekSU Ale ty dvojice Oktávek mají každá podstatně rozdílnou výbavu, v prvním případě jsou to LED světla, ve druhém je to třeba Style vs. Style Pus a 15tis km na tachometru. Takže když už porovnávat, tak porovnatelné. Ale upřímně, kdo chce TDI, koupí si TDI a kdo chce benzín, koupí si benzín. Diskuze na toto téma nikdy nikam nevedly
-
Servisní intervaly - pevný, proměnný, jejich ceny v servisu
Martab odpověděl do tématu od Pawouk téma v sekci Ostatní
To že to nezapisovali nikam viditelně ještě neznamená, že to není někde v systému, ŠA uchovává spoustu informací k danému vozu, které pomalu majitel ani neví. Mimochodem kontrola počítadla servisu je součástí každí servisní prohlídky (aspoň by mělo být). -
Servisní intervaly - pevný, proměnný, jejich ceny v servisu
Martab odpověděl do tématu od Pawouk téma v sekci Ostatní
Nejde ani tak o to, že by auto stálo, ale hlavně o počet studených startů. A tobě se ten interval "nezkracuje". LL interval je interval 15-30tis/1-2roky dle toho jak se s autem jezdí. Pokud se jezdí dlouhé trasy, bude to po těch 30/2, pokud se jezdí často se studeným motorem, časté starty atd, je to blíže k těm 15/1. Pokud by auto jen stálo, tak se ten interval ani nehne. Jde o to, že pokud se motor neprohřeje, může olej degradovat ředěním benzínem a podobně. -
Servisní intervaly - pevný, proměnný, jejich ceny v servisu
Martab odpověděl do tématu od Pawouk téma v sekci Ostatní
Musíš se řídit údajem z BC, na faktuře je datum kdy byl servis proveden a pak je tam už jen "nejzažší termín" (něco jako další prohlídka nejpozději...). -
Tak zrovna tady ty rozdíly udělají ve vzhledu minimum (Rapid/Scala)... Ohledně zadních brzd, je lepší když jsou menší a musí "více brzdit", aspoň tolik nerezaví (je ovlivněno rozložením hmotnosti a užitečnou hmotností auta).