Jump to content

MiSKO83

Uživatel
  • Content Count

    130
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

39 Excellent

About MiSKO83

  • Rank
    Uživatel
  • Birthday 12/28/1983

Recent Profile Visitors

699 profile views
  1. Uvažuji o aktivaci Smartlinku na mojí O3 a vzhledem k tomu, že se jedná o nemalou částku a nemám v okolí nikoho, u koho bych se mohl podívat, jak to funguje, tak bych se rád zeptal na pár věcí. Dotazy se týkají jak systému Android Auto, tak Mirrorlink: 1) při spojení je kabelem je telefon i nadále spojen s autem přes Bluetooth? 2) lze při spojení přes AA a ML nadále využívat základní telefonování přes volbu "Telefon" na Boleru? 3) lze při spojení používat mobilní telefon? Např. při spuštěné navigaci přes Sygic si na telefonu otevřít řekněme WhatsApp, aniž by se navigace přerušila 4) lze při spojení zamknout a znasnout displej na mobilním telefonu? Všem děkuji za odpovědi. Počítám s tím, že odpovědi můžou být rozdílné u AA a ML. Ideálně, kdyby tady byl někdo ze Zlínského kraje a mohl bych se na to u něho podívat :-)..
  2. MiSKO83

    Usazeniny v chladícím okruhu

    beuticek: jj, to je jsem tak pochopil, že se to nestává všem. Vzhledem k tomu, že na to není svolávačka nebo podobná masivní akce, tak se (vzhledem k rozšíření motoru TDI) jedná asi o nejvýš jednotky procent aut. Můj dotaz byl v tom smyslu, že když už se to někomu stalo, tak jestli pozoroval tu degradaci postupně, nebo třeba to nějak "šokově" degradovalo po jedné náročnější jízdě.. Věřím, že z lidí, co chodí na toto fórum velká část alespoň 1x měsíčně otevře motorový prostor a hodí oko na stav chladící kapaliny :-) .
  3. MiSKO83

    Usazeniny v chladícím okruhu

    Tušíte někdo, jak rychle dochází k degradaci chladící kapaliny? Jde mi o to, jestli je to postupný dlouhodobý proces na několik tis. kilometrů a jde zavčasu odhalit postupná změna barvy kapaliny, nebo to jde rychle a ke zhnědnutí a vytvoření úsad může dojít během několika stovek km?
  4. Řešil jste už někdo preventivní výměnu chladící kapaliny za tu novější doporučovanou od BASF? Pokud ano, na kolik to tak v autorizáku vyjde?
  5. MiSKO83

    Usazeniny v chladícím okruhu

    Po přečtení vlákna a článku ve SM jsem si ze zajímavosti udělal srovnání G13 v autě (vlevo) a nové G13 naředěné 1:1 (vpravo). Kapalina v autě je oproti nové vybledlá. Octavia 2.0 TDI 10/2016, najeto 55.018 km.
  6. MiSKO83

    Vaše spotřeba

  7. MiSKO83

    Vaše spotřeba

    tím já rozumím vyšší otáčky motoru, časté předjíždění a snaha si tu cestu v rámci možností a stavu silnice užít. NE na 6 st. 80km/h. Trasa viz. obrázek. Dojezdový čas byl rychlejší než ukazuje navigace podle max. povolených rychlostí.
  8. MiSKO83

    Vaše spotřeba

    A jestě jeden příspěvek k tématu z Makedonie. Cesta 100% horské okresky a serpentiny, svižnějši tempo, půlka cesty plně naložený kufr + moje oblíbená nafta od Makpetrol. Podle tankování to bylo 4.31 l/100 km. Mimochodem litr nafty za 26.77,- Kč a 1 km mě tak vyšel na 1.15,- Kč. Tolik ke statistice :-) .
  9. MiSKO83

    Vaše spotřeba

    Opět jedna cesta do Makedonie.. tentokrát už do "Severní Makedonie".. podle takování byla spotřeba 5,09 l/100 km - proběhla korekce výchozího nastavení na 105% a už PP ukazuje přesně. Profil cesty byl 90% dálnice a tempomat na 135 km/h. Malý rychlostní průměr je dán popojížděním zácpou na srbsko-maďarské hranici a ucpaným Bělehradem. Za mě spokojenost..
  10. MiSKO83

    Nádrž - kolik tankujete?

    Netestoval :-/ ..
  11. MiSKO83

    Vaše spotřeba

    Jinak kalibraci spotřeby u 03 (10/2016) jsem si teď nechal udělat ve ŠA. Výchozí hodnotu 100% mi změnili na 105% a zdá se, že to už ukazuje přesně +/- 0,1 l/100 km. Takže to určitě jde.
  12. MiSKO83

    Vaše spotřeba

    skOd@: něco jsem o tom četl na německých fórech. Ta výchozí hodnota "-12.8" je jen nějaká počítačová hodnota jako "nenastaveno". Nově lze nastavit hodnoty od -8 do 8, což vyjadřuje litry. Obecně doporučují nastavit hodnotu na 4 (co vím, tak do TDI při dojezdu 0, natankuješ 45-46 litrů nafty). Lze prý nastavit i hodnotu 5, ale to už se nedoporučuje, protože by za určitých podmínek např. s dojezdem 5 km mohla být nádrž na suchu. Na změnu reaguje nejen aktuální dojezd v PP, ale zvedne se i ručička palivoměru o ty 4 litry paliva. Já mám jen informace z netu. Pokud to máte někdo vyzkoušené, rád bych slyšel vaši zkušenost.
  13. MiSKO83

    Možnosti kódování u OIII

    Děkuji všem za odpovědi. Jinak jsem objevil na internetu německou diskuzi, že lze kódovaním odstranit "problém" u O3 TDI, který spočívá v tom, že když palivoměr ukazuje prádnou nádrž a PP dojezd 0 km, tak lze dotankovat pouze kolem 45-46 litrů paliva - tzn. minimálně 4 litry paliva jsou ještě "skryté". Tento problém se řeší zde: Odkaz na německou diskuzi je zde: http://octavia-rs.com/index.php/thread/21650-reichweite-5e-tdi-erhoehen-tankkalibrierung-anpassen/?pageNo=1 Pokud jsem to s mojí němčinou dobře pochopil, tak je to: STG 17 zadání hesla: 20103 (do MR 2015) nebo 25237 (od MR 2016) jako výchozí hodnota je zda nastaveno: "-12.8", což je jen nějaká počítačová hodnota jako "nenastaveno". Nově lze nastavit hodnota od -8 do 8, což vyjadřuje litry. Obecně doporučují nastavit hodnotu na 4. Na to reaguje jak aktuální dojezd v PP, tak se zvedne ručička palivoměru o 4 litry paliva.
  14. MiSKO83

    Nádrž - kolik tankujete?

    Náhodou jsem objevil tuto německou diskuzi: http://octavia-rs.com/index.php/thread/21650-reichweite-5e-tdi-erhoehen-tankkalibrierung-anpassen/?pageNo=1 Německy jsem ze školy už dost zapomněl, ale zdá se, že to jde upravit.
×