Přejít na obsah

Jaave

Uživatel
  • Počet příspěvků

    38
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

602 zobrazení profilu

Oznámení Jaave

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Tohle je tak provařenej problém koncernu, že od boku a zároveň dost přesně ti to vystřelím i o půlnoci
  2. chlapi mam trosku prob.. v S3 na me vyskocilo tohle a za Boha nemuzu najit reseni. Nevite, co s tim? U auta se zadny anomalie neprojevuji, jen tohle pres VAGinu. Diky za help Readiness: 0 0 0 0 1 17158 - Databus U1123 00 [039] - Received Error Message Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Mileage: 14596 km Date: 2016.06.19 Time: 17:05:22 Engine speed: 770.00 /min Normed load value: 42.2 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 62 °C Intake air temperature: 57 °C Ambient air pressure: 980 mbar Voltage terminal 30: 14.540 V Unlearning counter according OBD: 40 Drivetrain coordinator; ACC fault status-Bit 0: 0 Drivetrain coordinator; ACC fault status-Bit 8: 0 Drivetrain coordinator; brake fault status-Bit 0: 17 Drivetrain coordinator; brake function status-Bit 0: 0 Drivetrain coordinator; brake function status-Bit 8: 0 Acceleration: 0.000 m/s˛
  3. rozvodovku (mozna rovnou celou prevodovku), kardan, haldex, zadni napravu pro 4x4 + nejspis 55 tlumice a pruziny, palivova nadrz, RJ haldexu, drobnosti jako elektrika, ulozeni apod.. Nejjednodussi bude koupit na dily nejakou zboreninu a prehazet to. Cenove to odhaduju na 30-60k Kc.
  4. vsak proto jsem ti psal, at tam zajedes a vidis
  5. ty kraso.. to padani tech otacek to delaly samy vstriky?
  6. google pouzivat umim, ale tohle je kontrolka motoru a ne vyfukovych plynu
  7. tak co "kontrolka vyfukovych plynu"? Jak vubec vypadala, motor?
  8. BKD a BMM jsou hodne rozdilne motory ikdyz jsou oba PD. BKD byl navrzen individualne jako 2.0 a BMM je jen prevrtana 1.9. BMM je vice blbuvzdorny, a to jak po servisni strance, tak po uzivatelske strance. Vsechno to spolu kooperuje a RJ bere hodnoty od vseho. Pokud ale vahu jen odpojite, tak RJ bude predpokladat prisun vzduchu pro maximalni vykon turba a podle toho bude, v zavislosti na plynovem pedalu, strikat palivo do valcu. Ona totiz plati umernost, ze cim vic vzduchu, tim vic vstriknuteho paliva. Ve zkratce tedy, kdyz odpojite vahu, tak to pojede lip, ale spotrebu tim nevyresite. Jina situace nastava, pokud vahu jen vymenite za zcela funkcni kus, ostatne to uz tu psal samurai. Casto vaha zpusobuje snizeni vykonu, jako by auto nekdo zezadu zatahnul (nekonzistentni), Pawlisko: pokud ti tohle nepomuze tak me napadly jeste zhavky, ale mam s tim zkusenost 0..
  9. Autorizak vzdycky predikuje defenzivne. Na druhou stranu my narozdil od servisu vime vice info z tohohle tematu, ale v zasade lze s nimi souhlasit.. Ptal ses jich, co s tou spotrebou? Co oni na to? Co se tyce tech obrazku tak taky zalezi na hodnotach, ktere to realne hazi a podle toho jak popisujes chovani tam bude nekde nedokonalost. Opravdu staci malo a motor se chova jinak.
  10. Mne to delali v docela velkym autorizaku.. Na remenici od vyfukovy vacky (ta nalevo) je videt strzeni Vysledek: http://i.imgur.com/gysUjHU.jpg Je uplne jedno, kde to nechas udelat, kdyz to nekdo neumi, tak to proste dopadne spatne.
  11. Obe vacky jsou posunuty dozadu, tzn. nemuzou sedet diry dle pripavku. Kazdopadne by se tohle dalo srovnat v ramci zubu, pokud to neni mimo vuci klice. 2. video vypada v pohode, tak na 1. videu to byla asi nejaka ozvena
×
×
  • Vytvořit nový...